عصاره خوراکی تیموس (ضدسرماخوردگی بسیار قوی) زردبند

۵ از ۵
(۱ رای دهنده)
در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی عصاره خوراکی تیموس (ضدسرماخوردگی بسیار قوی) زردبند
مشخصات
احتیاط در مصرف برای حصول نتیجه مطلوب ترجیحا این فرآورده را همراه با قطره خوراکی آویشن، عصاره ختمی و بخور (غیر خوراکی) اکالیپتوس (محصولات شرکت دارویی زردبند) مصرف نمایید.این فرآورده عصاره طبیعی و خالص گیاه آویشن باغی است و به منظور حفظ خواص کامل آن و رعایت سلامت مصرف کننده در این فرآورده از هیچ ماده افزودنی و طعم دهنده (از قبیل شکر) استفاده نشده است. از این رو در صورتی که خوردن آن برای شما مشکل باشد می توانید آن را همراه با نوشیدنی میل نمایید.
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
حجم 120 میلی لیتر
ساخت ایران
شرایط منع مصرف ایمنی مصرف این فرآورده در زمان بارداری و شیردهی اثبات نشده، بهتر است از مصرف این فرآورده در زمان بارداری و شیردهی خودداری شود.
شرایط نگهداری در جای خشک و تاریک و در دمای محیط (کمتر از 25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود.دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
شرکت تولید کننده زرد بند
گروه محصول بهبود سرما خوردگی و سرفه
ماده موثره تیمول و کارواکرول
محتویات بسته محلول خوراکی 120 میلی لیتر
مقدار و نحوه مصرف روزانه 3 مرتبه و هر بار 1 قاشق غذاخوری میل شود.مصرف این عصاره تا رفع کامل علائم بیماری توصیه می شود.
مکانیسم اثر کمک به کاهش سرفه:تیمول و کارواکرول موجود در عصاره آویشن از اتصال هیستامین، استیل کولین و نوراپی نفرین به گیرنده هایشان ممانعت کرده و در نتیجه از انقباض برونش ها و ایجاد سرفه جلوگیری می نمایند.فلاونون های این فرآورده آنتاگونیست یون کلسیم می باشند و با تاثیر مستقیم بر عضلات صاف برونش ها سبب شل شدن آنها شده و در نتیجه سرفه را کاهش می دهند.خاصیت آنتی باکتریال:ترکیبات موجود در عصاره آویشن آنتی باکتریال بوده و از رشد باکتری های "Streptococcus pneumoniae"، "Moraxella catarrhalis" و "Klebsiella pneumoniae" که از مهمترین عوامل ایجاد عفونت های دستگاه تنفسی می باشند، جلوگیری می نماید.اثرات خلط آوری:تیمول و کارواکرول موجود در عصاره آویشن با تحریک حرکت مژک های بخش فوقانی دستگاه تنفسی سبب افزایش ترشح موکوس در برونش ها شده و با این عمل به خروج موکوس کمک می نماید.
مواد تشکیل دهنده گیاه تیموس Thymus یا آویشن باغی
موارد مصرف کمک به بهبود سرماخوردگیکمک به بهبود سرفه
نوع محصول محلول
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه