۸۸,۰۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو مو درمالوکس مدل Fresh and Cool حجم 300 میلی لیتر
مشخصات
ترکیبات دارای عصاره
حجم 300 میلی‌لیتر
راهنمای استفاده موها را با مقدار لازم شامپو با آب شست و شو دهید. به مدت 2 الی 3 دقیقه به خوبی ماساژ دهید. سپس موها را آبکشی نمایید.
سازگار با موهای نازک و کم‌حجم
سایر توضیحات مو یکی از قسمت های اصلی بدن و از اعضای دفاعی بدن است و ساختار آن در کنار اندام های چربی، غدد عرق و ناخن ها در نظر گرفته می شود.\r\n\r\nمو به طور عمده از پروتئین (88%) تشکیل شده است. این پروتئین ها از نوع فیبر دار سخت به نام کراتین می باشند\r\n\r\nفناوری استفاده شده در این محصول استفاده از مواد موثره ای می باشد که به روش نوین و غیر سمی (SCFE) از گیاهان استخراج شده اند.\r\n\r\nاستفاده از فناوری Stem-Cell Based Phyto Therapy و تکنولوژی استخراج مواد موثره Supercritical Fluid Extraction ویژگی ها و مزایایی دارد.\r\n\r\nفرایند خالص سازی در دمای بسیار پایین انجام شده است به نحوی که خواص فلاونوئیدی محصول از بین نمی رود.\r\n\r\nهمچنین استفاده از حلال های غیر سمی مثل کربن دی اکسید این مزیت را دارد که فراورده گیاهی نهایی نه تنها سمی نیست بلکه برای محیط زیست هم آسیبی نخواهد شد\r\n\r\nاین محصول دوست دار محیط زیست است و پس از شستشو پساب مضری برای محیط زیست محسوب نمی شود چرا که از ماده گران قیمت CO2 در خالص سازی مواد موثره این محصول استفاده شده است.
سایر مشخصات این محصول برای موهای چرب مناسب است و بعد از استفاده موهایی زیبا را به شما هدیه می دهد که سبب رضایت شما از این محصول می شود.
شماره مجوز 2563570139529407
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
کشور مبدا برند آلمان
مناسب برای بزرگسالان
نوع عصاره آلوئه ورا
ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود C
ویژگی‌ها میزان سازی چربی مو و پوست سر
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام