معرفی بهترین برندهای دستگاه بخور ایرانی و خارجی

بهترین مارک دستگاه بخور ایرانی و خارجی کدام است؟

خرید دستگاه بخور، دیگر به عنوان یک خرید لاکچری به حساب نمی‌آید! سال‌هاست این دستگاه به عنوان بخش مهمی از تهویه و پاکسازی هوای محیط‌های سربسته استفاده می‌شود. اتاق کودک، اتاق خواب، سالن پذیرایی، سالن‌های آرایش و زیبایی، سالن‌های کنفرانس و کلاس‌های آموزشی و ... تنها بخش کوچکی از محیط‌هایی است که دستگاه بخور در آن‌ها قاب استفاده است. دستگاه بخور به طور کلی به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شود که بسته به کاربردی که دارند تهیه می‌شوند. در این مطلب می‌خواهیم لیستی از بهترین مارک‌ دستگاه بخور را به شما معرفی کنیم تا در هنگام خرید بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

 

امروزه تکنولوژی بسیار پیشرفت داشته به طوری که دستگاه‌های بخور بدون صدا در بازار موجود است و می‌توانید خریداری کنید. بهترین برند دستگاه‌ بخور ایرانی و خارجی را در ادامه معرفی خواهیم کرد. برای اطلاع از قیمت دستگاه بخور از برندهای ایرانی و خارجی بر روی این لینک کلیک کنید.

 

کدام مارک دستگاه بخور ایرانی بهتر است؟

پیش از آنکه به معرفی دستگاه بخور تولید ایران بپردازیم، خوب است بدانید که تولیدکنندگان این محصولات، آن‌ها را به شکلی می‌سازند که هم بتوانند بخور سرد داشته باشند و هم بخور گرم. از این رو، فارغ از بخور سرد یا بخور گرم بهتر است که بهترین برندهای تولیدکننده این محصول را بشناسید و اطلاعاتی در مورد قیمت، مشخصات و ویژگی‌های محصولات تولیدی هر برند، بدانید.

 

و حال زمان معرفی مارک‌های دستگاه بخور ایرانی است که نسبت به سایر رقبا، محبوبیت و طرفداران بیشتری دارند:

 

دستگاه بخور برند ویکس

دیگر برند ایرانی مطرح در زمینه تولید محصولات و تجهیزات پزشکی به خصوص دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور گرم، شرکت میثاق صنعت است که به نام ویکس در حال فعالیت است. از جمله ویژگی‌های دستگاه بخور ویکس در عین سادگی موارد زیر است:

  • دارا بودن پوشش محافظ بخار؛
  • کلاهک قابل چرخش؛
  • محفظه مخصوص اسانس‌های معطر و دارویی؛
  • بی صدا بودن؛
  • قطع خودکار؛
  • نمایشگر سطح آب.

این محصول در مدل‌های مختلف در بازار موجود است و می‌توانید دستگاه بخور ویکس را با رنگ دلخواه تهیه کنید. از نمونه‌های پر فروش این برند می‌توان به مدل زیر اشاره کرد:

 

دستگاه بخور گرم ویکس مدل پلاس

این مدل علاوه بر افزایش رطوبت هوا به منظور تصفیه هوا نیز استفاده می‌شود. در مدل پلاس، ماسک مخصوص بخور صورت وجود دارد و در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی دیگر این محصول وزن آن است که بسیار سبک است. دیگر ویژگی بخورهای ویکس مخزن آب آن‌ها است که علاوه بر جدا بودن از مخزن خوشبو کننده، تا 4.5 لیتر آب را در خود جای می‌دهد.

برای خرید دستگاه بخور ویکس از بازه قیمتی 200 هزار تومان تا 400 هزار تومان می‌توانید مدل مورد نظرتان را خریداری کنید.

شاید از نظر یک کاربر بهترین مارک دستگاه بخور ایرانی با نظر کاربر دیگر متفاوت باشد! مهم این است که بتواند نیاز مشتری را پاسخ دهد و در کنار تمام شرایطی که دارد قیمت خوبی هم داشته باشد.

مقاله بهترین مارک لوازم برقی را از دست ندهید.

دستگاه بخور گرم ویکس مدل پلاس

 

دستگاه بخور برند سانی

سانی از زیرمجموعه‌های شرکت معروف سرایش است که در سال 1357 شروع به فعالیت در حوزه تولید محصولات خانگی و پزشکی مانند دستگاه بخور، پنکه، پلوپز، اتو بخار، چرخ گوشت و... کرده است. برند سانی در اصفهان فعالیت می‌کند و تمامی قطعات محصولات آن، ایرانی است.

دستگاه بخور سانی یکی از محبوب‌ترین و بهترین برند دستگاه بخور ایرانی در دو نوع گرم و سرد است که در طرح‌های مختلف و برای مصارف متفاوت تولید شده است. ظرفیت مخزن تا 6 لیتر، برخورداری از مخزن خوشبوکننده، امکان تولید بخار گرم و سرد، وزن پایین، مصارف خانگی و عمومی بخشی از ویژگی‌های مدل‌های دستگاه بخوری سانی است.

برخی از انواع مدل‌های دستگاه بخور سانی عبارت‌اند از:

  • بخور گرم سانی
  • بخور سرد سانی
  • بخور گرم دوکاره و تک کاره سانی

شروع قیمت این محصولات از حدود 200 هزارتومان است که می‌توانید با توجه به نیازتان، بهترین مورد را خریداری کنید.

 

برند سانی

برای اطلاع از بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای ایرانی و خارجی کلیک کنید.

 

دستگاه بخور برند شینوره

یکی دیگر از برندهای ایرانی تولیدکننده دستگاه بخور، گروه تولیدی تجهیزات پزشکی شینوره است که با تولید دستگاه‌های بخور با مخزن آب در لیترهای مختلف، برای محیط منزل یا هر محیط بسته دیگر، به مرطوب‌شدن فضای داخل کمک می‌کند. این برند ایرانی، یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید تجهیزات پزشکی است که فعالیت خود را در سال 1395 شروع کرد.

برخی از مشخصات دستگاه بخور شینوره:

  • حجم مخزن آب تا 4.5 لیتر
  • وزن سبک
  • نشانگر کنترل آب
  • محل ریختن خوشبوکننده یا اسانس
  • استوانه خروجی بخار
  • دریچه جدا جهت ورود آب به مخزن

شروع قیمت دستگاه بخور 150 هزارتومان است.

 

برند شینوره

 

کدام مارک دستگاه بخور خارجی بهتر است؟

قبل از آنکه به معرفی انواع برند دستگاه‌های بخور خارچی بپردازیم، خوب است بدانید در هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید:

  • کیفت محصول
  • کاربرد آسان دستگاه
  • صدای دستگاه هنگام روشن بودن

 

دستگاه بخور برند بیور beurer

یکی از بهترین برندهای سازنده تجهیزات پزشکی به خصوص دستگاه بخور، برند بیور است. این برند که یک برند آلمانی است، سابقه درخشانی در تولید کالاهای پزشکی دارد به طوری از سال 1919 همچنن پابرجا است. از سری تولیدات این شرکت انواع دستگاه‌های بخور است که مدل‌های پر طرفداری در دسته دستگاه‌های بخور سرد و دستگاه‌های بخور گرم دارد. به عنوان نمونه دستگاه بخور سرد بیور مدل LB45 و دستگاه بخور گرم بیور مدل FS50 در زمره محصولات پرفروش روز دنیا به حساب می‌آیند.

بازه قیمتی دستگاه‌های بخور بیور از 1.000.000 الی 7.000.000 تومان متغیر است و بسته به امکاناتی که دارند، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

در مدل LB45 علاوه بر دستگاه بخور، شما با یک رطوبت ساز فوق‌العاده روبرو هستید که برای مکان‌های مختلف مانند اداره، خانه، رستوران، مدرسه، فروشگاه و ... قابل استفاده است. در این نمونه می‌توانید بخار آب را تنظیم کنید و به دلیل دارا بودن فیلتر ضد رسوب از کیفیت بخار تولیدی مطمئن باشید. این نمونه با قیمتی معادل 3 میلیون تومان در بازار در دسترس است.

 

برند بیور beurer

برای اطلاع از بهترین مارک بخاری گازی با دودکش و بی دوکش کلیک کنید.

 

دستگاه بخور برند زیکلاس مد

اگر به دنبال برندی هستید که علاوه بر کیفیت محصول به ظاهر کالا نیز توجه ویژه داشته است، این برند می‌تواند رضایت خاطر شما را جلب کند. برند زیکلاس مد تحت لیسانس کشور آلمان است و در زمینه‌های مختلف پزشکی و تجهیزات پزشکی سابقه طولانی دارد؛ اما در حدود سال 1382 این محصول پا به بازار داخلی ایران گذاشت و همچنان در دسته برندهای محبوب جای دارد. نکته حائز اهمیت دارا بودن ضمانت نامه است که پس از خرید تا 2 سال گارانتی روی محصول وجود دارد.

قیمت این محصولات از 1 میلیون تومان تا 4 میلیون تومان متغیر است. به طور مثال بخور سرد و گرم اولتراسونیک زیکلاس مد یکی از نمونه‌های پر فروش این برند است که به دلیل آنکه باکتری‌های محیطی را از بین می‌برد و از انتشار عوامل بیماری‌زا در محیط جلوگیری می‌کند. این ویژگی منحصر به فرد در کنار مخزن 6 لیتری و ظاهر زیبای آن سبب شده‌اند تا این مدل در زمره بهترین نمونه‌های برند زیکلاس مد قرار بگیرد.

 

برند زیکلاس مد

 

دستگاه بخور برند امپریال

این برند تولید کننده تجهیزات پزشکی مانند دستگاه‌های بخور تحت لیسانس کشور آمریکا است و در زمره بهترین برند دستگاه بخور خارجی قرار دارد. این برند علاوه بر تولید دستگاه بخور سرد، دستگاه‌های بخور گرم نیز تولید می‌کند و شما می‌توانید برای مصارف خانگی از این برند خریداری کنید.

نمونه‌های مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارند که با یک جستجو ساده می‌توانید نمونه‌های مختلف آن را ببینید. در این برند مدل AH600 یکی از پر فروش‌ترین‌ها است که با قیمتی معادل 3.150.000 تومان در بازار معامله می‌شود.

 

برند امپریال

برای اطلاع از بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی و ایرانی کلیک کنید. 

 

دستگاه بخور برند اکیومد

دفتر مرکزی برند اکیومد در چین واقع شده است و در زمینه تولید تجهیزات پزشکی سابقه درخشانی دارد. این برند یکی از بهترین مارک دستگاه بخور خارجی بخصوص دستگاه بخور سرد است. فعالیت این کمپانی 20 سال است که ادامه داشته و در بازار ایران جایگاه ویژه‌ای دارد. از جمله ویژگی منحصر به فرد این برند کیفیت بالا در ازای دریافت قیمت مناسب است.

در نمونه‌های دستگاه بخور اکیومد به دلیل کیفیت بالای محصول باید قیمت بالایی پرداخت کنید. انواع دستگاه‌های بخور اکیومد در بازار با قیمتی در حدود 1.500.000 هزار تومان الی 3.000.000 معامله می‌شود. دستگاه بخور سرد اکیومد در مدل MD45 حجم مخزن آب تا حدودی بالا است و همین سبب شده تا یک ویژگی خاص به حساب آید. دیگر ویژگی آن خاموشی خودکار و مخزن ویژه اسانس است. قیمت آن در فروشگاه‌های مختلف از 1.075.000 الی 1.400.000 متغیر است.

 

برند اکیومد

 

دستگاه بخور برند مدیسانا

یکی از برندهای معروف بازار که تحت لیسانس آلمان در ایران به فروش می‌رسد، برند مدیسانا است که در زمینه ساخت و تولید تجهیزات پزشکی بسیار موفق بوده است. این شرکت، محصولات خود را با ضمانت 3 ساله در اختیار مشتریان خود قرار داده است و همین امر سبب شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. مدیسانا علاوه بر تولید و ارائه انواع دستگاه بخور سرد، گرم و بخور صورت، انواع تب سنج، انواع فشار سنج، انواع ماساژور و تشک برقی را در خط تولید خود دارد.

طراحی خاص دستگاه بخور این برند در کنار مخزن بزرگ و فناوری اولتراسونیک برای بهبود هوای محیط به نسبت دیگر نمونه‌های موجود، سبب شده است تا در هنگام خرید قیمت بالاتری پرداخت کنید. به عنوان نمونه دستگاه بخور صورت مدیسانا با وزنی معادل 0.5 کیلوگرم در حدود 950 هزار تومان قیمت دارد.

 

برند مدیسانا

 

جمع بندی

از آنجایی که امروزه در بیشتر منازل لزوم یک دستگاه بخور آن هم بهترین مارک دستگاه بخور به طور جدی احساس می‌شود، سازندگان این محصول در صدد هستند تا با اعمال برخی از ویژگی‌های خاص بتوانند بازار را در دست بگیرند. ویژگی‌های جانبی مانند دارا بودن کنترل از راه دور، کم بودن صدای دستگاه در هنگام کار کردن، خاموشش شدن خودکار، جایگاه ویژه اسانس‌های خوشبو کننده و یا درمانی، دارا بودن تایمر، دارا بودن چراغ شب خواب، تنظیم میزان بخار و ... می‌توانند بسیار موثر باشند. البته این نکته را به خاطر بسپارید که ویژگی‌های جانبی نباید فدای کیفیت دستگاه شود.


نظرات کاربران