سر شیشه کلاسیک پلاسAVENT با جریان متغیر SCF635/27

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی سر شیشه کلاسیک پلاسAVENT با جریان متغیر SCF635/27
مشخصات
اقلام همراه 2 عدد سر شیشه با جریان متغیر
توضیحات محصول

 

  • سرشیشه با عرض بیشتر مانند سینه ی مادر شکل داده شده است. گرفتن سرشیشه ی طبیعی برای کودک مانند گرفتن سینه ی مادر، برای کودک ترکیب تغذیه با شیشه و شیر را آسان می کند.

  • نق نق ها به خصوص در شب کاهش داده می شود:خواب و تغذیه موارد حیاتی برای سلامتی و شادی کودک شما هستند. یک آزمایش تصادفی بالینی انجام شده است تا نشان دهد چگونه طراحی شیشه برا رفتارهای کودک تأثیر می گذارد؟ در این آزمایش نشان داده شد شیشه شیر کلاسیک فیلیپس اونت در مقایسه با رقبا ۲۸ دقیقه در روز (۴۶ دقیقه در مقابل ۷۴ دقیقه) میزان نق نق کودک را کاهش می دهد. این موضوع مخصوصا در مورد ساعات شب بیشتر صادق است.

  • سیستم ضدنفخ منحصر بفرد:هنگامیکه کودک شما تغذیه می شود سوپاپ منحصر بفرد روی سرشیشه باز می شود تا اجازه دهد هوا به داخل شیشه جایگزین شود و داخل گلوی کودک نرود.

  • بدون ماده مضر BPA:مطابق با دستورالعمل (۲۰۱۱/۸/EU) شیشه شیر های کلاسیک پلاس فیلیپس اونت از موارد عاری از ماده ی مضر BPA (پلی پروپیلن) ساخته شده  است.

  • سرشیشه های با سرعت جریان های متفاوت موجود است:گستره ی محصولات فیلیپس اونت سرشیشه های با سرعت جریان های متفاوت را در بر میگیرد تا با رشد کودک شما هماهنگ باشد. به خاطر داشته باشید محدوده های سنی اختصاص داده شده به سرشیشه ها کاملا تخمینی بوده و کودکان با سرعت های متفاوتی رشد می کنند. تمام سرشیشه ها در بسته های دوتایی موجود هستند : نوزادی – آهسته – متوسط – سریع و جریان متغیر و سرشیشه ی جدید جریان غلیظ.

  • به سرعت جریان می توانید اضافه کنید:با سرشیشه ی جریان متغیر به سرعت جریان مطابق با غلظت مایع و آهنگ مناسب تغذیه ی کودکتان اضافه کنید.  ما توصیه می کنیم این سرشیشه را برای غذاهای غلیظ مانند شیرخشک AR، شیر مخلوط با برنج کودک، شیر مخلوط با غذای کودک، پوره، سوپ و … استفاده کنید. برای کودکی که جریان سریع تری را برای غذا خوردن طلب می کند پیشنهاد می کنیم که از سرشیشه ی غذای غلیظ فیلیپس اونت (سرشیشه با سوراخ ستاره ای) استفاده کنید.

 

جنس سر شیشه سیلیکون-بدون BPA
سوراخ شیاری
کشور سازنده انگلستان
گا مهای رشد 0 تا 6 ماه
مدت زمان استفاده 3 ماه و بیشتر
وزن 0/057 کیلو گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه