روش‌های تشخیص کفش آدیداس اصل از تقلبی

روش‌های تشخیص کفش آدیداس اصل از تقلبی

یکی از نگرانی‌های افراد امروزه تشخیص جنس اصلی و فیک (تقلبی) در زمان خرید کفش و پوشاک  می‌باشد.متاسفانه در بازار کفش و پوشاک از برند‌های معتبر و شناخته شده در جهان اجناس تقلبی بسیاری با شکل ظاهری و کیفیت‌های گوناگون عرضه شده که تشخیص کفش یا لباس اصل از تقلبی برای هر کسی به آسانی ممکن نیست.

یکی از برند‌های معروف و معتبر در سراسر جهان بدون شک برند آدیداس می‌باشد. باتوجه به کیفیت بالای این محصولات و به طبع قیمت آن‌ها قطعا امکان خرید برای همه وجود ندارد. بدین ترتیب افراد به سراغ خرید برند تقلبی می‌روند. مارک تقلبی کفش آدیداس بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده و این محصولات حتما کیفیت بسیار پایین تری از برند اصلی خواهند داشت. در نگاه اول شاید تفاوتی بین مارک اصلی و تقلبی نبینید ولی اگر دقت کنید می‌توانید بسیار راحت تفاوت آن‌ها را تشخیص داده و خرید خوبی داشته باشید،  برای خرید نیاز است روش‌های تشخیص کفش آدیداس اصل از تقلبی را بدانید.

قیمت کفش آدیداس مردانه در مدل ها و طرح های مختلف در صفحه لیست قیمت این محصول در فروشگاههای مختلف قابل استعلام است.

 

برچسب پاشنه کفش آدیداس

یکی از راه هایی که کار تشخیص کفش تقلبی برای خرید را بسیار راحت کرده است برچسب مثلثی شکلی است که در قسمت بالای پاشنه در پشت کفش قرار دارد و این اصلی ترین راه تشخیص کفش تقلبی است و چنانچه کفش  کتانی آدیداس را خریداری کرده اید و  برچسب مثلثی را در پشت کفش مشاهده کردید باید بدانید که کفش شما اصل نیست. شرکت آدیداس از سال 2004 به بعد دیگر این مثلث پلاستیکی را در پاشنه کفش هایش نصب نکرده و قطعا اکنون دیگر نباید در بالای پاشنه کفش شما مشاهده شود.

بند کفش آدیداس

دومین راه تشخیص بند‌های کفش آدیداس است، در کتانی‌های بنددار همواره یک جفت بند اصل بسته بندی شده در جعبه کفش وجود دارد بنابراین وقتی کفش آدیداسی راخریداری کردید و داخل جعبه آن به جز بند اصل یک جفت بند دیگر در بسته بندی با ظاهری نامناسب دیدید آگاه باشید که کفش خریداری شده تقلبی می‌باشد چون برند آدیداس بند هارا در بسته یندی زیبا و تمیز قرار می‌دهد. نکته دیگر این است که تمام کفش‌های این شرکت یا یک جفت بند جایگزین در بسته بندی شان عرضه نمی شوند. پس توصیه می‌کنیم ابتدا در اینترنت کفش مورد نظرتان را بررسی کنید و سپس خرید را انجام دهید.

روش‌های تشخیص کفش آدیداس اصل از تقلبی

سوراخ بند کفش آدیداس

همه مدل‌های برند آدیداس به جز چند مدل قدیمی این شرکت با سوراخ‌های غیر فلزی در بازار عرضه شده اند و کفش‌های با سوراخ‌های فلزی موجود در بازار نوع تقلبی این کفش‌ها هستند.

روش‌های تشخیص کفش آدیداس اصل از تقلبی

کوک‌های زده شده روی کفش آدیداس

 کوک‌های زده شده و دور دوزی و تو دوزی‌های زیبا که به زیبایی کفش اضافه می‌کنند از ویژگی‌های این برند است و مارک آدیداس به دلیل همین کیفیت مورد استقبال قرار گرفته اند. کفش آدیداس با کوک‌های ناتمام یا مشاهده انتهای نخ یک دوخت از راه‌های اطمینان از تقلبی بودن کفش است. ظاهر کفش‌های چرم تقلبی از کفش‌های اصل براق تر و درخشان تر است.

از طریق لیست قیمت کفش ورزشی زنانه  در ایمالز به قیمت انواع این محصول دسترسی خواهید داشت.

 شماره سریال آدیداس

روش دیگر تشخیص شماره سریال کفش آدیداس است که در  برچسب زیر زبانه بالایی کفش قابل مشاهده هستند .برای کفش راست و چپ کفش‌های اصلی آدیداس دو شماره سریال متفاوت نصب شده  و معمولاکفش‌های تقلبی از یک شماره سریال برای هردو استفاده می‌کنند، در ضمن مطمئن شوید که شماره سریال روی بسته بندی با شماره سریال کفش‌ها مطابقت داشته باشد.

حتما تمام ارقام روی جعبع ی کفش را با دقت بررسی کنید. همه موارد درج شده روی برچسب داخلی کفش را با برچسب روی جعبه را چک کنیدآن‌ها بایدیکسان باشند. وجود حتی یک خطا در ارقام نشانه این است که کفش‌ها تقلبی هستند.

روش‌های تشخیص کفش آدیداس اصل از تقلبی

با مدلهای جدید آدیداس در مقاله ی "معرفی چند مدل از کفش های جدید آدیداس " آشنا شوید.

لوگوی کفش

لوگوی روی کفش‌های اصلی برند آدیداس همیشه روی کفش حک شده است یا به کفش دوخته می‌شود پس اگز روی کفشی لوگو را به صورت برچسب مشهاده کردید بدانید که کفشی که در دست شماست تقلبی است. معمولا لگوی استفاده شده در کفش‌های تقلبی آدیداس به صورت برچسب است. درحالیکه لگو روی کفش‌های اصل بر روی آن‌ها حک شده است.لوگوی برچسب تقلبی و لوگوی حک شده ، لوگوی اصلی آدیداس است. پس به لوگوی کفش مورد نظر نیز دقت کنید.

 


نظرات کاربران