۱۳۰,۸۵۰۲۰۹,۸۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی ژل واژینال ری نرم توسن دارو 25 گرم Tosan Darou Renorm Vaginal Gel
مشخصات
بارکد محصول 6260783900292
جنسیت مصرف بانوان
حجم یا وزن 25 گرم+4 عدد اپلیکاتور
روش درمانی ژل واژینال مرطوب کننده با ماندگاری طولانی در موضع\r\nتیوب 25 گرمی + 4 اپلیکاتور واژینال\r\nحاوی آب دیونیزه، روغن معدنی، گلیسرین، کربومر\r\n\r\nری نرم از طریق اپلیکاتور به درون واژن منتقل می شود. چگونگی استفاده از ری نرم به طور کامل در تصویر بروشور، توضیح داده شده است.\r\n1) درپوش تیوب محتوی ژل را بردارید. سپس پلمپ روی ژل را با استفاده از قسمت تیز روی درپوش پلاستیکی سوراخ کنید.\r\n2) اپلیکاتور را از بسته پلاستیکی خارج کنید و آن را روی تیوب فشار دهید تا دور دهانه خروجی تیوب را بگیرد.\r\n3) به آرامی تیوب را از انتهای آن فشار دهید تا ژل وارد اپلیکاتور شود، به گونه ای که پیستون درون اپلیکاتور به انتهای آن برسد. سپس اپلیکاتور را از تیوب جدا کرده و مجددا درپوش تیوب را ببندید.\r\n4) در حالت ایستاده یا نشسته یا در حالتی که به پشت دراز کشیده اید و زانوهای خود را خم کرده اید، اپلیکاتور را به آرامی تا جایی که ممکن است درون واژن وارد کنید، سپس پیستون اپلیکاتور را فشار دهید تا ژل به طور کامل تخلیه شود.\r\n5) اپلیکاتور را خارج کرده و آن را دور بیاندازید.\r\n6) دست های خود را با آب و صابون بشویید.
روش مصرف ری نرم از طریق اپلیکاتور به درون واژن منتقل می شود. چگونگی استفاده از ری نرم به طور کامل در تصویر بروشور، توضیح داده شده است. 1) درپوش تیوب محتوی ژل را بردارید. سپس پلمپ روی ژل را با استفاده از قسمت تیز روی درپوش پلاستیکی سوراخ کنید. 2) اپلیکاتور را از بسته پلاستیکی خارج کنید و آن را روی تیوب فشار دهید تا دور دهانه خروجی تیوب را بگیرد. 3) به آرامی تیوب را از انتهای آن فشار دهید تا ژل وارد اپلیکاتور شود، به گونه ای که پیستون درون اپلیکاتور به انتهای آن برسد. سپس اپلیکاتور را از تیوب جدا کرده و مجددا درپوش تیوب را ببندید. 4) در حالت ایستاده یا نشسته یا در حالتی که به پشت دراز کشیده اید و زانوهای خود را خم کرده اید، اپلیکاتور را به آرامی تا جایی که ممکن است درون واژن وارد کنید، سپس پیستون اپلیکاتور را فشار دهید تا ژل به طور کامل تخلیه شود. 5) اپلیکاتور را خارج کرده و آن را دور بیاندازید. 6) دست های خود را با آب و صابون بشویید.
شرکت سازنده توسن دارو
کاربرد بهبود خشکی، آزردگی و تحریک بافتی ناشی از خشکی مخاط
کشور سازنده ایران
موارد مصرف بهبود خشکی، آزردگی و تحریک بافتی ناشی از خشکی مخاط کاهش مشکلات ناحیه واژن مانند: آتروفی و خشکی، خارش، التهاب، درد و ناراحتی
نوع محصول ژل واژینال ری نرم
هشدار مصرف از مصرف این فرآورده در کودکان خودداری شود. برای استفاده در بارداری و شیردهی با پزشک خود مشورت نمایید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام