۱۴۸,۰۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی بازی فکری مدل اونو هری پاتر Uno harry potter
مشخصات
ابعاد کالا 150x100x50 میلی‌متر
اقلام همراه اجزاء بازی\r\n120 تا کارت به شرح زیر :\r\n/19 تا کارت آبی - 0 تا 9\r\n/19 تا کارت سبز - 0 تا 9\r\n/19 تا کارت زرد - 0 تا 9\r\n/19 تا کارت قرمز - 0 تا 9\r\n/8 تا کارت 2 - از هر رنگ، 2 تا\r\n/8 تا کارت معکوس - از هر رنگ، 2 تا\r\n/8 تا کارت پَرش- از هر رنگ، 2 تا\r\n/4 تا کارت آزاد\r\n/4 تا کارت 4 آزاد\r\n/4 تا کارت کُلاه گروه‌بَندی\r\n/4 تا کارت وُلدِمورت (می‌تونن جایگزین کارت‌های کُلاه گروه‌بَندی بشن!)\r\n/1 کارت زوزه‌کِش (می‌تونه به همراه کارت نامرئی،جایگزین کارت‌های کُلاه گروه‌بَندی بشه!)\r\n/1 کارت نامرئی (می‌تونه به همراه کارت زوزه‌کِش، جایگزین کارت‌های کُلاه گروه‌بَندی بشه!)\r\n/1 کارت مودی (حرفه‌ای که شدین، هر وقت دل‌تون خواست، به بازی اضافه‌ش کنین!)\r\n/1 کارت سنگ رستاخیز(حرفه‌ای که شدین، هر وقت دل‌تون خواست، به بازی اضافه‌ش کنین!)
تعداد بازیکن دو تا ده نفر
تولید شده در داخل کشور
خلاصه روش بازی آماده‌سازی\r\n1) هر بازیکن، یه کارت می‌کِشه و رو می‌کنه؛ بازیکنی که بزرگ‌ترین کارت رو کشیده، می‌شه کارت‌پخش‌کُن ("کارت‌های عملیاتی رو صفر در نظر بگیرین!)\r\n2) کارت‌پخش‌کُن، کارت‌ها رو بُر می‌زنه و به هر نفر، 7 تا کارت می‌ده.\r\n3) کارت‌های باقی‌مونده رو -به پُشت- به عنوان ستون کارت‌کِشی بذارین وسط محوطه‌ی بازی.\r\n4) کارتِ روییِ ستون کارت‌کِشی رو برگردونین (رو کنین) و بذارین کنار ستون کارت‌کِشی تا "ستون کارت‌های سوخته" هم تشکیل بشه!\r\nنکته: برای این که بدونین اگه اوّلین کارتِ "رو-شده"تون، یه "کارت عملیاتی" بود، چی‌کار باید بکنین، بخش "کارت‌های عملیاتی" رو ببینین!\r\n\r\nبازی\r\nبازیکن سمت چپِ کارت‌پخش‌کُن، بازی رو شروع می‌کنه.\r\nتو نوبت‌تون، باید یکی از کارت‌های دست‌تون رو که عدد، رنگ یا نشانه‌ش با کارتِ روییِ ستون کارت‌های سوخته همخوانی داره، بسوزونین و روی ستون کارت‌های سوخته بذارین (نشانه‌ها، مربوط به کارت‌های عملیاتی هستن؛ بخش "کارت‌های عملیاتی" رو ببینین).\r\nمثلاً: اگه کارت روییِ ستون کارت‌های سوخته، کارت "آبی 7" باشه، بازیکن باید یه کارت "آبی" (با هر عددی) یا یه کارت "7" (با هر رنگی) بازی کنه و بذاره روی کارت "آبی 7". البته بازیکن می‌تونه یه "کارت آزاد" هم بازی کنه (بخش "کارت‌های عملیاتی" رو ببینین).\r\nاگه کارتی نداشته باشین که با کارت روییِ ستون کارت‌های سوخته همخوانی داشته باشه، باید یه کارت از ستون کارت‌کِشی بکِشین و به "دست"تون اضافه کنین!\r\nاگه کارتی که می‌کِشین، قابلیتِ بازی شدن داشته باشه، می‌تونین بلافاصله بازی‌ش کنین -و بذارینِ‌ش روی ستون کارت‌های سوخته! در غیر این صورت، نوبت به بازیکن بعدی می‌رسه!\r\nکارت بازی کردن، اجباری نیست و می‌تونین تو نوبت‌تون هیچ کارتی بازی نکنین! اگه همچین تصمیمی بگیرین، باز هم باید یه کارت از ستون کارت‌کِشی بکِشین! اگه کارتی که می‌کِشین، قابلیتِ بازی شدن داشته باشه، می‌تونین بلافاصله بازی‌ش کنین ولی دیگه نمی‌تونین یکی از کارت‌هایی رو که از قبل تو دست‌تون بوده، بازی کنین!\r\nکارت‌های جادویی اونو: هری پاتر\r\nشما می‌تونین 4 تا کارت "کُلاه گروه‌بَندی" یا 4 تا کارت "وُلدِمورت" یا 4 کارت "زوزه‌کِش" ، "نامریی" "سنگ رستاخیز" و "مودی" رو به طور جداگانه (یا اصلاً همه رو با هم، بسته به علاقه‌ی خودتون) به 108 تا کارت اصلی بازی اضافه کنین؛ به این ترتیب، شما می‌تونین چند مُدل مختلف از بازی رو تجربه کنین: مُدل 112 کارتی "کُلاه گروه‌بَندی"، مُدل 112 کارتی "وُلدِمورت"، مُدل 112 کارتی "زوزه‌کِش – نامریی- سنگ رستاخیز- مودی" و سوپرمُدل 120 کارتی (با استفاده از همه‌ی کارت‌های اصلی و جادویی)!!\r\n\r\nکارت کُلاه گروه‌بَندی\r\n"کُلاه گروه‌بَندی" می‌دونه شما رو تو کدوم گروه بذاره: "گریفیندور"! وقتی که این کارت رو بازی کردین، یکی از بازیکن‌ها رو انتخاب می‌کنین؛ ایشون باید اون‌قدر کارت از ستون کارت‌کِشی بکِشه تا این که یه کارت از "دانش آموزان گریفیندور " (شماره‌های 1 الی 4) بیاد تو دستِش! ضمناً "کُلاه"، یه کارت آزاد هم هست و بازیکنی که این کارت رو بازی می‌کنه، باید تعیین کنه که بازی، با چه رنگی باید ادامه پیدا کنه! اگه در ابتدای بازی -به عنوان کارت اوّل- "رو" بشه، نفر سمت چپِ کارت‌پخش‌کُن تعیین می‌کنه که بازی با چه رنگی باید ادامه پیدا کنه...\r\n\r\nکارت وُلدِمورت\r\nهر وقت سر و کلّه‌ی "لُرد وُلدِمورت" پیدا بشه، "هری" و دوست‌هاش به شما کمک می‌کنن از شرّ کارت‌هاتون خلاص بشین! اگه این کارت رو بازی کنین، باید هرچی کارت با تصویر "هری پاتر"، "دامبلدور" و ’هگرید"، تو دست خودتون دارین، بسوزونین (شماره‌های یک، 5 و صفر). آخرین کارتی که به این روش می‌سوزونین، رنگ / عددِ کارتی رو که نفر بعدی باید بازی کنه، تعیین می‌کنه. شما با بازی کردنِ "وُلدِمورت"، حتی می‌تونین دست‌تون رو به طور کامل خالی کنین و برنده‌ی بازی بشین -به شرطی که همه‌ی کارت‌هاتون، تصویر "هری"، "هرماینی" و "رون" رو داشته باشن و شما هم قبل از سوزوندنِ آخرین کارت، یادتون نره بگین "اونو" (تک‌کارت)! شما اگه هیچ کارتی با تصویر "هری"، "هرماینی" و "رون" هم تو دست‌تون نباشه، می‌تونین کارت "وُلدِمورت" رو بازی کنین؛ در اون صورت، "وُلدِمورت" مثل یه "کارت آزاد معمولی" عمل می‌کنه!\r\n\r\n\r\nکارت زوزه‌کش\r\nوقتی که این کارت رو بازی کردین، یکی از بازیکن‌ها رو انتخاب می‌کنین؛ ایشون باید همه‌ی کارت‌های توی دستِش رو با صدای بلند اعلام کنه! بعدش، شما رنگی رو که بازی باید باهاش ادامه پیدا کنه، با صدای بلند اعلام می‌کنین -می‌‌تونین رنگِ همون کارتی رو اعلام کنین که قبل از "زوزه‌کِش" بازی شده بوده! کارت "زوزه‌کِش" رو در هر حالتی می‌تونین بازی کنین، حتی اگه کارت‌های قابلِ بازی کردنِ دیگه‌ای هم داشته باشین! اگه در ابتدای بازی -به عنوان کارت اوّل- "رو" بشه، باید برِش گردونین به ستون کارت‌کِشی و یه کارت دیگه "رو" کنین.\r\nبازیکنی که کارت "زوزه‌کِش" می‌خواد مجبورِش کنه که همه‌ی کارت‌هاش رو اعلام کنه، می‌تونه یه کارت "نامرئی" بازی کنه و تأثیرِ "زوزه‌کِش" رو خنثی کنه! در چنین شرایطی، بازیکنی که "نامرئی" رو بازی کرده، رنگی رو که بازی باید باهاش ادامه پیدا کنه، با صدای بلند اعلام می‌کنه -می‌‌تونه رنگِ همون کارتی رو اعلام کنه که قبل از "زوزه‌کِش" بازی شده بوده!\r\n\r\nکارت نامرئی\r\nاین کارت، یه کارت مُحافظه! شما می‌تونین با بازی کردنِ این کارت، تأثیرِ هر کارتی رو که علیه شما بازی شده، خنثی کنین! بعدش، شما رنگی رو که بازی باید باهاش ادامه پیدا کنه، تعیین می‌کنین! این کارت رو می‌شه به عنوان یه "کارت آزاد معمولی" هم بازی کرد. اگه در ابتدای بازی -به عنوان کارت اوّل- "رو" بشه، باید برِش گردونین به ستون کارت‌کِشی و یه کارت دیگه "رو" کنین.\r\n\r\nکارت مودی\r\nوقتی که این کارت رو بازی کردین، یکی از بازیکن‌ها رو انتخاب می‌کنین؛ ایشون باید 2 تا کارت از ستون کارت‌کِشی بکِشه! ضمناً "مودی"، یه کارت آزاد هم هست و بازیکنی که این کارت رو بازی می‌کنه، باید تعیین کنه که بازی، با چه رنگی باید ادامه پیدا کنه! اگه در ابتدای بازی -به عنوان کارت اوّل- "رو" بشه، نفر سمت چپِ کارت‌پخش‌کُن تعیین می‌کنه که بازی با چه رنگی باید ادامه پیدا کنه! این کارت رو می‌شه به عنوان یه "کارت آزاد معمولی" هم بازی کرد.\r\n\r\nکارت سنگ رستاخیز (بازگشت به زندگی)\r\nهیچ فکر کردین که شاید "برگشتن به زندگی" همیشه هم خوب نباشه؟! وقتی که یکی از بازیکن‌ها، دستِش رو خالی می‌کنه -و به خیال خودش، برنده می‌شه- اگه کارت "زندگی مجدّد" تو دست‌تون باشه، می‌تونین بازی‌ش کنین و اون بازیکن خوش‌خیال رو مجبور کنین که یک کارت از ستون کارت‌کِشی بکِشه و صبر کنه تا دور بعد شاید بتونه ببره بازی رو! به علاوه اینکه نباید یادش بره که بگه اونو (تک‌کارت) وگرنه یه کارت دیگه جریمه میشه. ضمناً "سنگ رستاخیز"، یه کارت آزاد هم هست و بازیکنی که این کارت رو بازی می‌کنه، باید تعیین کنه که بازی، با چه رنگی باید ادامه پیدا کنه! این کارت رو می‌شه به عنوان یه "کارت آزاد معمولی" هم بازی کرد. اگه در ابتدای بازی -به عنوان کارت اوّل- "رو" بشه، باید برِش گردونین به ستون کارت‌کِشی و یه کارت دیگه "رو" کنین.\r\n\r\n
درجه سختی آسان
رده سنی بزرگسال
سبک بازی بازی کارتی
مدت زمان بازی کمتر از یک ساعت
وزن 500 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

محصولات مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام