نکات لازم برای خرید جاروبرقی

راهنمای خرید جاروبرقی

پاکيزگي و آراستگي خانه امري بسيار مهم است و همه ما به پاک بودن خانه خود اهميت مي دهيم . اين مسئله از سال هاي بسيار دور نيز وجود داشته است و در تمام تاريخ ، انسان ها سعي داشته اند که محيط زندگي و به ويژه خانه خود را تميز نگه دارند. به منظور پاک نگه داشتن محیط خانه ، انسان وسايلي به نام جارو را به کار گرفت و نخستين بار از شاخه و برگ درختان به عنوان جارو براي پاک کردن محيط خانه استفاده شد .امروزه جاروها در انواع مختلفي ساخته شده اند که يکي از انواع آن جارو هاي برقي هستند. اين وسايل در زندگي روزمره ما بسيار پرکاربرد هستند و هر خانه اي براي پاکيزه بودن به يکي از آنها نيازمند است. براي خريد يک جاروبرقي مناسب ، بايد ابتدا ويژگي ها و قابليت هاي اين وسايل پرکاربرد را بشناسيد

نکاتی که قبل از خرید جارو برقی باید به آنها توجه کنیم

 

انواع جاروبرقي

جاروبرقي ها در انواع مختلفي ساخته شده اند که شما مي توانيد بر اساس نياز خود يکي از آنها را تهيه کنيد.

1- جاروبرقي عصايي ( ايستاده ) : اين دسته از جارو هاي برقي ، حالتي ايستاده دارند و همانگونه که از نام آنها پيداست ، شبيه عصا هستند. از مزاياي آنها مي توان به سبک بودن و حجم کم آنها اشاره کرد ، البته همين ابعاد کوچک ، بيانگر ظرفيت کم آنها نيز هست که يکی از معایب آن ها به شمار مي آيد و موجب مي شود تا این نوع جاروبرقی براي تمیزکردن فضا هاي بزرگ مناسب نباشد.

 

2- جاروبرقي هاي خوابيده : در اين دسته از جاروبرقي ها ، موتور و مخزن زباله روي زمين قرار داده مي شود و کاربر با استفاده از لوله اي فلزی که با يک لوله خرطومي به موتور متصل مي شود ، اقدام به پاکسازي محيط مي کند. اين دسته از جاروبرقي ها نسبت به نوع اول ، ابعاد و ظرفيت بيشتري دارند. اين دسته معمولا به دو صورت سطلي و معمولي در بازار موجودند.

 

3- جاروبرقي هاي تمام اتوماتيک (روباتيک) : اين نوع جاروبرقي ها که به تازگي وارد بازار شده اند ، مي توانند محيط مورد نظر شما را اسکن کنند و سپس به صورت اتوماتيک به تميز کردن تمام محيط بپردازند . اين نوع جاروبرقي داراي باتري هستند. از قابليت هاي جالب اين دستگاه ها مي توان به اين مورد اشاره کرد که اگر زماني در بين کار شارژ آنها کاهش يافت ، به سمت محل شارژ مي روند و پس از شارژ شدن ، دوباره کار پاک کردن را از همان محل اتمام باتری ادامه مي دهند . همچنين مي توانند با استفاه از سنسور هاي خود ، موانع را تشخيص دهند و از برخورد با آنها جلوگيري کنند. همچنين بعضي از آنها مي توانند کاربر را دنبال کنند و با حرکت به دنبال وي ، به تميز کردن محيط بپردازند.

 

نوع مخزن زباله

1- جاروبرقي هاي کيسه اي : اين جارو هاي برقي ، ازکيسه هاي پارچه اي يا کاغذي براي جمع آوري گرد و خاک و زباله های جمع شده استفاده مي کنند.

2- جاروبرقي هاي بدون کيسه : اين دسته از جاروبرقي ها ، زباله ها را در مخازن پلاستيکي جمع آوري و سپس فشرده مي کنند.

 


بهترین جاروبرقی بازار از نظر قدرت مکش

برای اطلاع از راهنمای خرید بهترین جارو شارژی های موجود در بازار این مقاله را مطالعه کنید.

توان

توان جاروبرقي ها مانند ساير وسايل برقي با وات (W) اندازه گيري مي شود. بديهي است که هرچه توان جاروبرقي بيشتر باشد ، قدرت پاک کنندگي آن نيز بيشتر است. جاروبرقي های رایج در بازار تواني بين 1000 تا 2500 ( براي مصارف خانگي و معمولي ) دارند که توان بيشتر از اين مقدار مربوط به جاروبرقي هاي صنعتي است . البته در نظر داشته باشيد که توان بيشتر به معني مصرف برق بيشتر نيز هست.

 

صدا

صداي يک جاروبرقي به طور مستقيم به نوع موتور و قدرت آن بستگي دارد و معيار خاصي در اين زمينه وجود ندارد. امروزه شرکت هاي سازنده جاروبرقي در حال تلاش براي کاهش هرچه بيشتر صداي آنها هستند و شما مي توانيد پس از بررسي محصولات موجود در بازار، يک جاروبرقي کم صدا را برگزينيد.

 

گارانتي

گارانتي يا ضمانت ، يکي از موارد مهم در خريد وسايل برقي است و براي خريد جاروبرقي نيز ، اين مسئله بايد مورد توجه قرار گيرد . مدت ضمانت و همچنين نوع آن ، براي محصولات و شرکت هاي مختلف متفاوت است و شما مي توانيد از فروشنده  اطلاعات لازم در رابطه با گارانتي محصول را کسب کنيد.

 

تنظيم سرعت

 اين ويژگي در اکثر جاروهاي برقي وجود دارد که با استفاده از آن مي توانيد سرعت مکش جاروبرقي را بر اساس ميزان نيازتان تنظيم کنيد.

 

سيم جمع کن

 با فشردن دکمه اي که در برخي از جارو هاي برقي قرارداده شده است مي توانيد سيم آن را به طور اتوماتیک جمع کنيد.

 

برس هاي مختلف

 در بعضي از جارو هاي برقي ، چندين برس مختلف براي تميز کردن سطوح مختلف مانند مبل ، پرده ، موکت و ... تعبيه شده است.

 

سر مثلثي

سر مثلثي قابليتي است که به شما اين امکان را مي دهد تا به راحتي به تميز کردن گوشه ها و زوايا بپردازيد.

 

مکش مايعات

 برخي از جاروهاي برقي را مي توان علاوه بر پاک کردن خاک و ساير مواد جامد ، براي پاک کردن مايعات نيز بکار برد.

 

قابلیت دمندگي

 با استفاده از اين امکان ، مي توانيد چرخش موتور جاروبرقي را معکوس کنيد و از آن براي باد کردن بادکنک و دیگر اشیاء بادی استفاده کنيد.

 

فناوري پودر نقره

فناوري پودر نقره يا نانو سيلور موجب مي شود تا از رشد باکتري ها و همچنين ايجاد بوي بد در جاروبرقی جلوگيري شود.

 

لوله تلسکوپي

 اين قابليت به شما اين امکان را مي دهد تا بر اساس قد خود ، طول لوله جاروبرقي را تنظيم کنيد.

 

فيلتر هاي تصفيه هوا

 هوايي که از پشت جاروبرقي خارج مي شود مي تواند حاوي مواد خطرناکي باشد . در اکثر جاروبرقي ها فيلتر هايي ( بعضا تا چند مرحله فيلتر ) قرار داده شده است تا سلامت هواي خروجي را تضمين کنند.

در نظر داشته باشيد که براي محيط هاي بزرگ مانند هتل ها و .... جاروبرقي هايي با ظرفيت هاي بالا ساخته شده است. اين جاروبرقي ها معمولا داراي امکانات زيادي نيستند و در آنها بيشتر بر روي مدت فعاليت بيشتر و بزرگتر بودن مخزن تاکيد شده است.

بسيار مهم است که شما جاروبرقي مورد نظر خود را بر اساس ميزان نيازتان ( اندازه محيط ) انتخاب کنيد . در نظر داشتن اين نکته علاوه بر کاهش مصرف برق ، در بحث صرفه جويي در هزينه نيز به شما کمک مي کند.

 

قدرت موتور

ما می دانیم که توان موتور با وات اندازه گیری می شود پس هر چه این عدد بیشتر بود جارو برقی دارای توان بیشتر و عملکردی با کیفیت تر می باشد. دستگاه های جارو برقی‌ موجود است ولی فرقی که در میان این کالاها وجود دارد بخش قرارگرفتن کلید کنترل آن‌ها می باشد که اگر روی دسته جارو باشد اختیاجی به خم شدن وجود ندارد و خیلی راحت قادرید هر وقت که دوست داشتید تان مکش آن را کنترل نمایید.که باید آن را بررسی نمود وزن می باشد. وزن جارو برقی هرچه کمتر باشد هم توانایی جابجایی آن بالاتر خواهد بود و هم این که با کاربرد در مدت زیاد آن به کمر و دیگر استخوان‌های بدن آسیبی نخواهد زد. پس موقع تهیه ی جاروبرقی این مورد را به صورت یک خصوصیت مهم مورد توجه قرار دهید.

 

طول کابل برق

اگر می‌خواهید جارو برقی را برای اتاق‌های بزرگ بکار ببرید و نمی خواهید که همواره آن را از جای وصل به پریز آن را از برق بکشید اندازه سیم کابل برق از نکاتی است که باید آن را مورد بررسی قرار داد. اندازه ی سیم کابل هرچه زیادتر باشد جهت جا به جایی آزادی عمل بیشتری وجود دارد.

 

نمایشگر پر شدن کیسه

وجود این نمایشگر این مزیت را دارد که نمی خواهد تا هر دفعه با باز کردن وسیله پر شدن گنجایش آن را چک کنید چرا که باوجود این امکان خواهید توانست پیش از این که با پر شدن کیسه عملکرد جارو برقی کاهش یابد و یا به موتور فشار بیاید از وقت پر شدن آن آگاه شده و آن را خالی نمایید.

معرفی جاروبرقی های پرفروش بازار


پرفروش ترین مارک جاروبرقی در بازار

برای اطلاع از قیمت جاروبرقی از برندهای مختلف موجود در بازار وارد این لینک شوید.

 دستگاه جاروبرقی مارک بوش Bosch BSG8PRO3

هنگامی اسم مارک Bosch در وسایل منزل شنیده می شود، قطعا کیفیت بالا هم با آن می آید. جاروبرقی بوش Bosch BSG8PRO3 را به عنوان یکی از عالی ترین و مرغوب ترین دستگاه های بازار می توان معرفی نمود که با توان مکش عالی قادر بوده مشتریان را راضی نماید. توان موتور این جارو برابر 1400 وات می باشد که در مقایسه با دیگر جاروهای معمولی ایده آل می باشد بعلاوه وزن آن حدود 6.8 کیلوگرم می باشد که تقریبا سبک است. برای اطلاع از قیمت جاروبرقی بوش کلیک کنید.

 

ظرفیت کیسه آن هم برابر 6 لیتر می باشد که این مقدار ظرفیت نگرانی سبب می شود تا از لحاظ تخلیه زودهنگام کیسه آسوده باشد. علاوه بر این دارا بودن دسته ی خرطومی شکل وسیله سبب خواد شد که بتوانید تا شعاع 15 متری را هم جارو نمایید. از خصوصیات ایده آل دیگر این وسیله می‌توان به سیستم کنترل توان مکش، دارا بودن نمایشگر پر بودن کیسه، کم صدا بودن، دسته ارگونومیک راحت و لوله تلسکوپی ضد زنگ با عملکرد کنترل ارتفاع و فیلتر بهداشتی را نام برد. ولی دقت نمایید اگر دلتان می خواهد جارو از روی دسته دارای قابلیت تنظیم باشد و یا این که جارویی می خواهید که دارای عملکرد جذب مایعات باشد این جارو ایده آل نمی باشد.

 

 دستگاه جاروبرقی مارک پاناسونیک Panasonic MC-CJ919

جاروبرقی پاناسونیک هم در طول تمام این سال‌ها به عنوان برندی خوش نام و معتبر در صنعت لوازم خانگی شناخته شده است که توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. این شرکت در طراحی جارو برقی سری MC-CJ919 با نظرخواهی های بسیار در نتیجه کالایی طراحی نماید که نیاز کاربران را برآورده سازد. از بهترین خصوصیات این وسیله توان موتور 2500 واتی می باشد که در هر کالایی این قدرت دیده نمی شود. ظرفیت مخزن این وسیله معادل 6 لیتر می باشد که خیلی خوب به نظر می رسد. علاوه بر این اندازه سیم کابل برق آن 7 متر و اندازه شعاع عملکرد آن برابر 10 متر می باشد که سسب خواهد تا به آسانی اتاق‌های با متراژ متوسط را جارو بکشید ولی متاسفانه این مدل دارای نمایشگر پر بودن کیسه و کلید تنظیم روی دسته برای افرادی که این سیستم ها را می خواهند نیست. از دیگر خصوصیات و وسایل این مدل دارا بودن امکاناتی مانند فیلتر بهداشتی، سیم جمع کن اتوماتیک، غلتک، ضربه‌گیر نرم، لوله تلسکوپی و وسایل یدکی دیگر مثل گردگیر، مدل باریک و مدلهای پارویی می باشد. 

 

دستگاه جاروبرقی مارک زیمنس Siemens VSQ8532S

می توان گفت دستگاه جاروبرقی مارک زیمنس VSQ8532S تمام خصوصیات جارو برقی ایده آل را دارای می باشد که قادر می باشد کاربران را بسیار راضی نماید. این مدل 8.1 کیلوگرمی به جز دارا بودن توانایی حمل راحت و همچنین توان مکش مناسب، با داشتن صدای زیر 65 دسی بل از جاروهای کم سر و صدا به شمار می آید ولی همزمان توان موتور آن 750 وات می باشد که در مقایسه با کالاهای دیگر بررسی شده  تا یک میزانی کم می باشد. شعاع عملکرد Siemens VSQ8532S 12 متر می باشد که در مدل خود مناسب می باشد. بعلاوه از خصوصیات دیگر آن دارا بودن، فیلتر بهداشتی، سیم جمع کن اتوماتیک، لوله تلسکوپی و نمایشگر پر شدن کیسه می باشد.

 

دستگاه جاروبرقی مارک آاِگ AEG VX9-4-8IBM

این وسیله دارای قدرت مکش 460 واتی می باشد که کم می باشد ولی دیگر سیستم ها و خصوصیات این وسیله قادر است کاربر را تا حدی راضی نماید. از سیستم ها و خصوصیات ایده آل این مدل دارا بودن صفحه نمایش پر بودن کیسه، فیلتر بهداشتی، کلید تنظیم روی دسته، سیم کابل برق 9 متری، 12 متر شعاع کارکرد، سیم جمع کن اتوماتیک و صفحه نمایش پر بودن کیسه می باشد؛ اگر چه از عیب های بزرگ این وسیله ظرفیت خیلی کم کیسه آن می باشد بگونه ای که این جارو برقی قادر است فقط 1.5 لیتر گرد و خاک را جمع نماید. به طور کلی شاید بتوانید در حدود قیمت این مدل جارو برقی وسیله ایده آل تر با وسایل بیشتر تهیه نمایید اما اگر دوست دارید از آن برای استفاده در چند اتاق کوچک یا کاربرد کم و ایده آل تهیه نمایید شاید این وسیله قادر باشد نیازهای شما را برآورده سازد.

 

 دستگاه جاروبرقی مارک ال جی LG VN-2822H

در جایی که سخن از کالاهای مرغوب در میان باشد و نام شرکت ال جی هم قطعا در میان خواهد بود؟  دستگاه جارو برقی سری VN-2822H این کمپانی از آن دسته جارو برقی‌هایی می باشد که دارای قیمت متوسط رو به پایین، مطلویت و توانی مناسب را با ساختار شکیل و ارگونومیک ارائه می نماید. توان موتور این وسیله برابر 2200 وات می باشد که می توان گفت در مدل خود عالی می باشد. بعلاوه شما قادر خواهید بود توان مکش وسیله را روی دسته جارو برقی کنترل نمایید و از نمایشگر از پر شدن کیسه آگاه شوید. اما اندازه سیم کابل برق آن تقریبا کوتاه و مساوی 8 متر می باشد و کیسه آن هم دارای فقط 5 لیتر می باشد. از خصوصیات دیگر این وسیله دارا بودن سیم جمع کن اتوماتیک، فیلتر بهداشتی، کم صدابودن و امکان کاربرد کیسه کاغذی به جای کیسه دائمی را شامل می شود. از وارد مورد توجه در مورد این وسیل کم وزن بودن ان می باشد که با این خصوصیت شما را مجاز می سازد تا به آسانی آن را با خود حمل نمایید. برای اطلاع از قیمت جاروبرقی های ال جی کلیک کنید.

 

 دستگاه جاروبرقی مارک پاناسونیک Panasonic MC-CJ915

در نهایت قصد داریم جارو برقی سری MC-CJ915 ساخت کمپانی کشور ژاپن به نام پاناسونیک را بررسی نماییم. این مدل با اینکه دارای یک ظاهر کوچک هستند اما دارای وزنی برابر 9.8 کیلوگرم می باشند که می توان گفت وزن سنگینی دارند. با این حال دارای خصوصیات مناسبی مثل صدای خیلی کم برابر 63 دسی بل می باشد که مانند خیلی از کالاهای دیگر پاناسونیک بی صدا به حساب می آید. بعلاوه از خصوصیات دیگر آن داشتن فیلتر بهداشتی، توانایی کاربرد مخزن یک بار مصرف، دارا بودن سیم جمع کن اتوماتیک و موتور پرقدرت 2100 واتی را می توان نام برد.

اندازه سیم کابل برق این مدل هم مساوی 5 متر و شعاع کارکرد آن 8 متر می باشد که در مقایسه با دیگر کالاهای مورد بررسی کوتاه‌تر می باشد ولی ظرفیت 6 لیتری کیسه آن تقریبا مناسب می باشد. به هرحال اگر یک جارو برقی مناسب می خواهید که دارای عملکرد جمع کردن گرد و خاک را هم باشد، این کالا برایتان ایده آل می باشد ولی اگر خواهان خصوصیات دیگری مانند دارا بودن نمایشگر پربودن کیسه، نمایشگر عوض کردن فیلتر یا کنترل از روی دسته هستید این جارو برقی را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

 

جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ مد ل  SC4570

 این جاروبرقی با این که حجم کوچکی را دارا می باشد اما از قدرت بسیاری برخوردار می باشد. توان بالا و طراحی خاص از ویژگی های این جاروبرقی می باشد و البته قابل انکار نمی باشد که این جاروبرقی از قدرت مکش بالایی نیز برخوردار است و دارای چرخ های بزرگی است که جابجایی را آسانتر می کند. گنجایش مخزن 1.3 لیتر و وزن 4.3 کیلوگرم نیز از ویژگی های این جاروبرقی می باشد.

در این مدل از جاروبرقی مخزن دو قسمتی وجود دارد و آن را می توان به عنوان یک نوآوری که به وسیله شرکت سامسونگ عرضه شده است به شمار آورد، ذرات کوچک و گرد و غبار تحت جریان چرخشی ته نشین شده و در مخزن اول قرار می گیرد اما در مخزن دوم ذرات بزرگتر قرار داده می شود و این موضوع سبب می شود که قدرت مکندگی جاروبرقی بالاتر برود.

جاروبرقی SC4570 دارای مخزنی می باشد که به سهولت قابل جداشدن و تخلیه است و دیگر لزومی ندارد که کیسه های پر از گرد و خاک آن را بتکانید و این قابلیت بسیار ویژه ای برای مصرف کنندگان آن است علاوه بر تمام این موارد این جاروبرقی دارای فیلتر هوای خروجی مدل HEPA، می باشد و از طریق این فیلترهوا به هیچ ریزگرد و ذره ی غباری اجازه نخواهد داد که از داخل جاروبرقی بیرون برود و همین سبب می شود که افراد دیگر هیچگونه ناراحتی از این که قرار است هنگام جاروبرقی کشیدن گرد و خاک بر روی وسایل خانه بنشیند ندارند.

 

جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W

این مدل از جاروبرقی پارس خزر نیز همانند برخی دیگر از جاروبرقی ها دارای طراحی قدرتمندی می باشد و بسیار زیبا و با جلوه جذابی طراحی گردیده است. این مدل از پنل کنترل پرقدرت دیجیتالی نیز برخوردار است که بر روی دسته آن تعبیه شده است. این پنل به ما کمک می کند که مکش و روشن و خاموش کردن جاروبرقی را بتوانیم کنترل و تنظیم نماییم. کیسه های ضد باکتری، کاغذی یا دائمی کیسه هایی هستند که در این جاروبرقی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر تمامی این مزایای گفته شده جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W دارای یک نشانگر می باشد که به شما اعلام می کند که کیسه جاروبرقی تا چه اندازه ای پر شده است و در چه زمانی باید آن را خالی نمایید. این جاروبرقی نیز همانند مدل قبلی دارای فیلتر HEPA می باشد و کاربرد آن برای جلوگیری از خروج گرد و غبار از جاروبرقی است. نکته و مزیت آخر چرخشی بودن لوله خرطومی آن در اندازه 360 درجه می باشد علاوه بر این مورد سیستم جمع کن سم برق نیز کاملاً خودکار صورت می پذیرد.

 

جاروبرقی رباتیک روبوراک شیائومی2 مدل  S502-00

این مدل از جاروبرقی را می توان به عنوان یک محصول رباتیک به شمار آورد که تولید شده توسط شرکت روبوراک می باشد. منظور از رباتیک بودن آن این است که دارای هوش مصنوعی می باشد و کاملاً هوشمند عمل می کند این جاروبرقی بطور کاملاض خودکار در منزلتان می چرخد و آنرا تمیز می کند. ظواهر این جاروبرقی را اگر بخواهیم توضیح دهیم: ین جاروبرقی دارای حجم بسیار پایینی می باشد و از پایه های توپی تشکیل شده است و سبب می شود که جابجایی و حرکت آن بسیار راحت صورت گردد. نکته جالب در این جاروبرقی این است که بدون هیچ سیمی کار می کند و همین مزیت موجب می گردد که از مشکل درهم تنیدگی سیم راحت می شوید. به دلیل بدون سیم بودن آن باید برق مصرفی آن از باتری که در داخل جاروبرقی تعبیه شده است تامین گردد و باتری آن هم به صورت داک شارژ می باشد به این گونه است که ربات روی داک قرار می گیرد و عملیات شارژ آن صورت می پذیرد. ابن جاروبرقی در قیاس با دیگر محصولات رقبا دارای حجم متوسطی می باشد البته قابل انکار نیست که بزرگ بودن بدنه جاروبرقی سبب می گردد که سرعت نظات آن نیز بالاتر برود. این مدل از جاروبرقی دارای وزن 3.5 کیلوگرمی می باشد و دارای بدنه ای با جنس پلاستیک است. با اینکه بدنه آن از پلاستیک ساخته شده است اما مقاومت بسیار بالایی دارد و هیچ گونه ضربه و سقوط احتمالی موجب صدمه رسیدن به آن نخواهد شد. این مدل نظافت را توسط برس های تعبیه شده در زیر خود انجام می دهد این برس ها در کنار پایه های توپبی آن قرار داده شده است. از دیگر مزیت های این جاروبرقی سنسورهایی می باشد که بر روی بدنه آن قرار گرفته است و مانع از بروخورد ربات به دیوار و موانع خواهد شد.

 

جاروبرقی ال جی مدل  VB-8120

این جاروبرقی نیز از پنل کنترل قدرت مکش می باشد که در کنار لوله های خرطومی قرار دارد و شما می توانید نسبت به نیاز خود میزان مکش آن را تغییر و تنظیم نمایید. همانند دیگر جاروبرقی ها عنوان شده در بالا دارای فیلترHEPA می باشد که مانع از خروج گرد و غبار می گردد و از لوله تلسکوپی برخوردار است. علاوه بر فیلتر هوا دارای یک فیلتر کربن اکتیو می باشد که کاربرد آن برای جذب گرد و غبار از خروجی می باشد. این جاروبرقی دارای بدنه بسیار زیبا و ساده و کاربردی است. بغیر از موارد عنوان شده این جاروبرقی از گواهینامه های SLG  و BAF برخوردار است و آن را می توان به عنوان پرطرفدارترین و مورد پسندترین محصول شرکت ال جی محسوب نمود. این مدل دارای وزن تقریبی 5.2 کیلوگرم است و از سیم برقی به اندازه 6 متر بهره می برد 1.5 لیتر نیز گنجایش مخزن و صدای حاصل از کار جاروبرقی نیز 78 دسی بل می باشد.  

 

جاروبرقی کرشر مدل  VC2

جاروبرقی کرشر مدل VC2 نیز از محصولات بسیار پرطرفدار می باشد که می توان آن را به عنوان جدیدترین محصول شرکت کرشر به شمار آورد و توسط جدیدترین تکنولوژی ها در آلمان تولید گردیده است. این جاروبرقی با اینکه دارای موتور کم مصرفی است اما مکش آن بسیار زیاد بوده تقریبا معادل 18 کیلوپاسکال می باشد. این مقدار از مکش باشد شده است که در بین دیگر محصولات طرفداران بسیاری را جذب خود بکند بسیاری از محصولات وجود دارد که دارای مصرف زیادی هستند اما با مکش پایین تر اما این محصول از مکش بالا و مصرف پایین برخوردار است. این محصول نیز هماننددیگر محصولات عنوان شده دارای پنل کنترل و تنظیم مکنگدی می باشد و به آسانی می توانید آن را تنظیم و تغییر دهید. این جاروبرقی دارای دسته U شکل است که جابجایی و حمل آن را برایتان آسان می کند و علاوه بر آن از بدنه بسیار با دوامی برخوردار است. در این محصول از فیلتر HEPA12 استفاده شده است و موجب می شود که در خروجی آن هیچ گونه گرد و غباری مشاهده نشود. علاوه بر فیلتر HEPA12  دارای فیلتراولیه نیز می باشد و کاربرد آن برای جلوگیری از ورود گرد و غبار زیاد به موتور می باشد. با تمامی مزایایی که عنوان شد به حتم این جاروبرقی از موردپسندترین و باکیفیت ترین جاروبرقی های تولیدی می باشد.

 

جاروبرقی بوش مدل  BGL8PRO5IR

این محصول را می توان از محصولا بسیار پرطرفدار این کمپانی به شمار آورد این محصول دارای کیسه می باشد که ازویژگی هایی خاصی برخوردار است و شایان ذکر است که با قیمت بسیار مناسبی در بازار به فروش می رسد. و با همین کیفیت و قیمت مناسب بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جذب کرده است. قدرت این محصول 1800 وات است و از مکش و راندمان بالایی برخوردار است. این مدل بر روی بدنه پنل کنترل ندارد و برای تنظیم مکش باید از دکمه های روی بدنه استفاده نمود. این جاروبرقی دارای وزن 7.8 کیلوگرم است و مصرف کننده به وسیله-ی دسته آن می تواند به آسانی آن را حمل کند یا می توان توسط چرخ ها آن را جا بجا نمود.در این مدل نیز لوله تلسکوپی بکار گرفته شده است. و مصرف کننده نسبت به قد خود به تنظیم دسته آن اقدام می نماید علاوه بر موارد عنوان شده این محصول از فیلترHEPA نیز بهره می برد. و مانع از به وجود آمدن آلرژِی می گردد. از دیگر مزایای این محصول کم صدا بودن آن است و این که توسط سری های متنوع توانایی تمیز نمودن گوشه ها، مبل و یا حتی پرده ها را نیز دارد. جاروبرقی بوق مدل BGL8PRO5IR از سیم برق به اندازه 13 متر وشعاع عملکرد 15 متری بهره می برد.مورد آخر کیفیت و انعطاف پذیری خرطومی آن است.


ویژگیهای جاروبرقی باکیفیت

قبل از خرید جاروبرقی پیشنهاد می کنیم مقاله ی "بهترین مارک جاروبرقی ایرانی و خارجی" را بخوانید.

جاروبرقی سامسونگ مدل  QUEEN-18

این مدل از جاروبرقی سامسونگ دارای ظاهر بسیار ساده ای است اما دارای عملکرد بسیار مطلوبی است و همین سبب می گردد که طرفداران بسیاری را به دست آورد و تمامی آن ها رضایت کامل داشته باشند. این جاروبرقی نیز همانند بسیاری دیگر از محصولات دارای کیسه است. میزان قدرت موتور آن 1800 وات است برای بدنه این محصول از پلاستیک بسیار باکیفیتی بهره گرفته شده است و به هیچ عنوان نباید نگران صدمه رسیدن به آن شوید. این جاروبرقی از نشانگر نیز برخوردار است که پز شدن مخزن را به اطلاع کاربر می رساند برای این جاروبرقی پاکت های یکبار مصرف نیز تولید شده است که دارای فضای 4 لیتری می باشد و سریع پر نخواهد شد. سامسونگ برای آن که پرشدن کیسه موجب پایین آمدن مکش آن نشود راه کاری را انتخاب نموده است و آن این است که با یک فیلتر سایکلون یا چرخشی سبب شود که ذرات بزرگ و سنگین نخست به داخل کیسه برود و در ابتدای آن جمع گردد و به همین دلیل باعث نمی گردد که مکش پایین بیاید. این کمپانی این فیلتر را در کنار دسته جاروبرقی قرارداده است و می توان آن را به راحتی در آورد یا اینکه جایگذاری نمود. از مزیت های بسیار خارقالعاده در این محصول طراحی خلاقانه پارویی آن است این طراحی موجب می گردد که جاروبرقی در جهت-های متنوعی خم شود و از این طریق می توان به فضاهای متفاوتی دسترسی پیدا کرد این مدل از محصول سامسونگ دارای سه فیلتر می باشد که اولین فیلتر سایکون است و دو فیلتر دیگر فیلتر HEPA11  و مایکرو می-باشد کاربرد این فیلتر در تمیز نمودن هوا از گرد و غبار است به گونه ای که گرد و غبار خروجی را به خود جذب می کند. سیم برق بکار گرفته شده در این محصول 7 متر و شعاع کارکرد آن 10 متر می باشد که می توان گفت که به اندازه است. این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی است حتی با وجود دکمه های تعبیه شده برای تنظیم و کنترل قدرت مکش و همین موضوع باعث شده است که رضایت را در مصرف کنندگان مشاهده نماییم.

 

جاروبرقی سامسونگ مدل  QUEEN-24

این مدل نیز دارای کیسه می باشد اما تفاوتی با دیگر مدل ها دارد و آن این است که سامسنگ در این محصول خود از کیسه دائمی که دارای حجم 4 لیتری می باشد استفاده کرده است. علاوه بر این از فیلتر سایلکون نیز بهره برده است که ذرات بزرگ و سنگین را جذب نماید و از این طریق نیاز به خالی نمودن کیسه کمتر حس می گردد. از دیگر مزیت های این جاروبرقی لوله تلسکوپی و پارویی هوشمند آن است این موارد موجب می گردد که کاربر نظافت را به آسانی انجام دهد. در جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-24 دو فیلتر دیگر به نام های HEPA13 و مایکرو نیز تعبیه شده است که موجب می گردد که هوای خروجی دارای گرد و غبار نباشد. این مدل از وزن 6.5 کیلوگرمی برخوردار است علاوه بر این مزیت دارای قدرت موتور 2400 وات نیز می باشد و همین قدرت موجب بالا رفتن مکش آن در جمع کردن آشغال ها می گردد. این محصول با وجود یک عیب که آن نبود دکمه های کنترل مکش  روی دسته می باشد همچنان جز برترین ها و محبوب ترین ها است.

