پروتئین وی کمپلکس 100% (Olimp Whey Protein) الیمپ\

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پروتئین وی کمپلکس 100% (Olimp Whey Protein) الیمپ\
مشخصات
احتیاط در مصرف برای بیماران دیابتی مناسب نیست.
تاریخ انقضاء حداقل 6 ماه
ترکیبات دارویی ۹۳.۵٪ پروتئین مخلوط (ultrafiltratedWPC کنسانتره پروتئینی آب پنیر، پروتئین آب پنیر منزوی - CFM WPI)، فروکتوز، ۱.۵٪ کاکائو کم چرب (برای شکلات، شکلات، نعناع و طعم تافی)، عطری، ۱٪ قهوه های فوری، قهوه های فوری مالت (برای طعم قهوه و کاپوچینو)، تنظیم اسیدیته - اسید مالیک، شیرین کننده - آسه سولفام K، سوکرالوز، قوام دهنده - صمغ زانتان، کلرید پتاسیم، رنگ: E 129 (توت فرنگی، توت فرنگی، موز، توت سیاه، گیلاس، تمشک طعم)، E 110 (نارنجی، چند میوه و ماست وانیل)، E 150c (تافی، قهوه، شکلات، شکلات، نعناع، ​​فندق و طعم کاپوچینو)، E 104 (موز، لیمو، ماست و لیمو طعم).
جامعه هدف بدون محدودیت
حجم محصول 1.7 کیلو گرم
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان نگهداری شود
کاربرد افزایش خشک حجم عضلات
گروه پروتئین وی
محتویات بسته قوطی حاوی 1800 گرم پودر
مقدار و نحوه مصرف روزی 1 تا 3 وعده ، قبل از صبحانه ، بین وعده های اصلی ، بعد از تمرین و یا قبل از خواب استفاده نمایید. 1 اسکوپ را به 150 میلی لیتر آب اضافه کنید. بلافاصله بعد از مصرف استفاده نمایید.
مکانیسم اثر پروتئین وی کمپلکس 100%  – یک پودر کنستانتره پروتئین بالا است که برای پاسخگویی به نیاز عضلات در هنگام تمرینات برای ورزش کاران تشکیل شده است . یک مکمل عالی ساخته شده از ترکیبات پروتئین آب پنیر است که ارزش بیولوژیکی بالایی دارد و ارزش آن به عنوان منبع با ارزش پروتئین ، به ویژه برای بدنسازان و ورزشکاران، به خوبی شناخته شده است . پروتئین مکمل پایه رشد عضلات و نگهداری توده عضلانی است . پروتئین ایزوله و پروتئین کنستانتره که در پروتئین وی کمپلکس الیمپ استفاده شده دارای بالاترین ارزش غذایی در میان پروتئین ها است .همچنین ترکیب آمینو اسید های ضروی BCAA و غیر ضروی (گلوتامین) باعث شده در تمرینات شدید از سوختن عضلات جلوگیری شده و به حفظ توده عضلانی کمک می کند .
مواد تشکیل دهنده 95% پروتئین میکس شده، تری گلیسیرید، سدیم سیترید و …
موارد مصرف تامین پروتئین مورد نیاز صبحانه در کمتر از 3 دقیقه عضله سازی با کیفیت بهبود کیفیت خواب بالاترین کیفیت پروتئین عضله سازی و افزایش حجم عضلانی
نوع محصول پودر
نوع محفظه قوطی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه