۹۷,۲۵۰ تومان

۳.۲ از ۵
از میانگین ۵ نظر دهنده

لوسیون درمانی روغن اصطرک دریفا حجم 60 میلی لیتر Dorifa Starack Oil 60ml

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی لوسیون درمانی روغن اصطرک دریفا حجم 60 میلی لیتر Dorifa Starack Oil 60ml
مشخصات
احتیاط در مصرف از وارد شدن به مخاط، چشم، زخم های باز و ملتهب جلوگیری شود.این محصول فقط مصرف موضعی دارد.
ترکیبات دارویی روغن اصطرک، روغن کنجد بر اساس Cold Pree، روغن هایی بر پایه کنجد، اسید اولییک، اسید لینولییک، Harmolin Harmin، پروتئین ها آلکالوییدهای آزاد، اسید پروبیونیک، ویتامین F، آنزیم های کلاژن و الاستین
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در دمای بین 10 تا 30 درجه سانتیگراد نگهداری شود.
شرکت سازنده آنا شیمی اسپادانا
کد بهداشتی 94-0509-س
گروه محصول روغن های گیاهی
محتویات بسته 60 میلی لیتر
مدت انقضا 24 ماه
مقدار و نحوه مصرف دوره درمان بین یک تا دو ماه خواهد بود و بدین صورت می باشد: هفته اول روزی 3 تا 4 بار در روز هفته دوم روزی 3 بار هفته سوم روزی 2 بار هفته چهارم روزی 1 بار از هفته چهارم به بعد، هر 3 تا 5 روز یک بار مصرف شود. دردهای مفاصل و گرفتگی نواحی گردن، کتف و شانه: از ناحیه پشت گردن شروع، سپس دو طرف گردن و در ادامه ناحیه کتف و شانه ها در انتها زیر بغل صورت گیرد. دردها و بیماری های مفاصل ناحیه ستون مهره ها (پایین گردن تا کمر): از ناحیه پشت گردن (برآمدگی پشت گردن) شروع و سپس روی ستون مهره ها و سمت چپ و راست ستون مهره ها تا گودی کمر، ماساژ چرخشی داده شود. دردها و بیماری های مفاصل ناحیه کمر، پاها، زانو و دردهای ناشی از عصب سیاتیک: از ناحیه گودی کمر و اطراف آن شروع و سپس ناحیه کشاله ران (سمت داخلی و خارجی) و در ادامه، بر روی زانو، دو طرف زانو و پشت زانو (در ناراحتی های زانو، دوطرف و پشت زانو بیشتر ماساژ داده شود) و در انتها کمی هم ساق ها ماساژ داده شود. دردها و بیماری های ناحیه مچ دست، انگشتان (سندرم تونل کارپال): ابتدا زیر بغل و سپس مچ، به طور کامل و در پایان انگشتان صورت گیرد. زیر بغل و ناحیه آرنج و مچ دست بیشتر ماساژ داده شود. اسپاسم و گرفتگی های عضلانی ناشی از گرفتاری های مفصلی-عصبی: دست خود را به مقدار زیاد لوسیون آغشته کرده و در محل عضله گرفتار یا عضو رگ به رگ شده به صورت چرخشی ماساژ داده شود.
مکانیسم اثر این محصول حاوی اسید های چرب امگا 3، 6، 9، ویتامین E و ویتامین بوده و به جهت ریز بودن مولکول های اجزای آن به سرعت جذب و به راحتی مابین مفاصل نفوذ و سبب سهولت در حرکت مفاصل شده و همچنین خون رسانی عضلات را افزایش می دهد و در نتیجه بسیار مناسب برای انواع آرتروز گردن، زانو، ستون مهره ها، دردهای ناشی از سیاتیک، سندروم تونل کارپال یا مچ دست، کتف، شانه و دردهای مفصلی ناشی از رماتسیم می باشد.
مواد تشکیل دهنده روغن اصطرک، روغن کنجد، حاوی اسید های چرب امگا 3، 6، 9، ویتامین E و ویتامین F
موارد مصرف معالجه و درمان آرتروز گردن، زانو، ستون مهره ها، سیاتیک و سندروم تونل کارپال یا مچ دست، انگشتان و تاندون ها
نوع محفظه پلاستیکی
وزن با بسته 150 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام