معرفی بهترین برندهای رنگ مو

بهترین مارک رنگ مو ایرانی و خارجی کدام است؟

 انتخاب رنگ مو مناسب همواره از دغدغه‌های مهم برای بسیاری از خانم‌ها بوده است. رنگ مویی که با مو و پوست سر سازگاری داشته باشد و علاوه بر اینکه باعث زیبایی فرد شود به مرور زمان کیفیت خود را نیز حفظ کند، از اهمیت زیادی برخوردار است. بهترین رنگ موها، معمولاً در طی آزمایشات و به طور واقعی مورد بررسی قرار گرفته می‌شوند. رنگ مویی که در طول شستشو با شامپو، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از ابزارهای داغ کیفیت خود را حفظ کند و دوام بیاورد و همواره براق، سالم و سرزنده بماند رنگ موی مناسب و باکیفیتی است.

اگر به فکر تغییر رنگ مو خود هستید اما در زمینه خرید بهترین برند رنگ مو اطلاعات و تجربه کافی ندارید، در اینجا ما بهترین برند رنگ مو ایرانی و خارجی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. مارک‌هایی که ما در اینجا اشاره کرده‌ایم با توجه به نیازهای مختلف مشتریان پیشنهاداتی با تنوع و کیفیت خوبی را برای آنها فراهم کرده‌اند. 

 

کدام مارک رنگ مو ایرانی خوب است؟

بهترین مارک ممکن است در داخل کشور وجود نداشته باشند یا اینکه از قیمت بالایی برخوردار باشند. به همین منظور، بهترین مارک رنگ مو ایرانی نیز در بازار موجود است که از نظر کیفیت با رنگ موهای خارجی برابری می‌کند. در ادامه چند نمونه از بهترین برندهای تولید کننده رنگ موهای ایرانی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

 

رنگ مو مارال (Maral)

شرکت مارال از جمله تولید کننده‌های برتر در زمینه رنگ مو در داخل کشور است. این شرکت 45 محصول متنوع دارد که در سال‌های اخیر به گسترش محصولات خود مانند رنگ مو، اکسیدان، شامپو نیز پرداخته است. در حال حاضر رنگ موی مارال جزء پرفروش‌ترین و بهترین مارک رنگ مو ایرانی داخل کشور است. این شرکت در ترکیبات رنگ مو از سیلیکون به منظور افزایش درخشندگی مو استفاده می‌کند. رنگ موی مارال دارای رنگدانه‌های غلیظ و پوشش‌دهی خوبی است.

 

بهترین مارک رنگ مو ایرانی

 

رنگ موی بیول (Biol)

رنگ موی بیول همواره سعی داشته است تا محصولاتی طبیعی و با کمترین میزان حساسیت برای پوست را تولید نماید. این شرکت در تولید رنگ موهای خود از روغن بادام استفاده می‌کند که باعث استحکام تارهای مو خواهد شد. روغن فندق موجود در این رنگ مو پس از استفاده نر‌می‌‌و لطافت خاصی را به موهای شما می‌بخشد. رنگ مو بیول به دلیل ترکیبات مؤثری که در تولید محصولات خود استفاده می‌کند دارای ماندگاری بالایی است.

 

رنگ مو زی فام (Fam)

رنگ مو زی فام برندی ایرانی است که برای بانوانی که می‌خواهند موهای سفید یا خاکستری خود را بپوشانند عالی است. این رنگ مو به لحاظر داشتن فیلتر uv جلوی تأثیر اشعه‌های مضر خورشید را می‌گیرد و از تار مو افراد در برابر آن محافظت می‌کند. علاوه بر این، سرم قبل و بعد از رنگ کردن، آسیب‌های ناشی از آمونیاک بر روی تارهای مو را از بین می‌برد.

 

رنگ مو روت (Root)

رنگ مو روت دارای مجموعه‌ای بی نظیری است که بیش از 100 رنگ را شامل می‌شود. مواد اولیه این محصول از کشور فرانسه تأمین می‌شود که بعد از استفاده، موها را براق و درخشان و از شکنندگی مو جلوگیری می‌کند. این رنگ مو دارای رنگدانه‌هایی با غلظت بالا است که حاوی ویتامین C است که دوام و پایداری خوبی در برابر شستشو دارد. همچنین برای تقویت مو در این رنگ مو از کراتین و پروتئین گندم و همچنین روغن‌های گیاهانی مانند روغن آرگان، بادام و روغن زیتون استفاده شده است.

 

بهترین برند رنگ مو

 

رنگ موی ویتامول (Vitamol)

این شرکت ابتدا با ارائه محصولات مراقبت از پوست و مو کار خود را شروع کرد. مواد اولیه محصولات این شرکت از شرکت‌های آمریکایی و اروپایی تأمین ‌می‌شود و از کیفیت خوبی برخوردار هستند.  رنگ مو ویتامول حاوی مواد طبیعی مانند ویتامین‌های E، B و عصاره جوانه گندم است که به جلوگیری از خشک و شکننده شدن مو بعد از رنگ کردن کمک ‌می‌کند. حجم رنگ موهای برند ویتامول 120 میلی‌لیتری است که به خوبی ‌می‌تواند موهای پرحجم را برای رنگ کردن پوشش بدهد.

 

رنگ موی آتوسا (Atousa)

رنگ موی آتوسا از جمله بهترین مارک رنگ مو ایرانی که سابقه طولانی در تولید رنگ مو دارد، رنگ موی آتوسا است که چند سالی است با نام آتوسا رویال فعالیت ‌می‌کند. این رنگ موی ایرانی با شناخت و طبیعت پوست و موی ایرانیان تهیه شده است و از غلظت خوبی برای پوشش موهای حجیم برخوردار است. رنگ موی آتوسا در تیوپ 100 میلی‌لیتری در بازار موجود است. در تهیه این محصول از ویتامین E و C و روغن‌های گیاهی مانند روغن کنجد، روغن نارگیل، روغن زیتون به منظور بالا بردن لطافت و براقیت مو استفاده شده است.

 

کدام مارک رنگ مو خارجی خوب است؟

برای اینکه بتوانیم بهترین برندهای رنگ مو را به شما معرفی کنیم تعداد زیادی از رنگ موها را مورد بررسی قرار داده‌ایم. ما رنگ موها را از نظر سهولت استفاده، اثرات جانبی، تنوع رنگ، افت کیفیت در مقابل نورد خورشید و شستشو، درخشش، ظاهر و احساس و حالت مورد بررسی قرار دادیم. از جمله مواردی که شما باید از بهترین مارک رنگ مو انتظار داشته باشید شامل موارد زیر است:

  • قدرت پوشش‌دهی
  • رن
  • عناصر
  • اندازه محصول

توصیه ما به افراد این است که حتماً قبل از خرید بهترین مارک رنگ مو به این 5 معیار توجه کنند؛ چرا که بی‌توجهی به هر کدام از این موارد می‌تواند منجر به این شود که نتیجه دلخواه برای شما فراهم نشود. در ادامه ما چند نمونه از بهترین مارک رنگ مو خارجی را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

 

L’oreal Paris (لورال پاریس)

این برند به طور کاملاً واقعی درک کرده است که نیاز خانم‌ها چیست و چقدر ظاهر و رنگ موی خانم‌ها بر ظاهر آنها تأثیر دارد. به همین دلیل آنها تلاش خود را در زمینه تولید بهترین رنگ مو کرده‌اند تا بهترین پاسخ‌ها را به نیازهای شما ارائه دهند. سایه‌های مختلف با رنگ‌های متنوع مطابق با شخصیت و ظاهر و رنگ پوست فرد در این برند دیده می‌شود. برای اینکه بتوانید بهترین رنگ مو را بیابید می‌توانید از ابزارهای آنلاین وب سایت L’oreal Paris استفاده کنید تا قبل از خرید، سایه‌ای مناسب برای موی خود بیابید.

 

بهترین مارک رنگ مو خارجی


بیشتر بخوانید: بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی و خارجی کدام است؟


Manic Panic (مانیک پانیک)

یکی دیگر از برندهای برتر در زمینه رنگ مو برند Manic Panic است. این رنگ مو همواره پاسخ‌های مناسبی به سن، شکل، بافت و حالت مو، انتخاب رنگ و سایه و بسیاری از سؤالات دیگر مشتریان که برای انتخاب رنگ مو مناسب دارند، داده است. با توجه به طیف متنوعی که این محصولات دارند، مطمئناً یک محصول و رنگ موی مطابق با میل خود را خواهید یافت. چه رنگ دائمی، نیمه دائمی‌‌ و چه موقت بخواهید همه این موارد را در این برند خواهید یافت. این برند طیف وسیعی از رنگ‌ها با مدت زمان ماندگاری متفاوت را در خود گنجانده است.

 

Garnier (گارنیر)

رنگ موی حرفه‌ای از محصولات گارنیر که در سال 1904 فعالیت خود را شروع کرده است، توانسته است جایگاه خود را به عنوان یک رنگ موی حرفه‌ای در سطح جهان مطرح کند. این برند در تولید رنگ موهای خود از ترکیبات طبیعی الهام گرفته است و در طول زمان به فرمول پیشرفته‌تری دست یافته است که به کاربران خود کمک می‌کند تا زیبایی و استحکام موی آنها بیشتر شود.

 

شرکت گارنیر خود را متعهد به استفاده از یک منبع پایدار برای مواد تشکیل دهنده، کاهش اثرات زیست محیطی محصول، بهبود زیست تخریب‌پذیری فرمول‌های خود و همچنین حمایت از جوامع آسیب‌پذیر کرده است.

 

رنگ مو Garnier (گارنیر)

 

Clairol (کلایرول)

شرکت Clairol، یک شرکت آمریکایی است که در زمینه رنگ مو و مراقبت کامل از مو تخصص دارند. این شرکت در سال 1931 تأسیس شد. از آن زمان تاکنون، این شرکت روز به روز بیشتر رشد کرد و طیف گسترده‌ای از محصولات رنگ‌آمیزی مو را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود تحت نام‌های مختلف تولید کرده است.

 

Revlon (رولون)

رنگ مو Revlon با توجه به اینکه نمایندگی‌هایی در کشورهای مختلف دارد در لیست بین بهترین برندها قرار دارد. این برند با طیف محصولات مختلف مانند قهوه‌ای متوسط، قهوه‌ای طلایی روشن، قهوه‌ای تیره، بلوند متوسط، بلوند خاکستری روشن، قهوه‌ای مشکی، بورگوندی و بسیاری از محصولات دیگر شناخته شده است. Revlon این قدرت را به بانوان می‌دهد تا موهای خود را با هر رنگی که دوست دارند به رخ بکشند.

 

رنگ مو پروانا (Pravana )

رنگ موی پروانا از جمله بهترین برند رنگ مو خارجی است که با توجه به کیفیت محصول از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. رنگ موی پروانا نسبت به سایر برندها از تنوع رنگ خوبی برخوردار است. این برند نه تنها رنگ‌های طبیعی را دارد بلکه دارای رنگ‌های روشن دیگر نیز هستند. مجموعه‌ای از رنگ‌های زنده و پاستیلی آن را به یکی از برندهای محبوب تبدیل کرده است. همچنین این برند ادعا کرده است که رنگ موهای تولیدی این شرکت از ماندگاری بالاتری نسبت به سایر رنگ موها برخوردار است.

 

رنگ موی پروانا فاقد مواد شیمیایی، پارابن و سولفیت و سولفات است. این موارد بزرگترین مزیت این برند نسبت به سایر برندها به شما ‌می‌رود. در ضمن بسیار از افراد از بوی رنگ موها ‌می‌نالند و شاکی هستند که این بو برای آنها ناخوشایند است. رنگ موهای این برند بوی خاصی ندارد و با خیال راحت ‌می‌توانید از انها استفاده کنید.

 

جمع‌بندی

استفاده از رنگ مو در بین افراد هر گروه سنی امروزه مشاهده ‌می‌شود. مو افراد نقش مهمی در به تصویر کشیدن افراد دارد. فردی که موهای خاکستری دارد بالغ‌تر از فردی با موهای غیر خاکستری به نظر ‌می‌رسد. اگر به پوست و موی خود اهمیت ‌می‌دهید ممکن است انتخاب رنگ موی مناسب کمی ‌برای شما دلهره‌آور باشد. انتخاب بهترین رنگ برای مو مستلزم تحقیق در مورد محصول و درک اینکه چه تأثیری را بر ظاهر و موهای شما دارد است. تحقیقات شما ممکن است شامل خواندن و دانستن ترکیبات رنگ مو و درک نظرات دیگران باشد. این موضوع به شما کمک ‌می‌کند که رنگ موی دقیق‌تر و مناسب با پوست و موی خود را انتخاب کنید.


نظرات کاربران