معرفی بهترین برندهای ایزوگام

بهترین برند ایزوگام ایرانی + انواع ایزوگام از نظر کیفیت

انتخاب و استفاده از بهترین برند ایزوگام یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که قصد دارند در فصل زمستان با ایجاد پوششی روی پشت بام، از بروز نم در ساختمان جلوگیری کنند. به علت تعداد زیاد کارخانجات تولید‌کننده ایزوگام ایرانی، انتخاب بهترین مارک ایزوگام کمی سخت می‌شود. در این مطلب قصد داریم به طور کامل بهترین برند‌های این محصول را بررسی و شما را برای خرید راهنمایی کنیم.

انواع ایزوگام از لحاظ کیفیت

تقسیم‌بندی ایزوگام در مدل‌های مختلف بر اساس طرح، جنس سازنده، رنگ و روکش روی ایزوگام صورت می‌گیرد. اما انواع کیفیت این محصول می‌تواند بهترین مارک ایزوگام ایرانی را مشخص کند. هر چه پلیمر و قیر مرغوب‌تری روی پوسته خارجی یک ایزوگام قرار داشته باشد، کیفیت بهتری دارد. بنابراین انواع ایزوگام از لحاظ کیفیت شامل موارد زیر است.

برای اطلاع از قیمت ایزوگام دراندازه های مختلف بر روی لینک کلیک کنید. 

تقسیم‌بندی ایزوگام از نظر کیفیت جنس سازنده

لایه‌ها و روکش‌های مختلف یک ایزوگام می‌تواند کیفیت محصول مورد نظر را تا حد زیادی دچار تغییر کند. بر این اساس این لایه‌های عایق به سه دسته قابل تقسیم هستند:

  1. نوع پلیمری: قیر با بالا‌ترین درجه خلوص، لایه‌ای از جنس آلومینیوم، پودر تالک، تیشو، پلی استر و.. از مواد سازنده ایزوگام‌های پلیمری هستند. در دستگاه‌های ساخت پلیمر، این مواد با یکدیگر مخلوط شده و ترکیبی مایع تحت عنوان شیره ایزوگام را می‌سازند. ایزوگام پلیمری از تقطیر نفت خام در پالایشگاه‌ها به دست آمده و درصد قیر در آن به ۶۰ الی ۷۰ درصد می‌رسد.
  2. نوع یک لایه و دو لایه: محصولات ایزوگام بر اساس تعداد لایه‌ها دارای دو نوع تک لایه و دو لایه هستند. مدل دو لایه پلی استری ضخیم با استحکام بالا و مدل تک لایه با ظرافت و انعطاف‌پذیری بیش‌تر ساخته می‌شود. بهترین برند ایزوگام ایرانی محصول خود را با ضخامتی حدود ۵/۳ میلی‌متر تولید می‌کند.
  3. نوع دمیده: قیر به عنوان اصلی‌ترین ماده سازنده ایزوگام‌های دمیده به کار می‌رود. همچنین برای ساخت این محصول، درون نفت کوره‌ای، هوا دمیده می‌شود. ایزوگام دمیده نسبت به پلیمری، کیفیت پایین‌تری داشته و به عنوان پوشش بام، باطری ماشین و.. استفاده می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد بهترین برند ایزوگام با توجه به کاربری شما نیز ممکن است متفاوت باشد.

 

تقسیم‌بندی ایزوگام از نظر کیفیت روکش

  • دارای روکش آلومینیومی: اگر به دنبال محصولی هستید که از مقاومت خوبی در برابر انعکاس نور برخوردار باشد، باید دارای روکش آلومینیومی باشد.
  • فاقد روکش آلومینیومی: معمولا محصولات بدون روکش آلومینیومی، مقاومتی در برابر نور خورشید ندارند و برای پی ساختمان یا عایق کاری استفاده می‌شوند.
  • سنگریزه: ایزوگام‌های تزئینی، محصولی هستند که با روکش سنگریزه ساخته می‌شوند.

 

معرفی بهترین برند‌های ایزوگام

از آنجایی که مقاومت و کیفیت ایزوگام‌های تولید شده به یکی از دغدغه‌های مشتریان در زمان خرید تبدیل شده است؛ بنابراین با شناخت بهترین مارک ایزوگام ایرانی می‌توانید محصولی را تهیه کنید که از نظر مطابق استاندارد‌های لازم تولید شده و ویژگی‌های بهترین محصول عایق برای پشت بام، باطری ماشین و.. را داشته باشد. در ادامه چند نمونه از بهترین برند‌های ایزوگام در ایران را معرفی می‌کنیم.

 

ایزوگام شرق

ایزوگام شرق یکی از معتبر‌ترین برند‌های ایرانی در ساخت ایزوگام و دارای نشان استاندارد است. همچنین این شرکت به دلیل کیفیت و ویژگی‌های خوب محصولات خود مشتریان زیادی از خارج کشور دارد.

  • به کار‌گیری مدرن‌ترین خط تولید با روکش‌های طلایی، مسی یا ماسه‌ای رنگ
  • تولید ایزوگام در دو نوع پودری و روکش دار
  • ارائه محصولات به صورت تضمین شده

ایزوگام شرق


بیشتر بخوانید: بهترین مارک شیرآلات ایرانی و خارجی کدام است؟


ایزوگام بام گستر دلیجان

یکی دیگر از بهترین مارک‌های ایرانی سازنده ایزوگام، بام گستر دلیجان است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ شروع کرد. به کار‌گیری مواد اولیه درجه یک در کنار استاندارد‌ترین خط تولید باعث شده است تا محصولاتی با بالا‌ترین کیفیت را تولید کنند.

  • مجهز به مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها و کنترل دقیق کیفیت ایزوگام تولید شده
  • بهترین برند سازنده ایزوگام‌های پودری، دارای فویل، پلیمری، سردسیری و گرمسیری

 

ایزوگام بام گستر دلیجان

 

ایزوگام سما بام

یکی دیگر از بهترین تولید‌کنندگان عایق‌های رطوبتی که جزو بهترین برند‌های ایرانی به حساب می‌آید؛ ایزوگام بام سما است. تولید محصولات با استفاده از درجه یک‌ترین مواد اولیه باعث شده است هیچ ابهامی در مورد مقاومت فشاری و کششی آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنین انعطاف‌پذیری زیاد ایزوگام‌های بام سما کمک می‌کند این محصولات در برابر سرما، گرما و ترک خوردگی مقاوم باشند.

  • تولید ایزوگام‌ها مطابق با استاندارد‌های لازم
  • قیمتی مقرون به صرفه
  • تولید محصولاتی با عنوان سرانجام بام، پردیسان و شرق پوشش خاتم

 

ایزوگام سما بام

 

ایزوگام پشم شیشه ایران

ایزوگام پشم شیشه ایران یکی دیگر از برند‌هایی است که برای تکمیل لیست بهترین برند ایزوگام پیشنهاد می‌کنیم. تولید بر اساس استاندارد‌های تعیین شده، عاملی برای ساخت این محصولات با بهترین کیفیت محسوب می‌شود. همچنین به دلیل به کار‌گیری از بهترین و جدید‌ترین فناوری‌ها در تولید ایزوگام، شاهد متنوع‌ترین محصولات در ایزوگام پشم شیشه ایران هستیم.

 

ایزوگام پشم شیشه ایران

 

  • اولین و بزرگ‌ترین برند تولید‌کننده عایق‌های رطوبتی، حرارتی و صوتی
  • تولید محصولاتی مانند ایزوگام ماسه‌ای، دارای فویل، ساده، تک لایه، ایزوشنگل و..
  • ساخت ایزوگام‌هایی مطابق استاندارد‌های بین‌المللی با به کار‌گیری با تجربه‌ترین نیرو‌های انسانی، بهترین ماشین آلات و مجهز‌ترین آزمایشگاه‌ها

 

ایزوگام صدف گستر دلیجان

آغاز فعالیت صدف گستر دلیجان در سال ۱۳۸۲ است. این برند با به روزترین دستگاه‌ها، محصولات خود را در بهترین کیفیت تولید می‌کند که همین باعث شده است تا یکی از بهترین صادر‌کنندگان ایزوگام به خارج از کشور محسوب شود.

  • معرفی صدف گستر دلیجان به عنوان بهترین برند ایزوگام طی چند سال متوالی
  • تولید و ارائه محصولات با ضمانت نامه
  • ساخت ایزوگام‌هایی مانند اکسیر، یلما، طرح دار، زرفام شرق، گوهر شرق و اساطیر

 

ایزوگام صدف گستر دلیجان

 

سخن پایانی

با توجه به تنوع زیاد برند‌های تولید‌کننده، پیدا کردن بهترین برند ایزوگام کمی سخت است. بنابراین با توجه به کاربردی که در نظر دارید و ویژگی‌های محصولات موجود در بازار می‌توانید یکی از بهترین برند‌های سازنده را بشناسید. همچنین در این مطلب بهترین تولید‌کنندگان ایرانی ایزوگام که محصولات زیادی وارد بازار کرده‌اند را معرفی کردیم.


نظرات کاربران