۱۸,۲۰۰۵۰,۰۰۰

۴.۳ از ۵
از میانگین ۳ نظر دهنده

قرص گیاهی ویتاگنوس 30 عددی Pursina Vitagnus Tablet

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی قرص گیاهی ویتاگنوس 30 عددی Pursina Vitagnus Tablet
مشخصات
احتیاط در مصرف در افراد معدودی در ماه اول یا دوم مصرف ، دراو ممکن است باعث شدت خونریزی ماهیانه گردد که در این صورت می توان آنرا قطع نموده و پس از دو هفته با مقدار کمتری مصرف دارو را ادامه داد. چنانچه خونریزی شدید ادامه یافت مصرف دارو باید قطع گردد.
شرایط منع مصرف • در خانمهای باردار و شیرده • همزمان با داروهای ضد بارداری • در بیماران مبتلا به تومورهای هیپوفیز و سرطان سینه • مصرف همزمان این دارو با هالوپریدول توصیه نمی شود زیرا هالوپریدول ، اثرات گیاه پنج انگشت را تضعیف می کند.
شرایط نگهداری نکات قابل توصیه بیمار: • دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. • دارو را پس از انقضاء مدت مصرف آن استفاده ننمایید. • دارو را به موقعه و در فواصل زمانی مشخص مصرف نمایید. در صورت فراموش نمودن مصرف یک نوبت، مقدار مصرف بعدی دارو را دو برابر نکنید. دارو در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد ( در مورد قرص ، دور از رطوبت ) نگهداری نمایید .
شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان (IRC) 1228091827
عوارض جانبی با وجود مصرف بیش از 2 هزار سال از گیاه زنان و فرآورده ها ی جدید آن در سالهای اخیر، تا کنون عوارض جانبی مهمی از آن گزارش نشــده است . مصرف دارو در 3-1 در صد افراد ممکن است ایجاد اکنه، خار ش بدن، تهوع و اسهال نماید که در صورت طولانی شدن این عوارض مصرف دارو را قطع کرده و به پزشک خود مراجعه نمائید .
محتویات بسته قرص ویتاگنوس بصورت 3 بلیستر 10 عددی به همراه بروشور در یک جعبه مقوایی ارائه شده است .
مقدار و نحوه مصرف داروی ویتاگنوس بر خلاف داروهای شیمیایی ، برای نشان دادن اثرات خود احتیاج به زمان دارد و اثرات آن عموماً پس از یک ماه مصرف ظاهر می گردد . این دارو می تواند در دختران جوان (از شروع قاعدگی) تا زنان مسن و در موارد مختلف اختلالات هورمونی به طریق زیر مورد استفاده قرار گیرد: قرص: روزی 2 بار (صبح و شب) هر بار یک قرص قبل از غذا به همراه کمی آب میل شود. در صورت لزوم مقدار دارو می تواند تا دو برابر در روز افزایش یابد.
مکانیسم اثر گیاه ویتکس به علت دارا بودن ترکیبات (اسانسی، فلاونوئیدی و ایروئیدی) می تواند بر روی (Master gland ) تاثیر گذاشته و از این طریق ترشح هورمونها توسط غدد را تنظیم و در گیاه ، هورمون مورد نیاز افراد دارای اختلالات هورمونی را تأمین می کند.
مواد تشکیل دهنده حاوی عصاره تام میوه گیاه زنان(ویتکس)است که بر اساس ماده اکوبین به مقدار ۲/۱-۳/۳ میلی گرم در هر قرص استاندارد شده است.
موارد مصرف رفع اختلالات پیش از قاعدگی، رفع اختلالات قاعدگی و درد پستان، رفع عوارض یائسگی، تنظیم کننده اختلالات هورمونی، رفع تنبلی تخمدان و کاهش یا توقف کیست های فیبروئیدی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام