۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی ریمل حجم دهنده کوکوشنل (فرانسه) LE VOLUME DE CHANEL
مشخصات
ترکیبات ترکیب • ترکیبی از واکس تولید اثر حجم فوری. • اقاقیا خشک رفع سریع تشکیل شده توسط حرکت قلم مو و تشدید حجم با هر سفارش. • عوامل تشکیل دهنده فیلم، صاف بودن مژه ها را حفظ می کنند و حتی حجم را تولید می کنند. تحت کنترل چشم پزشکی آزمایش شده است. مناسب برای لنزهای مخاطب.
توصیف توصیف این ریمل مژه و ابرو فورا حجم را با اولین برنامه اضافه می کند. مژه های تکراری، تقویت شده و فشرده شده اند. رنگ عمیق هر مژه را پوشش می دهد و دید را باز می کند. این اپلیکاتور کاملا با فرمول هماهنگ شده و موجب افزایش حجم شدید: • برس، به طور انحصاری برای CHANEL توسعه یافته، لاملا کوتاه و بلند است، به خصوص تنظیم شده و تراز وسط قرار دارد به منظور بهینه حجم مدل و کاملا جداگانه و تکراری مژه. • بافت مایع سریع خشک کردن حجم سفارشی برای اندازه گیری را تضمین می کند.
توضیحات یادداشت برنامه اول، مژه های بالایی را از نزدیک به نوک، سپس مژه های پایین تر با حرکات مجاور. فرم ترکیبی نتایج فوری را تشدید می کند که توسط برنامه مکرر مورد نظر است. قبل از استفاده از ورود حجم DE CHANEL پرایمر ریمل مژه و ابرو CILS بیوت DES اعمال برای بهینه سازی نتیجه آرایش.
زمان تحویل 7 تا 14 روز کاری
کشور سازنده فرانسه
نام محصول LE VOLUME DE CHANEL
نوع استفاده حجم دهنده مژه
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

ریمل- Chanel PRA-9707936-4883
از ۹,۲۱۰,۰۰۰
ریمل- Chanel PRA-9707934-6462
از ۸,۳۸۰,۰۰۰
ریمل- Chanel PRA-9707913-6671
از ۱۰,۵۸۰,۰۰۰
جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام