۱۵۴,۰۰۰ تومان

نمودار تغییرات قیمت
در حال بارگزاری ...
۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد اثر باربارا فیندل شنک انتشارات هیرمند

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد اثر باربارا فیندل شنک انتشارات هیرمند
مشخصات
تعداد جلد 1
تعداد صفحه 424
چاپ شده در ایران
رده‌بندی کتاب کسب و کار (علوم اجتماعی)
زبان نوشتار فارسی
سایر توضیحات آیا کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی كرده‌اید؟ آیا آنقدر مشغول کارهای تولید خود هستید که برای بازاریابی وقت ندارید؟ آیا عبارت‌هایی مثل فروش، تبلیغ و بازاریابی برای شما مثل هم به نظر می‌آیند؟ آیا به مدرسی در حوزه‌ی‌ بازاریابی احتیاج دارید تا اینها را به شما بیاموزد؟\r\nاگر کسب ­وکاری برای اداره، فرآیندهایی برای تصمیم‌گیری، مشتریانی برای ارائه خدمات و زمانی برای اتمام کار خود پیش رو دارید، اگر قالب کسب­وکار خود را به دست آورده‌اید، تازه با مشکلات مالی و زمانی مواجه خواهید شد و نیاز به توصیه‌های سریع و راه‌حل‌های عملی دارید که بتوانید فوراً آنها را به کار بندید.\r\nبازاریابی کسب‌وکارهای کوچک مخصوصاً برای کسب‌وکارهایی مانند شما طراحی شده است، که بدون بهره‌مندی از حضور مدیر قدرتمند بازاریابی، بدون کمک کانون‌های تبلیغاتی معروف، یا حتی حضور کارمندی که تمام‌وقت به برنامه‌ی بازاریابی‌تان رسیدگی کند، اداره می‌شود.
شابک 9789644084829
قطع وزیری
گروه سنی بزرگسال
مترجم حسام خضرايي حاذق فكر و ساعده غيوري ثالث
موضوع در هر بخش از کتاب بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد، با جنبه‌ی متفاوتی از برنامه‌ی‌ بازاریابی رو به رو می‌شوید. از اصطلاحات بازاریابی گرفته تا جزئیات برنامه‌ریزی‌های بازاریابی، پیام‌های تبلیغاتی و ارتباطات برخط (آنلاین)، همه و همه را در این کتاب مشاهده خواهید كرد.
ناشر انتشارات هیرمند
نوع جلد شومیز
نوع چاپ دیجیتال
نوع کاغذ تحریر
نویسنده باربارا فيندل شنك
وزن 504 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

محصولات مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام