بهترین مودم همراه 3G و 4G کدامند؟

بهترین مودم همراه 3G و 4G کدامند؟

امروزه اکثر افراد نیاز مبرم به استفاده از اینترنت دارند. در این خصوص گاها افراد در موقعیت و مکانی هستند که استفاده کردن از اینترنت ADSL برای آن‌ها مقدور نیست. شرکت‌های مختلف در این رابطه اقدام به تولید مودم‌های همراه با سرعت‌های دانلود بالابر اساس نوع مودم کرده‌اند. در این خصوص باید گفت که مودم‌های همراه به سه دسته 4G، 3G و فندکی برای خودرو تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام مزیت‌های خاص خود را دارد. امروز در این مقاله ما قصد داریم تا با انواع این مودم‌ها شما را آشنا کرده و به بررسی آن‌ها بپردازیم. پس با ما همراه باشید.بعلاوه شما می توانید با کمک صفحه ی لیست قیمت مودم در سایت ایمالز قیمت انواع مدلهای این محصول را مشاهده نمایید.

بهترین برندهای مودم همراه 3g  و 4g

برای خرید یک مودم پرتابل بهتر است آن را بر اساس نیاز خود و شرایط کاری خود خریداری نمایید. گاها برخی اشخاص دارای شغل تاکسی اینترنتی بوده که بدون شک برای این افراد خرید یک مودم همراه فندکی گزینه مناسبی خواهد بود. اما گاها افراد دارای دو شغل بوده که برای این افراد تهیه یک مودم همراه صرفا بهتر جواب‌گو خواهد بود. پس به این موضوع دقت کنید که برای چکاری یک مودم همراه می‌خواهید.

مودم 4G قابل حمل ایرانسل مدل MF810

یکی از محصولات موفق و اولیه شرکت ایرانسل در خصوص مودم‌های جیبی 4G، مودم MF810 است که طرفداران زیادی دارد. این مودم از شبکه‌های 2G، 3G و 4G پشتیبانی کرده و به‌ وسیله یک سیم‌کارت ایرانسل نسل سوم یا چهارم، کاربران می‌توانند به‌راحتی آن را راه‌اندازی نموده و حداکثر به‌تعداد 10 نفر به آن متصل گردند. باید گفت شرکت ایرانسل برای مودم یاد شده سرعت دانلود و آپلود 150 و 50 مگابایت بر ثانیه را اتخاذ نموده است . همچنین باید گفت مودم یاد شده دارای آنتن های داخلی و قوی بوده که با جابه‌جا نمودن آن در محیط‌های مختلف، کاربر می‌تواند بالاترین میزان سرعت را تجربه کند.

بهترین مودم همراه 3G و 4G کدامند؟

مودم-روتر +3G HSPA و قابل حمل هوآوی مدل E5220

یکی از مودم‌های شرکت هواوی با داشتن قابلیت اینترنت 3G و روتر سیار HSPA+، مودم E5220 بوده که با داشتن یک سیم‌کارت، می‌توانید به‌راحتی و در هر مکانی اینترنت آن را فعال کرده و تا حداکثر 10 نفر به آن اتصال پیدا کنید و یا لوازم دیجیتالی خود مانند لپ‌تاپ، موبایل و تبلت خود را به آن متصل کنید.  در واقع شما می‌توانید با این مودم بسیار مناسب در هر مکانی نیاز به اینترنت خود را برطرف کنید. پس اگر شغل شما و یا نیاز شما به‌نحوی است که نیازمند اینترنت هستید، مودم هواوی E5220 را فراموش نکنید.

باید گفت روتر مورد بحث ما دارای ابعاد و وزن بسیار کمی بوده که کاربران می‌توانند آن را با خود در هر مکانی انتقال دهند. این مودم انرژی برق خود را از طریق باتری لیتیوم-یونی که در داخل آن تعبیه شده است ، دریافت می‌کند. پس باید شگفت شما در هر مکانی که باشید و حتی به برق دسترسی نداشته باشید، به‌ راحتی می‌توانید از مودم جیبی خود استفاده کنید. برای شارژ کردن باتری هم کافی است به وسیله شارژهای موجود برای موبایل‌ها و از طرق درگاه تعبیه شده برای آن اقدام به شارژ باتری مربوط به مودم را کرده و یا حتی در مواقعی که به برق دسترسی دارید می‌توانید باتری آن را خارج کرده و به برق متصل کنید. لازم به ذکر است مودم بیان شده دارای صفحه نمایش‌گر نبوده و از طریق چراغ‌های موجود بر روی خود اطلاعاتی از قبیل تمام شدن شارژ، دریافت پیام کوتاه، آنتن موجود برای سیم‌کارت و آنتن وایرلس دستگاه را بیان می‌کند.

بهترین مودم همراه 3G و 4G کدامند؟


راهنمای خرید مودم TD-LTE


مودم قابل حمل 4G رلاینس مدل Wi-Pod ZTE WD670

باید گفت مودم Wi-Pod ZTE WD670 که توسط شرکت رلاینس(Reliance) تولید گردیده، به‌عنوان یک مودم 4g lte برای کاربران وجود دارد که می‌توانند به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی، در هر مکان و زمانی از آن استفاده کرده ودستگاهای دیجیتالی خود مانند لپ‌تاپ و گوشی موبایل را به‌راحتی به آن متصل کنند. مودم بیان شده به‌راحتی در جیب، کیف و ... قرار گرفته و با داشتن یک سیم‌کارت، کاربر می‌تواند اقدام به راه‌اندازی و استفاده از آن کند. لازم به ذکر است مودم بیان شده دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2300 میلی‌آمپرساعتی بوده که وظیفه تامین برق مورد نیاز مودم را بر عهده دارد. همراه مودم یک عدد کابل شارژ microUSB قرار داشته که کاربران زمانی که شارژ باتری دستگاه تمام شد، می‌توانند به‌راحتی آنرا به یک شارژر دیواری و یا فندکی خودرو متصل نموده و اقدام به شارژ باتری مودم همراه خود کنند و از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مودم 4G ایرانسل مدل LH96

یکی از مودم‌های خوب و کاربردی شرکت ایرانسل، مودم جیبی همراه LH96 بوده که با پشتیبانی از اینترنت نسل سوم و چهارم، در گروه مودم‌های قابل حمل سیم‌کارتی قرار می‌گیرد. این مودم با اندازه کوچک خود بسیار مناسب حمل و نقل بوده و مشکلی از این بابت برای کاربران وجود نخواهد داشت. باید گفت این مودم با پشتیبانی از اینترنت نسل چهارم ایرانسل، به سرعت دانلود 150 مگابایت بر ثانیه دست پیدا کرده که برای دانلود فایل بسیار مناسب است. برای استفاده از این مودم جیبی صرفا کافی است تا کاربران یک عدد سیم‌کارت ایرانسل که به‌همراه مودم به کاربران اهدا می‌شود را درون مودم قرار داده و به‌راحتی هر چه ممکن، از آن استفاده کنند. همچنین این مودم از یک مموری کارت تا ظرفیت 32 گیگابایت به‌راحتی پشتیبانی کرده که کاربران با اتصال به این مودم می‌توانند اقدام به اشتراک‌گذاری فایل‌های خود کنند. باید گفت این مودم دارای آنتن داخلی بوده و کاربران می‌توانند از آنتن‌دهی بسیار مناسب آن در هر مکانی بهره ببرند. همچنین این مودم دارای قفل امنیتی WPS بوده که امنیت بالایی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. مودم LH96 ایرانسل برای تامین برق مصرفی خود از یک باتری از جنس لیتیوم-یون با ظرفیت 2500 میلی ‌آمپر ساعت بهره جسته که توانایی شارژدهی تا 8 ساعت را به مودم دارد.

مودم 4G قابل حمل تی پی-لینک مدل M7350_V4

بهترین مودم همراه 3G و 4G کدامند؟

یکی از مودم‌های مورد بررسی ما مودم تی پی لینک M7350 بوده که به‌صورت یک مود با فناوری 4G LTE است و از شبکه‌های 2G و 3G نیز پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از این مودم کافی است تا کاربران یک عدد سیم‌کارت را درون این مودم قرار داده و از اتصال اینترنت در هر مکانی که هستند، بهره ببرند. باید گفت که این مودم توانایی پشتیبانی از ده اتصال را داشته و شما می‌توانید به‌راحتی همه دستگاه‌های دیجیتالی خود مانند تبلت، گوشی موبایل و لپ‌تاپ را به آن متصل کنید.

شاید شما جزء افرادی باشید که بر حسب شغل خود یا بر حسب نیاز و سرگرمی به اینترنت و فضای وب باید احتیاج داشته باشید. در این خصوص مودم مورد بحث ما بسیار می‌تواند به شما کمک کند. چرا که با وزن کم و ابعاد کوچک خود به‌راحتی درون جیب، کیف و ... قرار گرفته و همواره در کنار شما خواهد بود تا بتوانید از محیط اینترنت لذت ببرید. باید بدانید که مودم  M7350 تی‌پی‌لینک قابلیت ارسال و دریافت پیامک را نیز داشته و از این بایت خیلی کاربردی است. همچنین این مودم جیبی دارای  نمایش‌گر با اندازه 1.4 اینچی از نوع TFT بوده که به کاربر خود امکان مشاهده  آنتن سیم‌کارت، نوع اتصال بر اساس شبکه‌های گفته شده، سیگنال Wi-Fi، متصل‌شدن اینترنت، دریافت SMS، شارژ باتری، سرعت اینترنت و… را می‌دهد. مودم بیان شده همچنین دارای یک باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت 2000 میلی‌آمپرساعتی بوده که به‌راحتی می‌تواند برق مورد نیاز مودم را تامین کند. همچنین در صورت اتمام شارژ نیز شما می‌توانید با استفاده از یک کابل USB از طریق شارژر دیواری، لپ‌تاپ و یا شارژر فندکی خودرو، اقدام به شارژ دستگاه نموده و از آن نهایت استفاده را ببرید.  

 

برای اطلاع از قیمت مودم ایرانسل در فروشگاههای ایمالز کلیک کنید!

 

مودم 4G قابل حمل دی-لینک مدل DWR-932C-E1

مودم دی‌لینک DWR-932C-E1 به‌صورت همراه و قابل حمل و نقل بوده که کاربر با استفاده از یک سیم‌کارت می‌تواند در هر مکانی و هر زمانی از قبیل محیط کار، منزل و در حین سفر اینترنت مورد نیاز خود را داشته باشد. لازم به‌ذکر است که مودم DWR-932C-E1 دارای فناوری Cat4 و شبکه پرسرعت 4G بوده و می‌تواند حداکثر سرع انتقال اطلاعات معادل 150 و 50 مگابایت در ثانیه برای دانلود و آپلود کردن فایل‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین این مودم دارای شبکه وای‌فای بوده تا بتواند اینترنت را برای تمامی دستگاه‌های دیجیتال به اشتراک بگذارد. لازم به‌ذکر ات که مودم DWR-932C-E1 دی‌لینک از استاندارد IEEE 802.11b/g/n که بی‌سیم است پشتیبانی نموده و به‌این وسیله هر دستگاه که از این استاندارد پشتیبانی کند، می‌تواند به مودم بین شده متصل گردد. همچنین مودم DWR-932C-E1 دارای قفل امنیتی WPA/WPA2 بوده و همچنین به‌وسیله فایروال داخلی، افراد مختلف امکان اتصال به مودم را ندارند که بسیار مناسب است. موم مورد بررسی ما همچنین دارای یک باتری بوده که وظیفه تامین برق مورد نیاز دستگاه را دارد. این باتری دارای ظرفیت 2000 میلی‌آمپرساعتی بوده که توانایی شارژدهی به دستگاه را تا میزان 5 ساعت دارد. همچنین در صورت اتمام شارژ دستگاه،کاربر می‌تواند باتری آن را به‌وسیله یک کابل micro USB انجام دهد و با اتصال نمودن آن به شارژر دیواری و یا شارژر فندکی خودرو، اقدام به شارژ نمودن باتری آن کند. مودم DWR-932C-E1 دی‌لینک دارای لامپ‌های LED بر روی خود بوده که هر کدام اطلاعاتی از جمله میزان قدرت سیگنال، نوع شبکه، وضعیت WiFi، وضعیت SMS و روشن‌بودن دستگاه را به کاربر نشان می‌دهد.

بهترین مودم همراه 3G و 4G کدامند؟

مودم همراه 4G دی لینک مدل DWR-932 D2

یکی دیگر از مودم‌هایی که در این مقاله قصد معرفی و بررسی آن را داریم، مودم همراه شرکت دی‌لینک با نام DWR-932 D2 است که به‌صورت جیبی بوده و با استفاده از یک سیم‌کارت، می‌تواند به اینترنت متصل شده و آن را در هر مکانی به‌صورت WiFi برای کاربران مهیا کند و در دسترس آن‌ها قرار دهد تا با کمک لپ‌تاپ و گوشی موبایل خود از آن استفاده کنند. به کمک یک سیم‌کارت دارای بسته‌ی اینترنت فعال، می‌تواند محیط اطراف را به‌صورت بی‌سیم و از طریق فناوری WiFi به اینترنت تجهیز کند. لازم به‌ذکر است که مودم بیان شده از شبکه‌های 3G و 4G پشتیبانی نموده و کاربران می‌توانند به‌وسیله نرم‌افزار EZ WiFi بر روی گوشی موبایل خود، از وضعیت لحظه‌آی آن باخبر شده و آن را مدیریت کنند. این مودم بر وی قاب پشتی خود از یک باتری با ظرفیت 2380 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که توانایی شارژدهی به دستگاه را تا میزان 10 ساعت داشته و کاربران می‌توانند در ادامه با استفاده از یک کابل USB و شارژر؛ از طریق درگاه MicroUSB تعبیه شده برای آن، اقدام به شارژ باتری آن کنند.

مودم بیان شده دارای ابعاد کوچکی بوده که در هر مکانی می‌توانآن را همراه خود برد. این شرکت همچنین برای مودم خود از یک نمایش‌گر سیاه و سفید استفاده کرده که به کاربر اطلاعاتی از قبیل میزان آنتن‌دهی، میزان شارژ باتری و… را ارائه می‌کند.

 

قصد خرید مودم دارید؟؟ قبل از خرید مقاله ی "راهنماي خريد مودم Adsl " را حتما مطالعه کنید.

 

مودم 3G قابل حمل توربو چیپ مدل MIFI-L10

یکی دیگر از مودم‌های قابل حمل و نقل خوب بازار، مودم توربو چیپ MIFI-L10 است که دارای پورت خروجی LAN یاهمان RJ-45 می‌باشد. باید گفت این ویژگی یکی ا قابلیت‌های برتر این مودم نسبت به رقبای خود بوده که این خروجی در قسمت پایین و در کنار کلید روشن/خاموش دستگاه قرار دارد. پس باید گفت این ویژگی باعث می‌گردد تا شم بتوانید مودم بی‌سیم خود را بهراحتی و بدون استفاده از Wifi به لپ‌تاپ و یا کامپیوترهای خانگی متصل کرده و از داشتن اینترنت بر روی آن‌ها استفادهلازم را ببرید. در واقع می‌توان گفتمودم بیان شده قابلیت تبدیل اینترنت LAN به  Wifi و برعکس را داشته و دیگر کاربر احتیاج به خرید روتر و اکسس پوینت ندارد. این مودم در قسمت بالایی خود دارای و پورت microUSB و USB بوده که برای شارژ کردن دستگاه و همچنین قابلیت تبدیل پاوربانک برای شارژ کردن باتری گوشی موبایل است. باید گفت مودم توربو چیپ MIFI-L10 با تمامی سیم‌کارت‌ها اعم از رایتل، ایرانسل و... و بر اساس نوع شبکه نسل سوم و چهارم هماهنگ شده و به‌راحتی به برقراری اتصال با اینترنت اقدام می‌کند. یکی از نکات جالب این مودم یعنی TURBOCHIP 3G/Fi داشتن قابلیت اتصال در حالت خاموش به کامپیوتر از طریق پورت microUSB بوده که باعث تبدیل به یک دانگل مناسب می‌گردد.

مودم روتر 4G لینوتک مدل ML141

یکی از شرکت‌های تولید کننده مودم‌های همراه با نام اتصال صنعت میانه (ESM) مودمی با پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت یعنی همان4G را با نام  لینوتک ML141 معرفی کرده است. این مودم از تمامی سیم‌کارت‌های موجود در کشورمان به خوبی پشتیبانی کرده و با داشتن بالاترین تکنولوژی در چیپست‌های مورد استفاده، توانسته سرعت دانلود و آپلود 150 و 50 مگابایت در ثانیه را داشته باشد.  

مودم بیان شده قابلیت اتصال 32 دستگاه به‌طور هم‌زمان به خود را داشته و می‌تواند اینترنت مورد نیاز آن‌ها راتامین کند. همچنین بهتر است بدانید این مودم دارای قابلیت خودکار جستجوی شبکه بوده و در مواقعی که شبکه 4G وجود نداشته باشد می‌تواند آن را تغییر دهد. مودم بیان شده همچنین دارای پورت LAN بوده و دارای کلید امنیتی WPS نیز هست که باعث امنیت هرچه بهتر اینترنت شما می‌گردد. به‌علاوه این مودم با داشتن چراغ‌های LED، اطلاعت مناسبی ر به کاربر خویش انتقال می‌دهد. 

مودم قابل حمل 4G تی پی-لینک مدل M7310بهترین مودم همراه 3G و 4G کدامند؟

مودم دیگر مورد بحث ما در این مقاله، مودم  تی‌پی‌لینک M7310 است که با پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت، می‌تواند سرعت بالایی را برای کاربران خود تامین کرده و امکان دانلود و آپلود فایل، با وسایل مختلف الکترونیکی را با اتصال به مودم به کاربران عطا می‌کند. در این خصوص باید گفت امکان اتصال ده دستگاه به‌صورت وایرلس و یک دستگاه با کابل MicroUSB وجود دارد.این مودم همراه همچنین دارای یک پنل نمایش‌گر بوده که اطلاعات مناسبی از وضعیت سیستم را در اختیار کاربر خویش قرار می‌دهد. به‌علاوه باید گفت در کنار پنل دو عدد کلید به رنگ خاکستری وجود داشته که وظیفه خاموش/روشن کردن دستگاه را بر عهده دارند.

کمپانی تی‌پی‌لینک برنامه TPMiFi را برای گوشی‌های موبایل اندرویدی و آیفونی در کنار مودم تدارک دیده است که کاربران با نصب این نرم‌افزار بر روی گوشی موبایل خود، قادر به مشاهده جزئیات مربوطه هستند. همچنین این مودم در قسمت پشتی خود محلی برای وارد کردن کارت حافظه و سیم‌کارت را دارا است. مودم بیان شده همچنین دارای یک باتری به‌صورت غیر قابل جدا شدن بودن که می‌تواند تا 10 ساعت برق دستگاه را تامین کند.

مودم فندکی ماشین 4G هوآوی مدل HiLink Carfi E 8377

یکی از محصولات بسیار مفید کمپانی نام‌آشنای برتر چینی یعنی همان هواوی، مودم فندکی E 8377 بوده که برق مورد نیاز خود را از طریق محل قرار گیری فندک خودرو تامین می‌کند. باید گفت این مودم از تکنولوژی 4G LTE پشتیبانی کرده و امکان اتصال تا 10 نفر از سرنشینان خودرو را می‌دهد که باعث می‌شود اینترنت برای سرنشینان در خودرو تامین گردد. لازم به‌ذکر است که این مودم دارای سرعت دانلود وآپلود به‌ترتیب 150 و 50 مگابایت در ثانیه بوده که باتوجه به قدرت بالا در تامین امنیت به‌وسیلهWEP ،WPA  و WPA2 می‌تواند از اینترنت شما در برابر اتصال کاربران غیر مجاز، به‌خوبی محافظت کند. این دستگاه همچنین دارای خروجی USB بوده که برای شارژ گوشی موبایل و تبلت بسیار مناسب است. پس باید گفت اگر شما قصد خرید یک مودم برای وسیله‌نقلیه خود هستید، بدون شک مودم فندکی E 8377 هواوی، برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود.


نظرات کاربران