۵ از ۵
از میانگین ۶ نظر دهنده

ریمل کوکو شنل (فرانسه) LE VOLUME RÉVOLUTION DE CHANEL

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی ریمل کوکو شنل (فرانسه) LE VOLUME RÉVOLUTION DE CHANEL
مشخصات
ترکیب بندی این فرمول با یک روغن ساخته شده از Meadowfoam ، یک ماده فعال با خاصیت ترمیم و تقویت کننده ، و همچنین با سیلیکون برای محافظت و شکل دادن خط مژه غنی شده است. روز به روز مژه ها مقاومت بیشتری پیدا می کنند و قدرت جدیدی پیدا می کنند.
ترکیبات ترکیب - ترکیبی از موم (برنج، موم زنبور) و یک فرمول انعطاف پذیر که در اطراف خط مژه قرار می گیرد و به آن پر می کند. - یک فیلم پلیمری که نتیجه را برای حجم شدید تا نتیجه آرایش حذف می کند - پرولیتامین مژه ها را با هر کاربردی برای مژه های زیبا کامل تقویت می کند. تحت کنترل چشم پزشکی آزمایش شده است. مناسب برای لنزهای مخاطب.
توصیف توصیف اولین عینک ریمل مژه و ابرو 3D چاپ شده توسط Chanel * است. یک تکنولوژی که امکان ساخت یک برس انقلابی را فراهم می کند. با توجه به ساختار لانه زنبوری، برس مقدار مطلوب محصول را جذب می کند. این با مواد منحصر به فردی طراحی شده است که تمام بافت ها را هنگام استفاده از مژه ها آزاد می کند. در یک ژست، مژه های شما بلافاصله حجم زیادی را بدون بارگذاری مجدد آنها دریافت می کنند. آنها حجم کامل خود را برای یک اثر خیره کننده پخش می کنند. * یک حق اختراع (فرانسه، ایالات متحده آمریکا، ژاپن، کره، چین) و دو پرونده ثبت اختراع فرانسه
توضیحات یادداشت برنامه مژه ها را از نوک تا نوک حرکت دهید. یک ژست یکنواخت به اندازه کافی برای مژه ها است. DÉMAQUILLANT YEUX INTENSE آرایش چشم کامل را انجام می دهد.
رنگ بی رنگ
رنگ و شماره 10 – NOIR PUR – سیاه خالص
زمان تحویل 7 تا 14 روز کاری
طریقه مصرف فرمول را با قلم مو انتخاب کنید و حرکات عقب و جلو را در مژه های فوقانی از ریشه تا نوک و سپس مژه های پایین اعمال کنید. برای باز شدن نمای ، رنگ را با شدت بیشتری به گوشه های خارجی خط مژه فوقانی بمالید. قبل از استفاده از این ریمل ، از پایه ریمل مژه و ابرو LA BASE MASCARA استفاده کنید تا نتیجه آرایش را بهینه کنید.EXTRÊME غیرقابل تکرار را می توان به راحتی با آب ولرم از بین برد. یک پنبه آغشته به آب ولرم را برای چند ثانیه روی پلک ها نگه دارید تا ریمل حل شود ، سپس درب آن را به آرامی پاک کنید.
کشور سازنده فرانسه
نام محصول LE VOLUME RÉVOLUTION DE CHANEL
نوع استفاده ریمل چشم
وزن 0.006 کیلوگرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه