نکات مهم در خرید جعبه ابزار

راهنمای خرید جعبه ابزار

در رابطه با جعبه ابزار ها لازم است که بدانید شما باید آن را در یک جای مشخص نگهداری کنید تا بتوانید هر زمان که به ابزارها نیاز داشتید به آسانی آنها را پیدا کنید. البته لازم است بدانید که در میان ابزارهایی که رایج هستند ابزارهای نیز وجود دارند که دارای طرح و اندازه غیر معمولی می باشند که افراد حرفه  ای مثل نصاب ها تعمیرکار ها برای کار کردن به این ابزار ها نیاز دارند و اگر قرار باشد این ابزارها را در کوله پشتی یا کیف دستی حمل کنند امکان دارد که سخت باشد پس بهتر است که برای حمل ابزار ها به سراغ جعبه ابزار ها رفت.

در عین حال لازم است که بدانید جعبه ابزار ها نیز در اندازه و شکل های گوناگون در بازار موجود می باشند و بهتر است که شما متناسب با نیازتان و ابزار های مورد نیازتان جعبه ابزاری مناسب خریداری کنید. البته لازم است جعبه ابزاری خریداری کنید که سبک باشد تا هنگامی که ابزارهای مختلف در آن قرار می گیرند قابل حمل باشد.

اگر شما بدون توجه به ابزارهایی که با آن کار می کنید به سراغ خرید جعبه ابزار بروید امکان دارد که با مشکلات جدی روبرو شوید پس لازم است در هنگام خرید جعبه ابزار حتماً به نکاتی که در ادامه این مقاله اشاره می شود 

 

مهمترین معیارها در رابطه با خرید بهترین جعبه ابزار

 

اکثر خانه ها به جعبه ابزاری که بتوانند نیازشان را برطرف کند و درون آن ابزارآلات کاربردی وجود داشته باشد نیاز دارند اما اگر شما نصاب و تعمیرکار هستید به ابزاری نیاز دارید که سبک قابل حمل باشد و در عین حال فضای زیادی را نیز اشغال نکند تا بتوانید آن را همراه خود حمل کنید و به آسانی کارهای تان را انجام دهید پس لازم است که در هنگام خرید به نکاتی که باید در هنگام خرید جعبه ابزار مورد توجه نشان داد رعایت کنید تا بتوانید متناسب با نیازتان بهترین جعبه ابزار موجود در بازار را خریداری نمایید.

 

۱-اندازه

همانطور که در مطالب بالاتر نیز اشاره شد جعبه ابزار ها در اندازه های گوناگونی موجود می باشند که شما باید متناسب با شغلی که دارید یا کاربری خانگی جعبه ابزار مناسبی را خریداری کنید و همچنین لازم است که در هنگام خرید جعبه ابزار به ابزارآلات خودتان نیز توجه کنید تا بتوانید متناسب با آنان جعبه ابزای در اندازه درست ابزارها خریداری نمایید. شما اگر جعبه ابزار را با خودتان حمل می کنید بهتر است که جعبه ابزار خریداری شده دو جعبه کوچک سبک قابل حمل نیز داشته باشد تا به این شکل دیگر دچار زحمت نشوید. البته لازم است که بدانید باید کابل ها و سیم های برق را به درستی جمع کنید و در جای مخصوص به خودشون قرار بدهید. پس لازم است که ابزاری خریداری کنید که هر قسمت آن از یکدیگر تفکیک شده باشد.

 

۲- تحرک و پویایی

در هنگام خرید جعبه ابزار حتماً باید توجه داشته باشید که جعبه ابزار خریداری شده از آن مدل هایی است که قرار است در یک مکان ثابت باشد، یا نه از آن دست مدل هایی است که می توان آن را حمل کرد. اگر شما به واسطه شغل تان نیاز دارید که جعبه ابزار را حمل کنید بهتر است به سراغ آن دسته از جعبه ابزار هایی بروید که قابل حمل باشند تا بتوانید متناسب با نیازتان آن جعبه ابزار سبکی که اندازه مناسبی نیز دارد را خریداری کنید تا در هنگام حمل جعبه ابزار خسته نشوید.

 

۳- کشوها و تقسیم

لازم است که بدانید بعضی از جعبه ابزار ها هستند که به قسمت های مختلف تقسیم شده  اند و دارای طبقه های مختلف می باشند که شما می توانید به آسانی لوازم و ابزار های مختلف را از یکدیگر تفکیک نمایید. این کشوهای تقسیم کننده در اندازه های گوناگون در جعبه ابزار موجود می باشد که شما می توانید متناسب با نیازتان جعبه ابزاری خریداری کنید که دارای تقسیم بندی های متفاوت و متنوع تری است. اگر شما  جعبه ابزار را همراه خود حمل می کنید بهتر است به سراغ آن دسته از جعبه ابزار های سبک وزن بروید که اندازه کوچکتری دارند و دارای کشوهای تقسیم کننده بیشتری می باشند تا بتوانید لوازم و ابزارآلات مورد نیازتان را به درستی تفکیک کنید.

 

جعبه ابزار مصرفی باید چه ابزاری هایی داشته باشد؟

حال می خواهیم با ضروری ترین ابزار های مصرفی آشنا شویم که وجود آن ها در این جعبه به شما کمک می کند کار هایی از قبیل نصب پوشش پنجره، پر نمودن جای میخ بر روی دیوار را خود به تنهایی انجام دهید.

پیچ‌ گوشتی‌: اگر جعبه شما گنجایش زیادی ندارد می توانید یک پیچ گوشتی را تهیه نمایید که امکان تعویض سری آن وجود داشته باشد. و یا این که تنها پیچ گوشتی های دوسو در سه اندازه مختلف و سه پیچ گوشتی چهار سو  در سایز های 1#، 2#، 3#  که بیشترین کاربرد را دارند خریداری کنید.

 

چکش: در بیشتر کار ها و تعمیرات خانگی به چکش میخ کش 450 گرمی احتیاج می شود. اگر یک بار از این وسیله استفاده نمایید قطعا دسته ضربه گیر و کاربردی آن توجه شما را به خود جلب می نماید و متوجه ضرورت وجود آن در جعبه ابزار خواهید شد.

 

متر نواری: یک متر نواری 7 متری قفل دار در جعبه ابزار قطعا کاربردی خواهد بود. این قفل باید تیغه حداقل 3 سانتی داشته تا بتواند در صورت باز شدن چند متری متر مانع از جمع شدن آن شود.

 

انبر: نیاز است که سه نوع انبر یعنی ٬انبردست 7 اینچ ٬دم باریک 8 اینچی و انبر کلاغی 10 اینچی در جعبه ابزار وجود داشته باشد. کاربرد انبر کلاغی برای کار هایی از قبیل لوله کشی می باشد چرا که دارای گیره هایی بوده که خیلی زیاد باز می گردند. این نمونه انبر به دلیل برخورداری دسته ها از پوششی نرم کار با آن بسیار آسان می باشد.

همچنین از ان جایی که انبر قفلی همانند یک پرس قابل حمل است باعث می شود به هنگام گشودن پیچ های گیر کرده و یا در آوردن میخ های کج شده خیلی راحت تر تمرکز کنید.

 

تیغه و کاتِر (تیغ موکت بری): تجربه ثابت کرده است که قطعا وجود یک کاتر در مواقع ضروری به شما کمک زیادی خواهد نمود. قابلیت هایی مانند دسته غیر لغزش و تیغه سر خود و بدون ابزار در هر نمونه متفاوت است. بهتر است برای داشتن کاتری با تیغه ای همیشه تیز همواره چند تیغه زاپاس داشته باشید.

 

آچار فرانسه: اچار فرانسه از ضروری ترین وسیله های موجود در جعه ابزار به شمار می آید و ممکن است در مواقعی با وجود انواع آچار های ترکیبی و آچار بکس باز هم بدون آچار فرانسه کار شما راه نیفتد. یک آچار فرانسه با کیفیت مانع از سایش و صدمه دیدن پیچ ها و بست ها  می گردد.

 

تراز: به کمک یک تراز 22 سانتی شما به راحتی می توانید وسایلی از قیبل یک قاب عکس و یا دستگاه خشک کن را تراز نمایید. پس حتما از خرید این وسیله برای جعبه ابزار خود غافل نشوید. حتما قبل از خرید آن را امتحان نمایید و از کارکرد صحیح آن مطمئن شوید.

 

کاردک: برای کار هایی از قبیل پاک کردن رنگ های روی دیوار و یا برجستگی های به وجود امده بر روی دیوار وجود یک کاردک با تیغه 5 سانتی بسیار موثر می باشد.

 

خط کش: در ابتدای کار یک خط کش یک متری برای جعبه ابزار شما کفایت می کند و می توانید بعد ها در صورت نیاز نوع بلند تر آن را خریداری نمایید. برای ان که هنگام کار خط کش کم تر خم گردد باید عرض خط کش بیشتر باشد.

 

چراغ قوه: هر نوع چراغ قوه که از دوام مناسبی برخوردار است می تواند برای جعبه ابزار شما مناسب باشد و بسیار برای شما کارامد عمل کند اما ممکن است بعد از استفاده به این نتیجه برسید که اگر چراغ قوه به گونه ای بود که بدون گرفتن در دست قرار می گرفت خیلی خوب می شد. پس بهتر است اگر خیلی از چراغ قوه استفاده می کنید نوع اریب آن را تهیه نمایید که بتوان ان را در جایی قرار داد یا مدلی را انتخاب نمایید که دور سر بسته می شود.

 

عینک، دستکش، ماسک و گوشی ایمنی: شما همیشه باید خود را برای بروز حادثه آماده نگه دارید. برای مقابله با حوادث ناگهانی همواره لوازم ایمنی را در جعبه ابزار خود به همراه داشته باشید. با وجود عینک های مقاوم باز هم  احتمال آسیب دیدن چشم از طریق ضربه خوردن به شیشه وجود دارد. می توانید به جای عینک های ایمنی متداول، از عینک های ایمنی که مطابق مد روز هستند بهره مند شوید که استایل شیک شما را حفظ می کنند. چنانچه چشم شما نیاز به عینک طبی دارد از عینک های ایمنی استفاده کنید که دارای لنز بزرگی بوده و عینک طبی شما را به خوبی پوشش می دهد. استفاده از گوشی ایمنی در صورت استفاده از اره گرد نیز بسیار ضروری است تا به کمک این گوشی گوش های شما از خطرات احتمالی در امان باشند. و همچنین یک ماسک تنفسی حفظ سلامت ریه شما را در محیطی پر از گرد و خاک بر عهده دارد.

 

دریل برقی و دریل شارژی: از ان جایی که دریل برقی یا  شارژی از قیمت مناسبی برخوردار هستند این امکان برای شما وجود دارد که به راحتی با توجه به نیاز خود مدل مورد نیاز خود را خریداری نمایید. شما برای انجام چه کاری به دریل نیاز دارد؟ چنانچه مرتب از دریل برای سوراخ نمودن و بستن پیچ ها استفاده می نمایید بهتر است بدانید که یک دریل شارژی 12 ولتی برای انجام کارهای آسان و 18 ولتی آن برای هر کاری مناسب می باشد. ولی در صورتی که زیاد این وسیله برای شما پر کاربرد نمی باشد می توانید یک دریل برقی تهیه نمایید که سیم بلندی داشته باشد. با این انتخاب هم هزینه کم تری متقبل شده و هم دریل پر قدرتی را صاحب می شوید و دیگر نیاز نیست کار خود را تا شارژ شدن دستگاه عقب بیندازید. اگر مایل باشید با کمی هزینه بیشتر شما می توانید یک دریل قدرتمند تر و  با ظرفیت سه‌ نظام 1.2 اینچی خریداری نمایید که به نسبت سه ‌نظام 3.8 اینچی دارای مته های بزرگتری می باشد.

لازم به ذکر است که سه نظام قسمتی از یک دریل بوده که مته و لوازم جانبی با قطعه های گوناگون به ان بسته می شود.

 

اره گردبر: وجود یک اره گرد 1.4-7 اینچی به نسبت اره فارسی بر و اره رومیزی در جعبه ابزار ضروری تر است و شما می توانید این دو نمونه را بعد ها در صورت نیاز خریداری نمایید. با اضافه کردن تیغه هایی مختلف به این اره می توان آن را برای انجام کار های گوناگونی آماده ساخت. مثلا تیغه 24 دندانه جهت انجام کارهای سنگین نجاری، تیغه 40 دندانه جهت برش‌های نازک تر در چوب‌‌های محکم و تیغه 180 دندانه جهت زدن برش‌های ملایم‌ در تخته‌های چند لایه و ام‌ دی ‌اف به کار برده می شوند.


ویژگی های جعبه ابزار با کیفیت

 

آچار یکسر تخت یکسر رینگ: این نوع آچار در دو مدل وجود دارد: آچارهای استاندارد SAE در سایز های اینچی ( برای مثال، 1.4 اینچی و 1.2 اینچی) و آچارهای متریک در سایز های  میلی‌متری. آچارهای SAEدر انجام تعمیرات خانگی بیشتر کاربرد دارند. ولی برای تعمیر اتومبیل و موتور امکان دارد به یک سری آچار متریک نیاز شود. گفتنی است که به این دلیل به این آچار ها ترکیبی گفته می شود که انتهای آن ها با گوشه های پیچ و مهره درگیر می گردد. سر دیگر این اچار ها به صورت باز بوده و هنگامی که از پس حرکت دادن انتهای بسته در جای خود بر نیامدید این قسمت به کمک شما می اید.

دستگاه پولیش: اگر پروژه های کارگاهی انجام می دهید وجود یک پولیش با پد 5 اینچی که به صورت تصادفی گردش داشته در وجود جعبه ابزار شما کاملا ضروری است. برای اکثریت کار ها به یک پولیش 80 گریتی جهت سنباده‌زنی و یا از بین بردن رنگ و یا  تا نهایتا 220 گریتی جهت ظریف‌کاری چوبی احتیاج می گردد.

 

شرکت های سازنده

شرکت های مختلفی در ساخت و عرضه جعبه ابزار و ابزارآلات فعالیت می کنند. در ادامه برخی از برند های مطرح تولید جعبه ابزار و ابزارآلات را برای شما ذکر می کنیم.

نووا ، ایران پتک، ، رونیکس، استنلی، ام پی تی، اسپرو، صامو پرشین، سیلور، ان تی کاتر، فونیکس، مگا تولز، بهکو، اچ تی اینسترومنتس، اکتیو تولز، الفا، سفیر، آروا، آکواکرفت، فاکس، برگر، نولان، لیکوتا، ورک سایتتوسن، ینو، ویها، بوش، بسی، اینکو، آردیر، دیوالت، هاردن، فورس، اورست، استنلی، ورتکس، فورموسا تولز، موراکنیو، ریما، نامسون، دلی، جی تی تی، دیرفوس، ریس، وورث، هیوندای، ورا، کاسپین، هاردکس، به کشت، ویکتورینو کس، میلان، کووآ، میلواکی، محک، اوتی پقفه، شیلدر، سابوتن، پارتنر، کاپرو، آ ا گ، تروتک، لونا، اینترکیبل، آیتاچ، سومو، متابو، نوا، ال اس تی، آترود، پی اند ام، کاریزما، فاین، پنتر، مانسمان، گالری روهام، تورچ سد، سلام، غفاری، رزپک، مپد، ماکیتا، استرانگ، هیوکی، اوریکو، هیلتی، نوا، یونیون، تزا، بیک، اونر، ایکیا، اکتیو، اکو، اینهل، ایستا، پوکا، ترامونتینا، هامانباورس، ونوس، اوپینل، کال گز، واک لانگ، کوماریا،واستر، سونی، کملیون، مستر، پوما، زبرا، کوییلو، جک ولف اسکین، اس تی ای، زولینگ، فکلمن، شیائومی، اطلس، پارکسون، برننشتول، بابل، سم، تاپیک، کینگ کمپ، اسرام، ادما، کرون، کانگرو، کیانگ، یونیورسال، تایم گروپ، میکا، ابزار میکا، پیک، زد ایکس، دی سی، ال تی اس، جی تک، ریلکس، مای شیلد، باهکو، آپیت، ک ک ۲۴، ادینگ، ولفیکس، لاین، کینگ استار، وینکس، اروین، تاپ تول، یونیور، ب آ، گروز، دامار، تی جی جی، فیسکارس، کوییک گریپ، تکنا، پیکاس، گامی، اس پی اس، فایندر، لوترون، باتبرو، پاندا، مایلز، پییرسز و ... از مشهورترین برند های سازنده جعبه ابزار و ابزارآلات هستند. محصولات این برند ها هم اکنون در بازار موجود است و از کیفیت خوبی برخوردارند.

 

قیمت

جعبه ابزار و ابزارآلات در قیمت های مختلفی به بازار عرضه شده اند. عوامل گوناگونی در تعیین قیمت جعبه ابزار و ابزارآلات موثرند که از میان آن ها می توان به  سایز جعبه ابزار، تعداد ابزار ها، نوع ابزار ها، شرکت سازنده، جنس جعبه و ... اشاره کرد. 

 

 

بهترین جعبه ابزارهای موجود در بازار

 

جعبه ابزار مانو سری  ام جی ۲۲

در رابطه با این محصول تازه مانو لازم است که بدانید یک شرکت ترکیه ای به  نام مانو این مدل را تولید کرده است. این کمپانی از سال ۱۹۷۳ بود که به تولید لوازم مختلف به خصوص لوازم پلاستیکی پرداخت. این کمپانی در طی سال ها تلاش کرده است تا محصولاتی با کیفیت تولید کند تا بتواند توجه کاربران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب نماید. لازم است که بدانید محصولاتی که این کمپانی تولید می کند به کشورهای مختلفی مثل روسیه آلمان ایتالیا یونان آمریکا صادر می شود. این محصول دارای یک سینی قابل حمل و ۶ در یک محفظه اصلی قفل فلزی و دسته محافظ است. همچنین این جعبه ابزار بسیار سبک است کیفیت بالایی دارد و جا دار می باشد شما می توانید به آسانی این جعبه ابزار آن حمل نمایید.برای اطلاع از قیمت جعبه ابزار مانو سری ام جی 22  به سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

جعبه ابزار ایران پتک سری tg ۲۲

از کمپانی های بزرگ در عرصه تولید ابزارآلات و لوازم جانبی آن می شود به کمپانی ایران پتک اشاره کرد. این شرکت تلاش کرده است تا محصولاتی تولید کند که مطابق با استانداردهای بین المللی باشد و این شرکت توانسته بیشتر از ۱۱۰۰ ابزارآلات صنعتی خانگی و آموزشی تولید کند. در رابطه با جعبه ابزاری که این شرکت تولید کرده لازم است که بدانید از ورق سرد فولادی که کیفیت بالایی دارد و دارای ضخامت ۰. ۶ میلیمتر است ساخته شده است و همچنین در ۳ سری ۱ و ۲ و ۳ طبقه در بازار موجود می باشد. و دارای ۵ محفظه است.

 

جعبه ابزار استنلی سری ۱۹۴۷

همانطور که اشاره شد در مطالب قبلی شما باید در هنگام خرید یک جعبه ابزار به برندی که ابزار و تولید کرده است توجه داشته باشید. در رابطه با برند استنلی لازم است که بدانید این برند آمریکایی است و در سطح جهانی مطرح می باشد و از سال ۱۸۴۳ بود که کار خود را در عرصه تولید ابزارآلات دستی و برقی شروع کرد. این کمپانی به طور تخصصی به روی تولید ابزارآلات دستی تمرکز دارد اما در عین حال محصولات دیگری در زمینه امنیت و سخت افزاری نیز تولید کرده است. این کمپانی یک کمپانی بزرگ بین المللی است که در ۱۷۵ کشور جهان چیزی در حدود ۵۲ هزار کارمند دارد. همچنین از مهم ترین ویژگی های این جعبه ابزار این است که دارای قفل می باشد و همچنین بسته های آن نیز به شکل تاشویی است.

 

جعبه ابزار گلکسی وان سری t۱۴

در رابطه با این ابزار لازم است که بدانید جنس بدنه آن از پلاستیک می باشد اما بسیار با دوام و محکم است که همین ویژگی سبب شده تا جعبه ابزار بر خلاف مدل فلزی بسیار سبک باشد و شما بتوانید به آسانی آن را حمل نمایید. شما می توانید به وسیله دستگیره  ای که به روی جعبه ابزار قرار دارد این جعبه را حمل نمایید. اگر شما به دنبال یک جعبه ابزاری هستید که سبک قابل حمل باشد و تقسیم بندی مناسبی نیز داشته باشد این جعبه ابزار گلکسی وان برای شما انتخاب خوبی است.

 

کیف ابزار رونیکس سری rh ۹۱۱۶

این کیف ابزار رونیکس توسط شرکت ایرانی رونیکس تولید شده است. همچنین این کمپانی در ۱۴۸ کشور دنیا به ثبت رسیده است. محصولاتی که این کمپانی تولید می کند مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شود و در کشورهای مختلفی مثل چین و تایوان و آلمان نیز وجود دارد. این کمپانی به طور تخصصی به تولید محصولات و ابزارآلات مختلفی چون ابزارآلات برقی ابزارآلات دستی ابزارآلات بادی و ابزارآلات برشی پرداخته است. در رابطه با کیف ابزار لازم است که بدانید اگر شما علاقمند هستید در خانه خود یک جعبه ابزار کامل داشته باشید می توانید این کیف ابزار را تهیه کنید.قیمت کیف ابزار رونیکس سری rh ۹۱۱۶ را از سایت ایمالز استعلام کنید.

 

جعبه ابزار مهر سری  ام ای ۱۶

در رابطه با جعبه ابزار ۱۶ اینچی مهر لازم است که بدانید مطابق با جدیدترین فناوری های روز ساخته شده است که همین عامل سبب شده تا این جعبه ابزار در عین محکم بودن بسیار محکم باشد و سبک وزن نیز باشد. اینکه به ابزاری دارای ۶ محفظه است و ۶ جایگاه مختلف دارد و دو قفل پلاستیکی نیز دارد. اگر شما به دنبال یک جعبه ابزار محکم و سبک وزن هستید این محصول برای شما انتخاب خوبی است.

 


معرفی مدل های پرفروش و کاربردی جعبه ابزار در بازار

 

جعبه ابزار بابل سری یاشیک

شاید شما نام کمپانی بابل را در بازار فرش فروشی شنیده باشید چرا که این کمپانی بیش تر از ۳۰ سال است که در این حوزه فعالیت می کند و از اصلی ترین تولید کنندگان لوازم جانبی محصولات مختلف است. در رابطه با جعبه ابزار بابل لازم است که بدانید این جعبه دارای ۱۲ محفظه است که دارای ۸ سینی قابل حمل می باشد. همچنین سایز این دستگاه بسیار مناسب است و دارای درپوش پلاستیکی نیز است. قیمت جعبه ابزار بابل سری یاشیک را از سایت ایمالز بپرسید!

 

جعبه ابزار صامو و پرشین سری جی ۲۰۰

از دیگر شرکت های با کیفیت می توان به شرکت صامو پرشین اشاره کرد که بیشتر از ۳۰ سال است که به تولید ابزارآلات صنعتی پرداخته است. این جعبه ابزار دارای دو قفل فلزی بسیار محکم است و همچنین دارای دستگیره تاشو می باشد. همچنین این جعبه ابزار به دلیل وزن سبک که دارد قابل حمل می باشد. قیمت جعبه ابزار صامو و پرشین سری جی ۲۰۰ را از سایت ایمالز استعلام کنید.

 

جعبه ابزار  ای بی زد سری  co16

ابزارآلاتی که برنده بی زد تولید می کند بسیار با کیفیت است. این جعبه ابزار نیز بسیار خوش ساخت است و کارایی با آن بسیار راحت است. همچنین این محصول سبک وزن می باشد و قیمت آن نیز مناسب است. پس اگر شما برای استفاده خانگی به دنبال یک محصول با کیفیت هستید این جعبه ابزار را از دست ندهید.

 

جعبه ابزار تایگ سری n ۲۵

در رابطه با کمپانی تایگ لازم است که بدانید این کمپانی در اسپانیا واقع شده است و در زمینه تولید محصولات پلیمری فعالیت دارد و از سال ۱۹۰۴ کار خود را در عرصه تولید ابزارآلات آغاز کرد. این جعبه ابزار تایگ دارای طبقات مختلف است که طبقه بالای جعبه به سمت عقب حرکت می کند و همچنین طبقه دوم دارای درپوش پلاستیکی شفاف است که شما می توانید وسایل مختلف را در این طبقه قرار دهید.

 

جعبه ابزار مهر سری jmt16 دارای قفل فلزی

در رابطه با این جعبه ابزار لازم است که بدانید بسیار جا دار می باشد و شما می توانید به آسانی ابزارآلات خود را در این جعبه ابزار قرار دهید چرا که دارای طبقه بندی های گوناگون می باشد و برای تقسیم بندی کردن جعبه ابزار و همچنین ابزار آلات مناسب است. همچنین این جعبه ابزار بسیار محکم و سبک وزن است. اگر شما به دنبال جعبه ابزاری هستید که بتوانید با خود حمل کنید و تمام ابزار آلات خود را نیز درون این جعبه بگذارید و به آسانی ابزارآلات را تقسیم بندی نمایید این جعبه ابزار مهر برای شما انتخاب بسیار خوبی است.

 

جعبه ابزار سری ۰۷

در رابطه با این جعبه ابزار لازم است که بدانید که کشویی می باشد و شما می توانید برای نظم دادن وسایل تان و مرتب کردن آن از این جعبه ابزار استفاده نمایید. در دفتر کار خودتان یا در تعمیرگاه و حتی در محیط خانه می توانید از این جعبه ابزار استفاده نمایید چرا که به وسیله این جعبه ابزار می توانید قطعات ریز بسیاری را مثل ال ای دی و خازن دسته بندی کنید و از گم شدن آن ها جلوگیری نمایید. همچنین در قسمت بالایی این جعبه ابزار یک دسته  ای وجود دارد که شما می توانید به وسیله این دسته به آسانی جعبه ابزار را جابه جا کنید. همچنین جنس بدنه این جعبه ابزار از پلاستیک است که همین ویژگی سبب شده تا سبک باشد. در رابطه با ابعاد این جعبه ابزار لازم است که بدانید ۳۳ در سی در ۱۳ هست و همچنین ابعاد کشوهای آن نیز ۱۲ در ۶ در ۴ سانتی متر می باشد. اگر شما به دنبال یک جعبه ابزار مناسب هستید که دارای تقسیم بندی های زیاد باشد در عین حال نیز سبک باشد و شما بتوانید به آسانی آن را حمل نمایید این جعبه ابزار برای شما انتخاب خوبی است.

 

 جعبه ابزار گلکسی وان تی بی ۱۸ اس

در رابطه با این جعبه ابزار لازم است که بدانید جنس بدنه آن از پلاستیک با کیفیت می باشد که همین ویژگی سبب شده تا این جعبه ابزار بسیار محکم باشد. همچنین طراحی این جعبه ابزار بسیار زیبا است و شما می توانید به آسانی جعبه ابزار را حمل کنید. این جعبه ابزار دو طبقه دارد که شما می توانید به این وسیله به آسانی ابزارآلات خود را تفکیک نمایید. این جعبه ابزار دارای طبقه بندی های مختلف است و یک طبقه بندی قفسه بندی شده و سه محفظه دارد. همچنین این محصول با کیفیت و بسیار مقاوم می باشد و شما می توانید به وسیله قفلی که به روی در این محصول وجود دارد آن را قفل نمایید.قیمت جعبه ابزار گلکسی وان تی بی ۱۸ اس  را از سایت ایمالز استعلام کنید.

 

 جعبه ابزار فلزی اکتیو

در رابطه با این جعبه ابزار لازم است که بدانید شما می توانید به وسیله آن به راحتی ابزارآلات خود را طبقه بندی نمایید و سازماندهی کنید. جنس بدنه این جعبه ابزار از پلاستیک است و با تقسیم بندی مناسبی که دارند سبب شده تا کاربران زیادی با استفاده از این جعبه ابزار بتوانند وسایل شان را به گونه ای که علاقه دارند طبقه بندی کند و دیگر نگران گم شدن وسایل شان نباشد.

 

جعبه ابزار دو طبقه اکتیو

همانگونه که از اسم این جعبه ابزار پیدا است دو طبقه می باشد و شما می توانید ابزارآلات مختلف را در این جعبه ابزار به آسانی طبقه بندی نمایید. همچنین این جعبه ابزار تولید کشور ایران است و دارای اندازه ۱۲ اینچ می باشد. همچنین بدنه این جعبه ابزار در رابطه با خط و خش مقاوم است و ضد ضربه می باشد و شما می توانید به آسانی این جعبه ابزار را حمل نمایید.

 

جعبه ابزار سوپر مدرن اندازه ۱۳ اینچ

در رابطه با این جعبه ابزار لازم است که بدانید بدنه آن از پلاستیک می باشد و شما می توانید ابزارآلات پرکاربردی مثل پیچ گوشتی انبردست و پیچ و مهره را به آسانی در این جعبه ابزار جایگذاری کنید. همچنین این جعبه ابزار وزن بسیار سبکی دارد و شما می توانید به آسانی آن را حمل نمایید. محفظه هایی که درون این جعبه ابزار وجود دارد در اندازه های گوناگون تعبیه شده است که شما می-توانید پیچ و مهره های مختلف را در این جعبه ابزار طبقه بندی نمایید. اگر شما به دنبال یک جعبه ابزار سبک می باشید این جعبه ابزار برای شما انتخاب مناسبی است.

 

جعبه ابزار وفائی سری ۴۰۳

اگر شما از طرفداران ابزارآلات متفاوت هستید می دانید که برای جمع آوری آنها و مراقبت از آنها به یک جعبه ابزار نیاز دارید تا بتوانید ابزارآلات خود را دسته بندی و طبقه بندی کنید و نگران گم شدن آن نباشید. پس لازم است که یک جعبه ابزار مناسب تهیه کنید. این جعبه ابزار بسیار محکم است و طراحی آن بسیار زیبا می باشد و در حدود ۲.۱۷ کیلوگرم است. همچنین این جعبه ابزار دارای سه طبقه است و سه سینی مجزا دارد که شما می توانید به آسانی ابزارآلات مختلف را در اندازه طرح های گوناگون طبقه بندی نمایید.جهت اطلاع از قیمت جعبه ابزار وفائی سری ۴۰۳ به سایت ایمالز مراجعه کنید.

 

جعبه ابزار گلکسی وان سری تی وی ۱۶

این جعبه ابزار کیفیت بسیار بالایی دارد. این جعبه ابزار بسیار سبک است و قابل حمل می باشد و همچنین دارای کشوهای تقسیم متفاوتی است که شما می توانید ابزارآلات متفاوتی را در اندازه های گوناگون به وسیله این جعبه ابزار به آسانی طبقه بندی نمایید. در رابطه با جنس بدنه این جعبه ابزار نیز لازم است که بدانید از پلاستیک می باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد. اگر شما به دنبال یک جعبه ابزار سبک هستید می توانید این جعبه ابزار گلکسی وان را تهیه کنید.

 

 

نظرات کاربران