 

جاروبرقی فیلیپس مدل  FC9170/01

جاروبرقی های فیلیپس از ظاهری بسیار جمع و جور و حجم کمی برخوردار است و با اینکه دارای وزن پایینی است اما قدرت موتور آن بسیار بالا می باشد، قدرتی معادل 2200 وات است علاوه بر قدرت بالای موتور دارای توان مکش بسیاری نیز در دهانه جارو می باشد. این نوع جاروبرقی نیز همانند بسیاری از تولیدات دارای کیسه می باشد در این نوع نیز از کیسه یکبار مصرف S-Bag استفاده شده است همانند مدل قبل در این مدل نیز از فیلتر HEPA13  بهره گرفته اند و این فیلتر می تواند مانع از خروج گرد و غبار از جارو گردد.در این مدل سری های متنوعی وجود دارد علاوه بر سری ها برس های چندکاره نیز وجود دارد که از آن ها برای نظافت فضاهای متنوع استفاده می شود و کار را برای کاربر بسیار راحت می کند. این محصول دارای عیبی نیز می باشد و آن این است که هیچ گونه فضایی برای قرار گیری سری ها درون خود جاروبرقی ندارد.

 

جاروبرقی فیلیپس مدل  FC8924/01

این مدل را می توان از جدیدترین و باکیفیت ترین محصولات این شرکت به شمارآورد. این محصول نیز دارای کیسه با گنجایشی به اندازه 4 لیتر می باشد. برخلاف مدل قبل در این مدل فضایی برای قراردادن سری ها در وجود دارد و همین مزیت بزرگی است زیرا موجب گم نشدن آن ها می گردد. در این محصول چراغ های LED در قسمت سری جاروبرقی تعبیه شده است که باعث می شود که سطح زمین روش گردد و ذرات و آشغال ها به خوبی قابل دید باشد. از دیگر مزایای این محصول وجود یک نمایشگر بر روی بدنه آن است که ازطریق آن اطلاعاتی نظیر پر یا خالی بودن مخزن به اطلاع کاربر رسیده می شود. در این جاروبرقی نیز همانند دیگر محصولا از فیلتر HEPA13 استفاده گردیده است. جاروبرقی فیلیپس مدل FC8924/01  دارای قدرت موتور 2200 وات می باشد و توان مکشی به اندازه 500 وات دارد این محصول نیز همچون دیگر محصولات دارای دکمه های کنترل مکش و خاموش و رونش نمودن آن بر روی دسته جاروبرقی می باشد.

 

جاروبرقی ال جی مدل  VB-8120

ممکن است بسیاری از افراد جاروبرقی های مخزنی را به جاروبرقی های کیسه دار ترجیح دهند این محصول برای این افراد گزینه ی بسیار مطلوبی است. کاربر باخرید این جاروبرقی دیگر نیازی ندارد که پاکت آن را تعویض نماید و به جای تعویض پاکت فقط باید مخزن را خالی نماید. در این محصول نیز از فیلتر HEPA13 و کربن اکتیو بهره گرفته است که موجب وارد نشدن گرد و غبار به فضا خواهد شد. این کمپانی طراحی بسیار زیبایی را برای این محصول خود در نظر گرفته اند و با تمام مزایای خود توانسته است دو گواهینامه SLG و BAF را از آن خود نماید. این مدل دارای قدرت موتور 2000 وات می باشد و در دهانه آن نیز مکش بسیار بالایی وجود دارد. وزن این محصول فقط 5.2 کیلوگرم است و از مخزنی به انداره 1.5 لیتری برخوردار است. سیم برق بکار برده شده در این محصول 6 متر می باشد و برای استفاده بسیار مطلوب است. افراد می توانند در هنگام کار با آن مکش آن را کم یا زیاد نمایند که این دکمه ها بر روی دسته آن تعبیه شده است. از دیگر مزایای بسیار مهم این محصول سیستم فشرده سازی زباله می باشد که در آن وجود دارد و دیگر این که برای آن از قدرت مکش پایدار با سیستم گردبادی نیز استفاده شده است.

 

جاروبرقی ال جی مدل  VN-3822

این محصول کمپانی ال جی دارای کیسه بوده و از قدرت 2200 وات برخوردار است این مدل دارای گنجایشی برابر با 4 لیتر می باشد برای کیسه آن می توانید از کیسه های دائمی یا پاکت استفاده نمایید. ال جی برای این مدل نیز از سنسور موتور و نشانگر بهره برده است و همانند محصول قبل توانسته دو گواهینامه SLG و گواهینامه کاهش عوامل آلرژی زا ECARF را بدست آورد. فیلتر HEPA13 که در این محصول تعبیه شده است توانایی زودودن 99 درصد ذرات مضر گرد و غبار را دارا است. وزن این جاروبرقی 5.3 کیلوگرم است و از دکمه های کنترلی برای راحتی کار می توانید استاده کنید این دکمه ها بر روی دسته آن قرار داده شده است.

 


نظرات کاربران

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام