۲۹۲,۲۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کرم مرطوب کننده اولد استاپ مدل Intense حجم 75 میلی لیتر مجموعه سه عددی

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم مرطوب کننده اولد استاپ مدل Intense حجم 75 میلی لیتر مجموعه سه عددی
مشخصات
ترکیبات دارای عصاره مغذی
جنس محفظه پلاستیک
حجم 75 میلی‌لیتر
راهنمای استفاده روش استفاده کرم مرطوب کننده قوی اولد استاپ\nمقدار کافی از محتوای تیوپ را روی پوست کاملا تمیز مالیده و ماساژ دهید تا به خوبی جذب گردد.
زمان استفاده روز و شب
سازگار با پوست‌های همه انواع پوست
سایر توضیحات بسته دو عددی کرم مرطوب کننده قوی اولد استاپ 75 میلی لیتر\nترکیبات کرم مرطوب کننده قوی اولد استاپ\nجذب سریع، محافظت از پوست، بهبود خاصیت ارتجاعی و شفافیت پوست از خواص بی نظیر روغن های به کار رفته در این کرم هستند. در نتیجه از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. این در حالی است که ترکیبات موثره این محصول خاصیت ضد سبومی دارند که میزان سبوم روی پوست را تنظیم می کند و مانع ایجاد جوش سرسیاه، سر سفید و آکنه پوست می گردد. این روغن ها که سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، ضد التهاب بوده و ازسلول‌های پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند.\n\nشی باتر از دیگر مواد موثره به کار رفته در کرم مرطوب کننده قوی اولد استاپ می باشد. این ماده به علت جذب بالایی که دارد، وارد پوست شده وبه بازسازی لیپیدها می‌پردازد و رطوبت ایجاد می‌کند. لیپیدهای به وجود آمده مانعی بین پوست و محیط بیرون ایجاد می‌کنند؛ در نتیجه رطوبت درون پوست حفظ می‌شود. وقتی شی باتر موجود در این محصول روی پوست قرار می‌گیرد، سیتوکین‌ها ودیگر موادی که التهاب ایجاد می کنند، کمتر ترشح می‌شوند. بدین ترتیب مشکلاتی همچون خشکی هوا و اگزما به وجود نمی آید.علاوه بر این، کرم مرطوب کننده قوی اولد استاپ به درمان عفونت های قارچی پوست و آکنه و جوش های باکتریایی کمک می کند.\n\nشی باتر موجود در این محصول اولد استاپ، به طور طبیعی با محافظت از رشته های کلاژنی، باعث کاهش ایجاد چین و چروک در پوست می گردد. این ماده به بازسازی سلول‌های پوست سرعت می بخشد. بدین ترتیب زمانی که سلول‌های مرده ریزش پیدا کردند، سلول‌های تازه جایگزین آن‌ها می‌شوند.\n
شماره مجوز 6958/ظ/56
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کشور مبدا برند ایران
مشخصات محصول ضد التهاب
مناسب برای بانوان و آقایان
ناحیه استفاده دست و صورت
نوع عصاره کرم مرطوب کننده قوی اولد استاپ سرشار از بیزابولول (عصاره بابونه) و دکسپانتنول می باشد. بیزابولول موجود در این کرم مرطوب کننده، باعث بهبود رنگ پوست و طراوت بخشیدن به آن می شود. دکسپانتنول نیز موجب تجمع آب روی سطحی ترین لایه پوست شده و با این کار به نرمی پوست کمک می‌کند.
نوع کرم مرطوب کننده و نرم کننده مرطوب کننده
نوع محفظه تیوبی
وزن 75 گرم
ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود E
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه