نمودار تغییرات قیمت
در حال بارگزاری ...
۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کتاب آشنایی با اصول و مبانی برند و مدیریت برند اثر جمعی از نویسندگان انتشارات عطران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کتاب آشنایی با اصول و مبانی برند و مدیریت برند اثر جمعی از نویسندگان انتشارات عطران
مشخصات
تعداد صفحه 173
رده‌بندی کتاب مدیریت (علوم اجتماعی)
زبان نوشتار فارسی
شابک 9-001-318-622-978
قطع رقعی
موضوع برند
نوع جلد مقوایی
نویسنده مهسا محمودی مشائی، محمدرضا همائی، محمد افشاری، زینب رضائی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.
جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام