شامپو لیندان 1 درصد 60 میلی لیتر گیلارانکو

۲ از ۵
(۱ رای دهنده)

کالاهای مشابه

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی شامپو لیندان 1 درصد 60 میلی لیتر گیلارانکو
مشخصات
احتیاط در مصرف مصرف لیندان به دلیل بالا بودن احتمال تشنج در این افراد با احتیاط صورت گیرد:کودکان، سالخوردگان، بیماران با وزن کمتر از 50 کیلوگرم مبتلا به عفونت HIV، سابقه ضربه به سر، صرع، تومور مغزی، سیروز حاد کبدی، افراد الکلی که به صورت ناگهانی الکل یا داروهای خواب آور را ترک کرده اند و افرادی که داروهای پایین آورنده آستانه تشنج را مصرف می کنند (مانند داروهای ضد جنون و ضد افسردگی تئوفیلین، متوکاریامول، مواد حاجب، ایزونیازید، هیدروکینون، پنی سیلینها و ...) و زنان باردار.
تداخل دارویی داروهای پایین آورنده آستانه تشنج (مانند داروهای ضد جنون و ضد افسردگی، تئوفیلین، متوکاربامول، مواد حاجب، ایزونیازید، هیدروکینون، پنی سیلینها و ...)مصرف همزمان سایر فرآورده های پوستی مانند کرم ها، لوسیون ها، پمادها یا روغن ها با این دارو ممکن است جذب پوستی لیندان را افزایش دهد.
توضیحات نحوه شانه کردن :موهای سر را به چند قسمت تقسیم نموده و هر قسمت را طبق روش زیر شانه نمایید.ابتدا موی سر را با شانه معمولی شانه کنید تا موها صاف و گره مو باز شود.سپس نوک شانه دندانه ریز را به سمت خود گرفته و مقداری از مو را از کف سر به صورتی که شانه ابتدا چسبیده به کف سر باشد، به سمت انتهای مو شانه نمایید.بعد از هر بار شانه کردن با دستمال کاغذی، شپش ها را از شانه جدا کنید و دستمال کاغذی را در کیسه پلاستیکی بریزید.موهای شانه شده را با یک کلیپس از
روش مصرف پیش از مصرف باید پوست و مو کاملا تمیز و عاری از رطوبت و هر نوع چربی ( اعم از لوسیون، کرم، پماد، مرطوب کننده و در مورد مو فرآوردهای روغنی و حالت دهنده) گردد. ابتدا به حمام رفته و موها را با یک شامپوی دیگر کاملا شسته، آبکشی کرده و کاملا خشک نمایید.حداقل 1 ساعت صبر کنید و سپس شامپو را به صورت زیر استفاده نمایید:1- شامپو را مستقیما و بدون اضافه کردن آب بر روی موها ریخته و موها به ویژه موهای ریز ناحیه گردن را با شامپو آغشته نمایید. (برای موهای بلند شامپو کامل برای موهای متوسط
ساخت ایران
شرایط منع مصرف پیشگیری از جربافراد با سابقه تشنج به خصوص تشنج های غیر قابل کنترلافرادی که زخم های باز یا پوست ترک خورده دارند.افراد با سابقه حساسیت و عارضه مصرف با لینداننوزاد نارس یا تازه متولد شدهخانم ها در زمان شیردهیافرادی که در طی چند ماه گذشته از این دارو استفاده نموده اند.
شرایط نگهداری در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد نگهداری نمایید. از یخ زدگی محافظت نمایید. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
عوارض جانبی عوارض جانبی که در مصرف لیندان مشاهده می شود بسیار وابسته به کاربرد، مقدار و زمان باقی ماندن لیندان بر روی پوست می باشد. التهاب پوست، بثورات پوستی و علائم مسمومیت (CNS) ممکن است ظاهر گردد.
گروه شامپو مو
محتویات بسته شامپو 60 میلی لیتر به همراه شانه مخصوص
مقدار و نحوه مصرف پیش از مصرف باید پوست و مو کاملا تمیز و عاری از رطوبت و هر نوع چربی (اعم از لوسیون، کرم، پماد، مرطوب کننده و در مورد مو فرآورده های روغنی و حالت دهنده) گردد. ابتدا به حمام رفته و موها را با یک شامپوی دیگر کاملا شسته، آبکشی کرده و کاملا خشک نمایید. حداقل 1 ساعت صبر کنید و سپس شامپو را به صورت زیر استفاده نمایید: شامپو را مستقیما و بدون اضافه کردن آب بر روی موها ریخته و موها به ویژه موهای ریز ناحیه گردن را با شامپو آغشته نمایید. (برای موهای بلند شامپو کامل برای موهای متوسط 3/4 شامپو، برای موهای کوتاه از نصف شامپو استفاده نمایید.)پس از 4 دقیقه مقدار کمی آب بر روی موها ریخته و ماساژ دهید تا کف کافی تشکیل شود. سپس بلافاصله کف ها را آبکشی نمایید.موها را با حوله به سرعت خشک کرده و سپس با شانه داخل جعبه بقایای حشره را از لابه لای مو ها خارج نمایید.پس از مصرف لیندان از استفاده از هر نوع پوشش (کلاه یا حوله) بر روی موها خودداری نمایید.از تماس غیر ضروری کف شامپو با سایر قسمتهای بدن خودداری نمایید.بیش از یک بطری برای بزرگسالان مصرف نشود.
مکانیسم اثر لیندان به مقدار قابل توجهی از طریق پوست جذب می گردد و سیستم عصبی مرکزی (CNS) را تحریک می کند. لیندان به دنبال جذب از پوسته کیتینی بندپایان (CNS) آنها را تحریک کرده و باعث تشنج و مرگ این جانداران می شود.
موارد مصرف شامپو لیندان برای درمان آلودگی ناشی از شپش انسانی مصرف می شود.
وب سایت gilaranco.com
هشدار مصرف 1- شامپو را قبل از مصرف به خوبی تکان دهید.2- پیش از مصرف، پوست و مو کاملاً تمیز و عاری از رطوبت و هر نوع چربی ( اعم از لوسیون، کرم، پماد، مرطوب کننده و در مورد مو فراورده های روغنی و حالت دهنده ) گردد.3- این دارو باید در بیمارانی که به خط اول درمان جواب نمی دهند یا داروهای خط اول درمان مثل پرمترین و کروتامیتون را نمی توانند تحمل کنند مورد استفاده قرار گیرد.4- این دارو فقط برای یکبار مصرف است. از این شامپو برای درمان مجدد یا مصرف معمولی استفاده نشود.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه