۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

سرم صورت شنل فرانسه مدل sublimage l’essence de teint

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی سرم صورت شنل فرانسه مدل sublimage l’essence de teint
مشخصات
رنگ و شماره BD21
طریقه مصرف مقدار کمی فونداسیون را در پشت دست قرار دهید. سپس مقدار SUBLIMAGE L'ESSENCE DE TEINT را به اندازه فندق با نوک برس بردارید. – پایه سرم را روی گونه ها ، پیشانی ، چانه و گردن بزنید. سپس صورت را از داخل به بیرون صاف کنید. – با حرکات دورانی به طور مساوی توزیع کنید. – افزایش پوشش با استفاده از برنامه های مكرر به دلخواه.
فواید بلافاصله پس از استفاده ، ذرات منعکس کننده نور باعث درخشش پوست می شوند. چهره در طول روز یکدست ، ابریشمی مات و پر از درخشندگی باقی می ماند. پوست از نظر رطوبت تأمین می شود و از تأثیرات منفی محیطی در امان است.
کشور سازنده فرانسه
محتویات اصلی آب گیاه غلیظ از Vanilla Planifolia ، ماده اصلی خط مراقبت از SUBLIMAGE ، به حفظ زیبایی طبیعی پوست کمک می کند. این ماده از غلاف وانیل پلانیفولیا از ماداگاسکار بدست می آید و به لطف خاصیت آنتی اکسیدانی خود به محافظت از پوست در برابر تأثیرات منفی محیطی کمک می کند. روغن وانیل آنفلوراژ ، که برای اولین بار در اینجا در فرمول آرایش CHANEL استفاده می شود ، پوست را مانند حجاب تسکین دهنده می پوشاند و باعث می شود پوست لطیف ، نرم و راحت شود. رنگدانه های پوشش داده شده بهمراه پلیمرهای تشکیل دهنده فیلم ، پایه پی را بهینه می کنند.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام