۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کتاب بازاریابی تجربی اسرار استراتژی ها و داستان های موفقیت بزرگترین برندهای جهان اثر کری اسمیت و دن هانوور انتشارات سازمان مدیریت صنعتی

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کتاب بازاریابی تجربی اسرار استراتژی ها و داستان های موفقیت بزرگترین برندهای جهان اثر کری اسمیت و دن هانوور انتشارات سازمان مدیریت صنعتی
مشخصات
تعداد جلد 1
تعداد صفحه 192
شابک 9786002751324
قطع وزیری
گروه سنی بزرگسال
مترجم منوچهر انصاری. حسین رحمانی یوشانلویی
موضوع بااریابی
ناشر انتشارات سازمان مدیریت صنعتی
نوع جلد شومیز
نویسنده کری اسمیت و دن هانوور
وزن 500 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام