۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم مرطوب کننده اولد استاپ مدل Intense حجم 75 میلی لیتر مجموعه 4 عددی
مشخصات
ترکیبات دارای عصاره مغذی
جنس محفظه پلاستیک
حجم 7 5 میلی‌لیتر
راهنمای استفاده \nروش استفاده از کرم مرطوب کننده و روشن کنند قوی اولداستاپ\nمقدار کافی از کرم آبرسان و درخشان کننده قوی اولداستاپ را روی پوست کاملا تمیز مالیده و ماساژ دهید تا به خوبی جذب گردد.
زمان استفاده روز و شب
سازگار با پوست‌های همه انواع پوست
سایر توضیحات این مجموعه شامل دو عدد کرم مرطوب کننده اولد استاپ مدل Intense حجم 75 میلی لیتر و دو عدد کرم روشن کننده اولد استاپ مدل Lightening حجم 75 میلی لیتر می باشد \nکرم مرطوب کننده اولد استاپ مدل Intense حجم 75 میلی لیتر\nکرم مرطوب کننده قوی اولد استاپ با فرمولاسیون جدید،علاوه بر اجزای مرطوب کننده های سنتی، حاوی مواد ترمیم کننده سد دفاعی پوست نیز می باشد. این کرم مرطوب کننده حاوی موادی است که با تقلید از سیستم های طبیعی پوست طراحی شده اند تا یکپارچگی سد پوست را تقویت و حفظ کنند و از خشکی پوست جلوگیری کنند.\nمرطوب نگه داشتن پوست اصولی ترین روش برای کاهش خطوط ریز، صاف کردن و آبرسانی پوست می باشد.\nروشی ارزان و ساده که منجر به جوانسازی و جلوگیری از چروک پوست می شود استفاده از مرطوب کننده و آبرسان هاست.\nشاید شما نیز به اشتباه تصور کنید که مرطوب کننده ها، آب به پوست اضافه می کند؛این یک سوء تفاهم است و در واقع، کرم مرطوب کننده ها برای جلوگیری یا کاهش تبخیر آب از پوست مورد استفاده قرار می گیرند. این فرآیند به پوست اجازه می دهد تا عمیقا آبرسانی شود.\nخشکی پوست یا خشکی پوست یک مشکل بسیار رایج است که می‌تواند توسط فعل و انفعالات پیچیده بین عوامل محیطی و فردی ایجاد شود. مرطوب کننده ها محصولات موضعی هستند که برای بهبود و محافظت پوست و کمک به جلوگیری از خشکی پوست طراحی شده اند.\nدر ساخت کرم مرطوب کننده قوی اولد استاپ ترکیباتی به کار برده شده است که این محصول را برای انواع پوست مناسب کرده است. شاید برای شما پیش آمده باشد که بعد از استفاده مرطوب کننده جوش بزنید و این مشکل ممکن است شما را در استفاده از مرطوب کننده ها مردد کند.\nکرم روشن کننده اولد استاپ مدل Lightening حجم 75 میلی لیتر\nکرم آبرسان و روشن کننده قوی اولد استاپ بهترین گزینه برای کسانی است که خواهان پوستی سالم و با نشاط هستند که با مصرف آن در بلند مدت کوچک ترین نیازی به استفاده از پوشاننده های قوی نخواهند داشت.\nدرگذشته تنها دغدغه پوستی ما از بین بردن‌ آکنه و لک های پوستی بود. اما با گذشت زمان محققان در زمینه پوستی دریافتند که این قابلیت برای پوست وجود دارد که روشن ترو درخشان ترشود و همچنین از شر آفتاب سوختگی ها خلاص شد.\nچه کسی را می شناسید که خواهان پوستی روشن و صیقلی نباشد؟ این روزها در کشورهای پیشرفته برطرف کردن لک های تیره پوستی به دغدغه اساسی تبدیل شده و تقاضا برای کرم های روشن کننده سر به فلک کشیده است.\nشاید زمانی که اسم کرم روشن کننده به گوشتان بخورد آن را با کرم سفید کننده اشتباه بگیرید، اما تفاوت فاحشی بین این دو محصول وجود دارد. سفید کردن پوست به این معناست که تناژ پوست، رنگی متفاوت با رنگ پوست مادرزادی ما بشود؛ در حالی که روشن کردن پوست به معنی از بین بردن لک های تیره پوستی، لک های حاصل از آفتاب سوختگی، جای جوش، لک های هورمونی و غیره می باشد.\n
شماره مجوز 6958/ظ/56
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کشور مبدا برند ایران
مشخصات محصول درخشان کننده
مناسب برای بانوان و آقایان
ناحیه استفاده دست و صورت
نوع عصاره کرم مرطوب کننده قوی اولد استاپ سرشار از بیزابولول (عصاره بابونه) و دکسپانتنول می باشد. بیزابولول موجود در این کرم مرطوب کننده، باعث بهبود رنگ پوست و طراوت بخشیدن به آن می شود. دکسپانتنول نیز موجب تجمع آب روی سطحی ترین لایه پوست شده و با این کار به نرمی پوست کمک می‌کند.
نوع کرم مرطوب کننده و نرم کننده مرطوب کننده
نوع محفظه تیوبی
وزن 300 گرم
ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود E
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام