۶۳,۸۰۰۱۵۵,۸۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی قرص فرفولیک الحاوی
مشخصات
برند الحاوی (Alhavi)
تداخل دارویی در صورت مصرف همزمان با داروهای دیگر مانند تتراسایکلین‌ها، پنی سیلین و پانکراتین‌ها قبل از مصرف فراورده با پزشک مشورت نمایید.
تعداد 100 عدد
روش مصرف این دارو را با معده خالی یک ساعت قبل یا دو ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب میل کنید. در صورت وجود ناراحتی‌های گوارشی، همراه با غذا میل شود. بزرگسالان روزانه یک قرص مصرف کنند. این مقدار متوسط مصرف است.
شرایط نگهداری محصول را دور از نور و رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید. دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
شرکت سازنده الحاوی
عوارض جانبی علائم مصرف بیش از حد : عوارض شایع: یبوست، کرامپ، تهوع، اسهال و استفراغ عوارض طولانی مدت: تشنج، گیجی، رنگ پریدگی، پوست مرطوب، خستگی غیر طبیعی، تنفس شدید و ضعف نبض به صورت تند و کوتاه . قرص فرفولیک سبب تیره شدن رنگ مدفوع می‌شود.
کشور سازنده ایران
نوع محصول قرص
ویژگی ها بر طرف کننده خستگی مفرط و ضعف افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها حاوی آهن و فولیک اسید
هشدار مصرف فراورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید. از مصرف فراورده تاریخ گذشته خودداری شود. موارد منع مصرف: در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ در صورت ابتلا به هر نوع کم خونی به جز کم خونی ناشی از فقر آهن در زمان بارداری در سه ماهه دوم و سوم، مصرف فراورده‌های حاوی آهن تحت نظر پزشک متخصص مفید خواهد بود. در زمان شیردهی: عوارضی برای مصرف آن در این دوران، ثبت نشده است.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام