نمودار تغییرات قیمت
در حال بارگزاری ...
۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده
۰

کتاب نسخه‎ی سوم بازاریابی از محصول به مشتری به روح انسانی

خرید از آژانس کتاب
آخرین فروشنده(قیمت قدیمی)
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید
کتاب شی مارکت
فارس
۳ سال و ۷ ماه گزارش

کتاب نسخه سوم بازاریابی از محصول به مشتری به روح انسانی اثر ...

وضعیت: ناموجود
گزارش
بروزشده در ۲ ساعت پیش
مشاهده فروشنده
بروزشده در ۲ ساعت پیش
آژانس کتاب
تهران
۲ سال و ۶ ماه گزارش

کتاب نسخه سوم بازاریابی از محصول به مشتری به روح انسانی

وضعیت: ناموجود
گزارش
بروزشده در ۲۸ دقیقه‌ پیش
مشاهده فروشنده
بروزشده در ۲۸ دقیقه‌ پیش
ایده بوک
تهران ۳.۷
۵ سال و ۵ ماه گزارش

کتاب نسخه سوم بازاریابی - اثر فیلیپ کاتلر و دیگران

امکان پرداخت اقساطی
وضعیت: ناموجود
گزارش
بروزشده در ۲ ساعت پیش
مشاهده فروشنده
بروزشده در ۲ ساعت پیش

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کتاب نسخه‎ی سوم بازاریابی از محصول به مشتری به روح انسانی
مشخصات
برند انتشارات آموخته#Amookhteh
تاریخ چاپ 1394
تعداد صفحات 219 صفحه
سایر توضیحات سال‌ها است پژوهشگران بازاریابی دریافته‌اند که دل بستن به مفاهیم سنتی بازاریابی، دیگر کارایی گذشته را ندارد. تغییرات پیوسته و لحظه به لحظه در بازار و مفاهیم بازاریابی باعث شده کارآمدی الگوهای قدیمی بازاریابی روز به روز کاهش یابد.
در نگاهی کلی مراحل تکامل بازاریابی را به می‌توان به سه دوره‌ی مختلف تقسیم کرد. در مرحله‌ی اول، شرکت‌ها به چیزی جز محصول فکر نمی‌کردند. پس از آن به تدریج مشتری، موضوع غالب شد و مشتری‌مداری بود که حرف اول و آخر را می‌زد. اما امروزه همه چیز تغییر کرده است. اینک وارد سومین دوره‌ی تکامل بازاریابی شده‌ایم. دوره‌ای که از آن با نام «نسخه‌ی سوم بازاریابی» یاد می‌کنیم.
در نسخه‌ی سوم بازاریابی، ارزش‌هاست که حکمرانی می‌کند. مصرف‌کنندگان امروزی نه فقط به دنبال محصولات و خدماتی هستند که نیازهای آنان را برآورده کند، بلکه در پی کسب‌وکارهایی‌ هستند که جنبه‌ی معنوی زندگی آنان را نیز مد نظر قرار دهند. آینده از آنِ کسب‌وکارهایی است که به زندگی مشتریانشان معنا می‌بخشند. به همین دلیل، الگوی کسب‌وکار ارزش‌مدار، برگ برنده‌ی نسخه‌ی سوم بازاریابی به شمار می‌رود.
متأسفانه بسیاری از مدیران، سودآوری و توجه به ارزش‌ها و مشکلات جامعه را دو مقوله‌ی متضاد می‌دانند و چنین می‌پندارند که یا شرکت باید در پی سودآوری باشد یا اینکه خود را وقف جامعه کند و قید سودآوری را بزند. نویسندگان کتابِ «نسخه‌ی سوم بازاریابی» و در صدر آنها فیلیپ کاتلر این استاد بلامنازع بازاریابی نوین در پی رفع این کاستی برآمدند. حاصل تلاش آنها، کتاب پیش روست که الگوی کاربردی و جدیدی را برای کسب‌وکارهای امروزی عرضه می‌کند.
شابک 9786006465999
قطع رقعی
مترجم دکتر زهرا امیریان
مدل نسخه‎ی سوم بازاریابی
مناسب برای تمامی گروه های سنی
موضوع بازاریابی
ناشر آموخته
نوبت چاپ اول
نوع جلد شومیز
نویسنده فیلیپ کاتلر و هرمان کارتاجایا و ایوان ستیاوان
وزن 200 گرم
مشاهده بیشتر

محصولات مشابه