۵۱,۰۰۰۶۱,۰۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی شربت کالیک اطفال نوتک فار
مشخصات
تداخل دارویی از مصرف همزمان این دارو با داروهای ضد آریتمی و لاکساتیو خودداری شود. زیرا لیکوریس موجود در آن موجب هیپو کالمی می‌شود. گلیسیریزین با مهار ترومبین احتمال خونریزی را افزایش می‌دهد لذا مصرف همزمان این دارو با ضد انعقادها باید با احتیاط صورت پذیرد. لیکوریس به علت احتباس آب و سدیم و همچنین اثر هیپوکالمی نباید به مدت طولانی و یا همراه با داروهای دیورتیک و گلیکوزیدهای قلبی مصرف شود. این دارو با داروهای ضد دیابت، انسولین، کورتیکواستروئیدها با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف شود. به تنظیم دوز همزمان با مصرف داروهای کاهنده فشار خون توجه شود چون از اثر آنها ممکن است کاسته شود. به دلیل وجود مواد موثره متفاوت گیاهان به کار رفته در این دارو و اثرات گوارشی آنها، این شربت در گاستریت و پیشگیری و درمان زخم‌های گوارشی نیز سودمند است.
ترکیبات موثر عصاره های : شیرین بیان آویشن عسل
حجم 120 میل
رده سنی کودکان (بالای 3 سال)
روش مصرف اطفال ۳-۴ سال: روزی تا ۳ قاشق غذاخوری (معادل ۱۰ میلی لیتر) اطفال ۵-۹ سال: روزی ۴ بار هر بار یک قاشق غذاخوری اطفال ۱۰-۱۴ سال: روزی ۶ بار هر بار یک قاشق غذاخوری برای مشاهده اثر بهتر دارو در مواقع گلو درد و لارنژیت بهتر است بعد از مصرف این شربت، آب را با فاصله کوتاهی از مصرف دارو بنوشید.
شرایط نگهداری شربت کالیک اطفال از یخ زدگی و مجاورت با حرارت بالا و پایین محافظت شود. دمای مناسب نگهداری کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد است. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
شرکت سازنده داروپخش
عوارض جانبی داروها به موازات اثرات درمانی دارای عوارض جانبی مختلفی نیز می‌باشند. لزوما تمامی این عوارض در همه افراد مشاهده نمی‌شود و بستگی به بیمار مصرف کننده دارد. معمولا شروع، شدت تداخلات و عوارض جانبی مواد موثره شیرین بیان به دوز مصرفی، مدت مصرف و حساسیت افراد بستگی دارد. مصرف طولانی مدت و یا مصرف مقادیر زیاد و غیر مجاز این دارو می‌تواند موجب افزایش فشار خون عروقی و کاهش ادرار شود.ض
کشور سازنده ایران
نوع محصول شربت
ویژگی ها ضد سرفه و رفع علائم سرماخوردگی درمان گلودرد، لارنژیت و برونشیت حاوی شیرین بیان و آویشن باغی درمان تب و آنفولانزا
هشدار مصرف قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید. موارد منع مصرف: در بیماران مبتلا به پرفشاری خون و بیماری‌های قلبی، عروقی، هپاتیت مزمن، کلستاز کبدی، سیروز کبدی، هیپوکالمی و نارسایی کلیه مصرف این شربت ممنوع است. افرادی که نسبت به گیاهان به کاررفته در این دارو حساسیت دارند و مصرف آن موجب بروز واکنش‌های حساسیتی می‌شود باید از مصرف این شربت خودداری نمایند.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام