نمودار تغییرات قیمت
در حال بارگزاری ...
۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کتاب آشنایی با اصول و مبانی برند و مدیریت برند اثر جمعی از نویسندگان انتشارات عطران

کالاهای مشابه

-
کتاب غزلیات سعدی از ۱۰۸,۰۰۰

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کتاب آشنایی با اصول و مبانی برند و مدیریت برند اثر جمعی از نویسندگان انتشارات عطران
مشخصات
تعداد صفحه 173
رده‌بندی کتاب مدیریت (علوم اجتماعی)
زبان نوشتار فارسی
شابک 9-001-318-622-978
قطع رقعی
موضوع برند
نوع جلد مقوایی
نویسنده مهسا محمودی مشائی، محمدرضا همائی، محمد افشاری، زینب رضائی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

محصولات مشابه