۳۸,۰۰۰۱۰۴,۷۰۰

۵ از ۵
از میانگین ۳ نظر دهنده

کاندوم چرچیلز مدل Tropical بسته 12 عددی

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کاندوم چرچیلز مدل Tropical بسته 12 عددی
مشخصات
تعداد در بسته 12 عدد
جنسیت مصرف آقایان
حاوی اسانس توت فرنگی اسانس موز اسانس نارگیل ژل روان کننده
روش مصرف بسته‌بندی کاندوم را خیلی آهسته با دست باز کنید تا کاندوم آسیبی نبیند. حین باز کردن آن از قیچی، چاقو و سایر وسایل نوک‌تیز که می‌توانند باعث پاره شدن آن شوند استفاده نکنید. با چشم یا لمس کاندوم، از برجستگی انتهای آن، پشت و روی کاندوم را تشخیص دهید. تنها در زمان نعوظ و برانگیختگی کامل کاندوم را بر روی آلت تناسلی خود بکشید. اگر می‌خواهید می‌توانید از مقداری مایع روان‌کننده بر پایه آب استفده کنید. هرگز مایع روان‌کننده بر پایه چربی را همراه با کاندوم استفاده نکنید . این کار می‌تواند کارایی کاندوم را کاهش دهد. بعد از رسیدن به انزال، خیلی سریع حلقه انتهای کاندوم را با دست بگیرید و آلت را از درون واژن بیرون بکشید. این کار را قبل از آنکه کاندوم روی آلتتان شل شود انجام دهید تا کاندوم درون واژن نماند یا مایع منی به داخل واژن نریزد. انتهای باز کاندوم را گره بزنید تا مایع منی از آن بیرون نریزد و آن را در یک دستمال کاغذی بپچیده و در سطل زباله بندازید.
سایر توضیحات دارای خاصیت ارتجاعی
سایر مشخصات برندچرچیل؛ Churchill's
شرایط نگهداری کاندوم را دور از حرارت، نور و رطوبت نگهداری کنید تا لاتکس آن خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود.
موارد احتیاط از هر کاندوم تنها یک بار و در یک ارگاسم استفاده کرده و پس از استفاده آن را دور بندازید. استفاده از کاندوم باید پیش از شروع نزدیکی و تماس جسمی صورت بگیرد. ترشحات در زمان تحریک و پیشاب نیز مانند خود مایع منی می‌تواند حاوی ویروس‌ باشد. هرگز از مایع‌های روان‌کننده بر پایه چربی همراه با کاندوم استفاده نکنید. روان‌کننده‌های بر پایه چربی می‌توانند اثر و کارایی کاندوم را کاهش دهند. این روان‌کننده‌ها بر روی لاتکس می‌توانند موجب پارگی و تخریب شوند. وازلین، لوسیون‌ها و موارد مشابه همگی روان‌کننده‌های بر پایه چربی هستند. اگر شما و همسرتان به لاتکس حساسیت دارید می‌توانید از کاندوم‌های از جنس پلی‌اورتان استفاده کنید. کاندوم‌هایی که از غشای حیوانات ساخته شده‌اند به اندازه کافی در برابر بارداری و رعایت بهداشت در برابر بیماری‌ها ایمن نیستند. برای این هدف از کاندوم‌های از جنس لاتکس یا پلی‌اورتان استفاده کنید. اگر حین نزدیکی کاندوم شما پاره یا سوراخ شد بلافاضله نزدیکی را متوقف، آلت را از واژن خارج کنید و کاندوم را دور بیندازید. برای اطمینان از سایر روش‌های پیشگیری اورژانسی مانند قرص ضدبارداری استفاده کنید.
موارد مصرف پیشگیری از بارداری پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی
نام انگلیسی Churchills Natural Classic Tropical Candoms 12 pcs
نوع محصول کاندوم
وزن 250 g
ویژگی‌ها دارای فرم بدنه سادهاز جنس لاتکس ۱۰۰ درصد طبیعی دارای اسانس توت‌فرنگی، موز و نارگیل  دارای ژل روان‌کننده برای جلوگیری از ایجاد درد و ناراحتی هنگام نزدیکی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه