۷۳,۵۰۰۸۲,۵۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کود مایع NPK 20-20-20 TE واترپلاس مدل VIGOROUS حجم 1 لیتر

خرید از دیجی کالا
ویژه۸۰,۰۰۰
شروع قیمت از ۷۳,۵۰۰
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کود مایع NPK 20-20-20 TE واترپلاس مدل VIGOROUS حجم 1 لیتر
مشخصات
حجم کالا 1 لیتر
سایر توضیحات گیاهان از این محلول از طریق ریشه و برگ جذب می‌کنند و از آن تغذیه می‌کنند به دلیل جذب بالا و پسماند پایین، کود 20-20-20 سبب شوری خاک نمی‌شود و در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی، باغی و گلخانه‌ای قابل استفاده است. این کود به عنوان یک کود متعادل و کامل برای انواع گیاهان آپارتمانی، گل‌های آپارتمانی، درختان مثمر و گیاهان کشت شده در فضای باز مناسب است.
مناسب برای برای تشخیص نیاز گیاهان به کود 20-20-20، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید: 1. مراقبت‌های گیاهی: - بررسی نیاز گیاه به مواد مغذی از طریق علائمی مانند رنگ برگ‌ها، رشد شاخه‌ها، وضعیت ریشه‌ها و میوه‌دهی. - گیاهانی که به طور عمومی نیاز به تغذیه متوازن دارند، می‌توانند از کود 20-20-20 بهره‌برند. 2. نوع گیاه: - گیاهان مختلف نیازهای مغذی متفاوتی دارند. برخی گیاهان مثل گل‌ها، سبزیجات، درختان میوه و گیاهان آپارتمانی ممکن است از کود 20-20-20 بهره‌برند. - برای مثال، درختان میوه در دوره‌های مختلف رشد (مثل تشکیل گل، رشد میوه و باردهی) نیاز به ترکیبات مختلف مغذی دارند. کود 20-20-20 می‌تواند در مراحل مختلف رشد این درختان مفید باشد. 3. مشاهده نیاز گیاه: - اگر گیاهان شما نشانه‌های کمبود مواد مغذی نشان می‌دهند (مثل رنگ زرد برگ‌ها، رشد ضعیف، یا کاهش میوه‌دهی)، ممکن است نیاز به کود 20-20-20 داشته باشند. در نهایت، بهتر است با مشاوره یک کارشناس باغبانی یا متخصص گیاهان، نیازهای خاص گیاهان خود را تشخیص دهید. هر گیاه ممکن است نیازهای منحصر به فرد خود را داشته باشد و مشاوره حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند .
مواد تشکیل‌دهنده نیتروژن (N) 20٪: ماده مغذی مناسب برای شاخه‌ها و برگ‌های سالم و قوی است. فسفر (P) 20٪: باعث شکوفه و میوه‌دهی در گیاهان می‌شود. پتاسیم (K) 20٪: سلامت کلی گیاه را بهبود می‌بخشد. ریز مغذی‌ها (TE): شامل بور، آهن، منگنز و روی و ... است. کود 20-20-20 TE به عنوان یک کود همه‌منظوره برای درختان میوه، کشت‌های فضای باز، گلخانه‌ای و گل‌های آپارتمانی قابل استفاده است
نوع بسته‌بندی محصول بطری 1 لیتری
نوع خاک و کود کود
وزن بسته بندی 1 کیلوگرم
ویژگی‌های خاک و کود بدون بو
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام