بهترین مانیتور های بازار در سال 1402

بهترین مانیتور های بازار در سال 1402

اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید یک مانیتور باکیفیت و مناسب برای خود را دارید و جهت خرید مانیتور مطلوب برای تماشای فیلم، گیمینگ، وبگردی و انجام دیگر امور نظیر امورگرافیکی نیاز به کسب اطلاعات دارید توصیه می کنیم با ما همراه باشید تا برای شما لیستی از باکیفیت ترین و بهترین مانیتورهای عرضه به بازار در کشور را معرفی نماییم تا شما با کسب آگاهی لازم اقدام به خرید یک محصول مناسب برای خود نمایید. تمامی دستگاه ها از جمله کامپیوتر، کنسول های بازی و دستگاه DVR جهت کار به یک مانیتور احتیاج دارند. با نگاهی به بازار متوجه خواهید شد در زمینه مانیتور محصولات متعددی در بازار یافت می شود و انتخاب و خرید را برای شما دشوار می نماید و دچار سردرگمی و تردید خواهید شد. ما در این مقاله شما را در خرید راهنمایی خواهیم نمود تا خریدی باکیفیت و مناسب را تجربه نمایید.

 

Lenovo D19-10

اگر بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید پایین است و تنها به دنبال خرید یک مانیتور با پورت HDMI هستید می توانید به خرید مانیتور Lenovo D19-10 بپردازید که محصول مناسبی برایتان به شمار خواهد آمد. این مانیتور از اندازه 18.5 اینچی برخوردار بوده که برای آن از پنل TN بهره گرفته شده است. از دیگر مشخصات این محصول می توان به نور زمینه LED آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که برند لنوو برای این مانیتور درگاه D-Sub در نظر گرفته است. زمانی که بودجه ی شما جهت خرید پایین می باشد قطعا باید انتظارات شما نیز پایین تر بیاید و نباید انتظار مشخصاتی نظیر زاویه دید گسترده، کیفیت بالا را از مانیتور انتخابی داشته باشید. در کل می توان گفت مانیتور Lenovo D19-10 می تواند به عنوان یک مانیتور اقتصادی معرفی گردد. قیمت مانیتور 18.5 اینچی لنوو را به صورت لحظه ای از فروشگاهای معتبر در ایمالز استعلام کنید.

LG 20MK400H-B

از دیگر مانیتور های باکیفیت مطلوب در بازار می توان مانیتور LG 20MK400H-B را معرفی نمود. اگر به میزان کمی بودجه ی خود را بالا ببرید قادر به خرید مانیتور LG 20MK400H-B خواهید بود. این مانیتور یک مانیتور 19.5 اینچی می باشد که برای آن درگاه HDMI در نظر گرفته شده است. این محصول نیز از پنل TN بهره مند است و می تواند یک گزینه ی مناسب برای انجام امور معمولی و حداقلی به شمار رود. لازم به ذکر است که این محصول انتخاب مطلوبی برای وبگردی و تماشای فیلم نخواهد بود.

MSI PRO MP221

مانیتور دیگری که به شما معرفی خواهیم نمود از تولید کمپانی MSI می باشد که MSI PRO MP221 نام دارد. این مانیتور دارای اندازه 22 اینچی است که از کیفیت فول اچ دی نیز برخوردار می باشد. این محصول می تواند گزینه ی مناسبی برای افرادی باشد که بسیاری از وقت خود را پشت کامپیوتر و سیستم می گذراند. برای این محصول نیز از پنل TN استفاده شده است. استفاده از این مانیتور برای کارهای معمولی مطلوب بوده و نباید توقع بالایی از آن داشته باشید. اگر جهت انجام اموری همچون وبگردی و یا امور معمولی و عمومی قصد خرید مانیتور را دارید این محصول انتخاب مناسبی برایتان محسوب می گردد اما در کل می توان ذکر کرد که این مانیتور یک مانیتور اقتصادی به شمار می رود پس قطعا قادر به برآورده نمودن انتظارات بالای شما نخواهد بود.

 

ASUS VS196DE

مانیتور ASUS VS196DE که توسط کمپانی معتبر ایسوس به تولید رسیده است نیز جز مانیتورهای تقرییا باکیفیت و مناسب برای خرید به شمار می رود. این مانیتور در قیمت پایین عرضه می گردد و یک مانیتور 18.5 اینچی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به کیفیت اچ دی آن که دارای پنل TN می باشد اشاره نمود. گفتنی است که ایسوس برای این مانیتور از درگاه HDMI بهره نگرفته است. بطور کلی می توان ذکر کرد که این محصول جهت کار با سیستم های قدیمی و یا دستگاه های DVR می تواند انتخاب مناسبی باشد پس اگر قصد خرید یک مانیتور با سایز کوچک و قیمت پایین نیاز دارید این محصول گزینه ی خوبی برایتان محسوب می گردد. توصیه می کنیم این مانیتور را با گارانتی رسمی و معتبر خریداری نمایید.

Samsung S22R350F


بهترین مانیتور های بازار در سال 1402

مانیتور Samsung S22R350F که از تولیدات سامسونگ می باشد نیز یکی از مانیتورهایی است که در لیست ما قرار گرفته است. این مانیتور از کیفیت فول اچ دی بهره مند است که دارای قیمت مطلوب و طراحی زیبایی است. سایز این مانیتور 22 اینچ است و سامسونگ برای آن از پنل IPS بهره گرفته است. کیفیت این محصول در مقایسه را قیمتی که دارا است بسیار خوب بوده و می تواند انتظارات شما را تا حدی برآورده نماید و می توانید جهت استفاده های عمومی از آن بهره گیرید. لازم به ذکر است که این محصول از میزان نور بسیار بالایی برخوردار نمی باشد پس نباید از آن در فضاهای پرنور استفاده نمود.

GPlus GDM-225JN

برند جی پلاس را می توان به عنوان یک برند جدید در ایران معرفی نمود که به تولید محصولات ارزان قیمت و اقتصادی می پردازد اما با این حال می توان گفت این برند مانیتورهایی را تولید می کند که در قیاس با تولیدات خارجی از طراحی زیباتر، شیک تر و جذاب تر بهره مند است که قابلیت های بیشتری را نیز دارا است. این مانیتور یک مانیتور 22 اینچی از نوع VA می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به کیفیت فول اچ دی آن اشاره نمود که انتخاب مناسبی برای تماشای فیلم، وبگردی و دیگر کارهای عمومی به شمار می رود. این برند مانیتورهایی با قیمت مناسب اما مشابه مانیتورهای گران قیمت به تولید می رساند. قیمت مانیتور 22 اینچ جی پلاس از فروشگاههای معتبر در سایت ایمالز قابل استعلام و خریداری است.

GPlus GDM-245JN

از دیگر محصولات جی پلاس می توان مانیتور GPlus GDM-245JN را معرفی نمود که از سایز 24 اینچی برخوردار است و در ساخت آن از پنل IPS بهره گرفته شده است. لازم به ذکر است که کیفیت تصویر این محصول فول اچ دی می باشد که گزینه ی مطلوبی برای استفاده های خانگی به شمار می رود که می توانید جهت انجام اموری همچون وبگردی، بازی و ... مورد استفاده قرار دهید. در کل می توان گفت که این محصول در قیاس با قیمتی که دارد قطعا ارزش خرید را خواهد داشت.

ASUS VP228HE

مانیتوری که معرفی کنیم از تولیدات برند ایسوس می باشد که یک مانیتور 21.5 اینچی است. اگر قصد خرید یک مانیتور مناسب جهت بازی را دارید این مانیتور گزینه ی مناسبی محسوب خواهد شد. کیفیت تصویر در این محصول فول اچ دی می باشد که تنها به یک میلی ثانیه جهت پاسخگویی نیاز دارد.  با وجود قیمت پایینی که این محصول دارا است نیاز کاربران انتظارات بالایی از آن داشته باشند اما با این حال این مانیتور می تواند تا حد مطلوبی رضایت کاربران را بدست آورد. اگر تصمیم به خرید یک مانیتور جهت تماشای فیلم را دارید این مانیتور گزینه مناسبی برایتان نخواهد بود زیرا از زاویه دید محدود برخوردار بوده و پنل بکار برده شده نیز پنل TN می باشد. به دلیل زمان پاسخگویی اندک انتخاب مطلوبی برای بازی کردن به شمار می رود.

Sumsung S24D330H


بهترین مانیتور های بازار در سال 1402

اگر قصد خرید یک مانیتور 24 اینچی را دارید مانیتور تولیدی سامسونگ با نام S24D330H انتخاب مناسبی برایتان محسوب خواهد شد که جهت انجام کارهای عمومی و گیمینگ مناسب می باشد. پنل بکار برده شده برای این مانیتور پنل TN می باشد که پاسخگویی تنها در 1 میلی ثانیه انجام می گردد پس گزینه ی مناسبی جهت گیمینگ خواهد بود اما استفاده از آن جهت انجام امور عمومی مطلوب خواهد بود.

BenQ GW2283

مانیتور دیگری که معرفی خواهیم نمود از تولیدات BenQ می باشد که تولیداتش از قیمت های مطلوب برخوردار است. یکی از محصولات این برند مانیتور GW2283 که یک مانیتور 22 اینچی می باشد است. بنکیو جهت ساخت این مانیتور از پنل IPS استفاده نموده است که دارای دقت رنگ بالا و کنتراست مطلوبی می باشد. اگر جهت انجام امور عمومی قصد خرید مانیتور دارید این محصول گزینه ی مناسبی برایتان به شمار خواهد رفت. علاوه بر استفاده های عمومی جهت بازی کردن و تماشای فیلم نیز انتخاب خوبی محسوب خواهد شد. بنکیو برای این محصول خود دو درگاه ورودی تصویر در نظر گرفته است که امکان اتصال به کامیپوتر و کنسول بصورت همزمان برایتان فراهم می گردد. از دیگر مشخصات این مانیتور می توان به یک جفت بلندگوی داخلی 1 واتی آن اشاره نمود. طراحی این محصول بسیار زیبا انجام گرفته است.

ASUS VA24EHE

محصول دیگری که معرفی میکنم از دیگر تولیدات برند معروف ایسوس با نام VA24EHE می باشد که به عنوان یک مانیتور 24 اینچی به تولید رسیده است. در ساخت این مانیتور از پنل IPS استفاده شده است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به کیفیت تصویر فول اچ دی، نرخ تازه سازی 75 هرتزی، حاشیه های بسیار نازک و فناوری هایی همچون FreeSync و Adaptive-Sync اشاره نمود. با وجود این ویژگی ها این محصول جز بهترین مانیتورها دسته بندی می گردد که می توانید جهت تماشای فیلم، بازی و .... از آن بهره گیرید. لازم به ذکر است که در صورت تمایل می توانید این مانیتور را به دیوار متصل نمایید. قیمت مانیتور 24 اینچ ایسوس را از سایت ایمالز بپرسید!

ASUS VP248H

مانیتور ASUS VP248H محصول دیگری ایست که در لیست ما قرار دارد و به معرفی آن خواهیم پرداخت. این مانیتور توسط برند ایسوس به تولید رسیده است. این مانیتور از سایز 24 اینچی برخوردار است و برای آن از پنل TN استفاده شده است. لازم به ذکر است که کیفیت تصویر در این مانیتور فول اچ دی می باشد و علاوه بر آن دارای نرخ تازه سازی 75 هرتزی و زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای نی باشد. گفتنی است که ایسوس برای این مانیتور از قابلیت Adaptive-Sync بهره برده است که وجود آن به هماهنگ نمودن نرخ تازه سازی و نرخ فریم دهی و بلندگوی داخلی آن می پردازد. با خرید این مانیتور نیازی نیست نگران تاری صفحه در صحنه های سریع و بروز موشن بلور باشید. در کل می توان گفت انتخاب مناسبی برای بازی خواهد بود.

ASUS VZ279HE


بهترین مانیتور های بازار در سال 1402

مانیتور VZ279HE از دیگر تولیدات برند مشهور و معروف ایسوس می باشد که یک مانیتور 27 اینچی است. ایسوس در ساخت این محصول از پنل IPS استفاده کرده است. طراحی این مانیتور بسیار زیبا و شیک می باشد و می تواند رضایت کاربران را بدست آورد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به حاشیه اندک آن، زاویه دید گسترده، دقت رنگ بالا اشاره نمود. این محصول گزینه ی مناسبی جهت پیکربندی چندگانه و یا قرارگیری مانیتورها در کنار یکدیگر می باشد.

GPlus GGM-K275FN

افرادی که قصد دارند به خرید یک مانیتور 27 اینچی که دارای کیفیت فول اچ دی است بپردازند مانیتور GGM-275FN گزینه ی مناسبی برایشان خواهد بود. این محصول از تولیدات برند داخلی و تازه وارد جی پلاس می باشد از پنل VA بهره مند بوده و اگر بخواهیم دیگر مشخصات و ویژگی های آن را ذکر نماییم شامل طراحی زیبا، نرخ تازه سازی 75 هرتز، پاسخگویی 6 میلی ثانیه ای می باشد. این برند این محصول خود را جهت انجام بازی تولید و عرضه نموده است. گفتنی است که این مانیتور برای اجرای تمامی بازی ها از زمان پاسخگویی یکسانی برخوردار نمی باشد. اگر به قیاس پنل VA و TN بپردازیم می توانیم بگوییم که VA از کیفیت و برتری بیشتری برخوردار هستند که برایتان زاویه دید گسترده تر و دقت و طیف رنگ بهتری را فراهم می آورد. علاوه بر این موارد شاهد کنتراست بهتری نیز شاهد خواهیم بود.

BenQ GW2480

افرادی که تمایل دارند یک مانیتور 24 اینچی با بهره مندی از پنل IPS خریداری نمایند که دارای کنتراست و دقت رنگ مطلوب می باشد خریداری نماید مانیتور GW2480 که توسط برند بنکیو به تولید رسیده است گزینه ی مناسبی به شمار می رود. این مانیتور انتخاب مطلوبی برای استفاده های عمومی و کاری، وبگردی و تماشای فیلم می باشد. بنکیو این محصول را با طراحی زیبا و شیکی که دارای زاویه دید گسترده ای است به تولید رسانده است.

Cooler Master GM27-CF

محصول دیگری که برایتان معرفی می نماییم مانیتور Cooler Master GM27-CF می باشد که طراحی خمیده ای دارد و دارای ابعاد بزرگی است. گفتنی است که این محصول از نرخ تازه سازی بالایی برخوردار است. جهت ساخت این محصول از پنل VA بهره گرفته شده است که دارای نرخ تازه سازی 165 هرتزی می باشد. از دیگر مشخصات و ویژگی های آن می توان به کیفیت تصویر فول اچ دی، زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه ای، بهره گیری از فناوری AMD FreeSync Permium اشاره نمود. لازم به ذکر است که این مانیتور دارای توانایی پوشش 135 درصد رنگ می باشد و شاهد دقت رنگ بالایی در آن هستیم. استفاده از این مانیتور برای گیمینگ پیشنهاد می گردد. لازم به ذکر است که 200 هرتز نرخ تازه سازی این محصول قابل اورکلاک می باشد. قیمت مانیتور27 اینچ کولر مستر را از سایت ایمالز استعلام قیمت کنید

ASUS BP28UQG


بهترین مانیتور های بازار در سال 1402

از دیگر تولیدات ایسوس در این لیست می توان به مانیتور VP28UQG اشاره نمود که کیفیت آن برابر با 4K می باشد که مناسب برای گیمینگ به شمار می رود. این مانیتور از زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای بهره مند است و در تولید آن از فناوری هایی همچون Adaptive-Sync, FreeSync استفاده شده است. این محصول بدون هیچگونه مشکلی قادر به پشتیبانی از انویدیا و AMD می باشد. ایسوس این محصول را با پایه قابل چرخش به تولید رسانده است که می توانید ارتفاع آن را نیز تنظیم نمایید. طراحی این محصول بسیار زیبا و بصورن ارگونومیک انجام گرفته است.

BenQ ZOWIE XL2411P

نمونه ی دیگر از تولیدات بنکیو مانیتور XL2411P می باشد که یک مانیتور 24 اینچی به شمار می رود. نرخ تازه سازی در این مانیتور برابر با 144 هرتز است که می توانید به راحتی برای گیمینگ از آن بهره گیرید. جهت ساخت این محصول از پنل TN استفاده شده است و از دیگر ویژگی های آن می توان به زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که این مانیتور از پایه قابل چرخش و تنظیم ارتفاع برخوردار است و بسیار زیبا طراحی گشته است. اگر قصد خرید مانیتور برای انجام بازی های پرسرعت و آنلاین را دارید این مانیتور گزینه ی مناسبی برایتان محسوب خواهد شد.

LG 27GL650F

ال جی از دیگر تولید کنندگان در این زمینه می باشد که مانیتور 27GL650F یکی از تولیدات این برند است. سایز این محصول 27 اینچی بوده که دارای کیفیت فول اچ دی می باشد. لازم به ذکر است که نرخ تازه سازی در این محصول 144 هرتز بوده و ال جی برای آن از فناوری Adaptive-Sync استفاده نموده است به خوبی قادر به سازگاری با G-Sync می باشد. پنل بکار برده شده پنل IPS است که سبب می گردد این مانیتور از دقت رنگ بالایی برخوردار باشد و بتواند 99 درصد رنگ های sRGB و علاوه بر آن HDR10 را به نمایش بگذارد. اگر قصد خرید یک مانیتور گیمینگ را دارید این مانیتور با طراحی زیبا و شیک می تواند برایتان انتخاب مناسبی باشد.

ASUS TUF Gaming VG24VQ

از مشخصات اصلی مانیتور تولیدی ایسوس با نام VG24VQ می توان به نرخ تازه سازی 144 هرتزی، سایز 24 اینچی، دارا بودن از پنل خمیده اشاره نمود. این محصول نیز همانند برخی دیگر از محصولات این لیست از فناوری Adaptive-Sync بهره مند می باشد. لازم به ذکر است که این محصول به خوبی قادر به پشتیبانی از کارت گرافیک انویدیا و AMD می باشد. کیفیتی که این محصول دارا است فول اچ دی بوده که دارای زیبایی و سرعت بالایی است که گزینه مطلوبی برای گیمینگ می باشد.

ASUS VG248QG


بهترین مانیتور های بازار در سال 1402

مانیتور دیگری که به شما معرفی خواهیم نمود مانیتور تولیدی ایسوس با نام VG248QG می باشد که یک مانیتور 24 اینچی به شمار می رود. لازم به ذکر است که این مانیتور دارای فناوری G-SYNC می باشد و نرخ تازه سازی قابل اورکلاک آن برابر با 165 هرتز است. اگر قصد خرید یک مانیتور جهت بازی را دارید این محصول انتخاب بی نظیری خواهد بود که شما را در اجرای بازی های حرفه ای و آنلاین یاری می نماید. از مزیت های این محصول می توان به سرعت بالا، کیفیت و طراحی زیبای آن اشاره نمود. این مانیتور از روشنایی بالایی برخوردار است.

BenQ EW277HDR

مانیتور BenQ EW277HDR محصول دیگری است که در لیست ما قرار گرفته است و از کیفیت فول اچ دی بهره مند است. این مانیتور جهت اجرای بازی و تماشای فیلم و ویدیو می توان یک انتخاب مطلوب برایتان به شمار رود. علاوه بر این ویژگی ها امکان نمایش محتوای HSR 10 توسط این محصول برایتان فراهم می گردد. در کل می توان گفت گزینه ی خوبی برای افرای است که به تماشای فیلم علاقمند هستند. مشخصات اصلی این مانیتور شامل کنتراست بالا، قابلیت هایی جهت بهتر شدن کیفیت ویدیو و زاویه دید گسترده می باشد. گفتنی است که این مانیتور تا حدودی مانیتور قدیمی به شمار می رود.

ASUS VA326HR

مانیتوری که معرفی می نماییم دارای سایز 32 اینچی است که ابعاد بزرگی به شمار می رود و می تواند گزینه خوبی برای گیمینگ باشد. وضوح و کیفیت تصویر در این مانیتور برابر با FHD (1920x1080) می باشد. گفتنی است که این محصول دارای نرخ تازه سازی 144 هرتزی است. این مانیتور نیز جز مانیتورهای خمیده موجود در بازار دسته بندی می گردد که امکان تماشای جزئیات بازی را برایتان فراهم می کند که می توانید هیجان و لذت بیشتری را تجربه کنید. اگر تصمیم به خرید یک مانیتور گیمینگ با ابعاد بزرگ را دارید قطعا این مانیتور انتخابی بی نظیر برایتان خواهد بود. زمان پاسخگویی 4 میلی ثانیه نمی تواند یک گزینه ی مطلوب برای اجرای بازی هایی با سرعت بالا به شمار رود. ایسوس برای این محصول دو بلندگوی داخلی 2 واتی در نظر گرفته است.

MSI Optix MAG272CQR

کمپانی MSI که یکی از معروف ترین تولیدکنندگان مانیتور و دیگر قطعات کامپیوتر می باشد نیز به تولید برخی مانیتورهای باکیفیت با قیمت مطلوب پرداخته است. این محصول یک مانیتور 27 اینچی بوده که کیفیت و وضوح تصویر در آن برابر با 1440 پیکسل می باشد. مکان اجرای بازی توسط این مانیتور به راحتی برای کاربر فراهم می گردد. ویژگی های اصلی این محصول شامل نرخ تازه سازی 165 هرتزی، پشتیبانی بسیار خوب ازAMD FreeSync
، نمایش محتوای HDR می باشد. برخی ویژگی ها نظیر زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای، نرخ تازه سازی 165 هرتزی، نور پردازی RGB، طراحی شیک و زیبا و کیفیت تصویر 2k می تواند از این مانیتور یک مانیتور مناسب برای گیمینگ به وجود آورد.


بهترین مانیتور های بازار در سال 1402

AORUS KD25F

از دیگر مانیتورهایی موجود در بازار مانیتور AORUS KD25Fمی باشد که توسط برند اوراس به تولید رسیده است و می توان آن را به عنوان یک مانیتور گیمینگ با سایز 24.5 اینچی معرفی نمود. نقاط قوت این مانیتور شامل کیفیت فول اچ دی، زمان پاسخگویی 0.5 میلی ثانیه ای و نرخ تازه سازی 240 هرتزی می باشد. گیمرها می توانند با خیالی راحت به خرید این مانیتور بپردازند زیرا امکانات بسیاری را در اختیارشان قرار می دهد که شامل تایمر داخلی، کاهش دهنده نویز میکروفن می باشد. لازم به ذکر است که برای این محصول قابلیت های دیگری همچون نورپردازی RGB، قابلیت AMD FreeSync Premium و پایه ای که از قابلیت تنظیم برخوردار است در نظر گرفته است. طراحی این محصول بسیار زیبا و شیک انجام گرفته است.

BenQ PD2700Q

افرادی که قصد خرید یک مانیتور با ابعاد بزرگ جهت انجام امور گرافیکی را دارند این مانیتور می تواند یک خرید بی نظیر برایشان به شمار رود که از مزیت های آن می توان به کنتراست و دقت رنگ بالای آن شاره نمود. دقت رنگ بالای این مانیتور جز مزیت های بزرگ این محصول محسوب می گردد که سبب می گردد گرافیست ها بتوانند به خوبی از آن بهره گیرند. این محصول یک مانیتور 27 اینچی می باشد که از پنل 10 بینی IPS بهره مند است. از دیگر ویژگی های می توان کیفیت 2K QHD آن و نسبت ابعاد 16:9 را ذکر نمود. علاوه بر این موارد این محصول قادر است به نمایش 100 درصدی رنگ های Rec. 709 و sRGB می باشد. در نتیجه این محصول گزینه ی مناسبی برای انجام امور گرافیکی خواهد بود و با خرید آن پشیمان نخواهید شد.

BenQ ZOWIE XL2546

از دیگر محصولات بنکیو می توان به معرفی مانیتور BenQ ZOWIE XL2546  پرداخت که جهت اجرای بازی های حرفه ای و یا آنلاین می تواند مناسب باشد. علاوه بر این موارد جهت رقابت های شبکه ای نیز می تواند گزینه ی مطلوبی به شمار رود. ماینتور 24.5 اینچی بنکیوبا وجود ویژگی هایی همچون نرخ تازه سازی 260 هرتزی، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای، ظراحی شیک و زیبا، پایه ای که از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است می تواند یک انتخاب بی نظیر برای کاربران محسوب گردد.

ASUS Designo Curve MX32VQ

مانیتور ASUS Designo Curve MX32VQ که توسط برند معروف ایسوس به تولید رسیده است از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. این مانیتور دارای سایز 32 اینچی بوده که حتی می توان به عنوان جایگزینی برای تلویزیون استفاده نمود. طراحی این محصول بسیار شیک و زیبا انجام گرفته است. نرخ تازه سازی این محصول برابر با 75 هرتز می باشد. علاوه بر این ویژگی ها ویژگی های دیگری نظیر کیفیت تصویر 1440 پیکسل، حاشیه اندک، دو بلندگوی 8 واتی Harman Kardon را نیز دراین محصول شاهد هستیم.اگر جهت تماشای فیلم، پیکربندهای چندگانه و یا انجام دیگر امور نیاز به مانیتور دارید خرید مانیتور ASUS Designo Curve MX32VQ  را به شما پیشنهاد می دهیم که به دلیل زاویه دید گسترده و دقت رنگ بالا انتخابی بی نظیر خواهد بود.

BenQ EW3270U


بهترین مانیتور های بازار در سال 1402

کیفیت مانیتوری که در این قسمت معرفی می کنیم 4k می باشد که با وجود این میزان کیفیت قطعا تماشای فیلم و سریال می تواند دلچسب باشد. این مانیتور یک مانیتور 32 اینچی بوده که کیفیت تصویر آن 1440 پیکسل می باشد که به به خوبی از محتوای HDR 10 پشتیبانی می نماید.با خرید این محصول امکان تماشای جزئیات زیاد و رنگ های طبیعی و با نشاط برایتان فراهم می گردد. لازم به ذکر است که برند بنکیو برای این مانیتور قابلیت AMD FreeSync قرار داده است و علاوه بر آن کاربران قادر خواهند بود روشنایی را بصورت هوشمند تنظیم نمایند.

ASUS ROG Strix XG49VQ

مانیتور ASUS ROG Strix XG49VQ یکی از مانیتورهای خمیده موجود در بازار می باشد که می توانید با خرید آن به بازی بپردازید و لذت ببرید. این محصول در سایز 49 اینچی به تولید می رسد که از کیفیت 1080*3840 پیکسل بهره مند است. خمیدگی این مانیتور برابر با 1800R می باشد. سایز این مانیتور برابر با وجود دو مانیتور 27 اینچی است. این محصول جز مانیتورهای فوق عریض DisplayHDR 400 به شمار می رود که به خوبی از گیمینگ HDR پشتیبانی می نماید. از دیگر ویژگی ها و مشخصات این مانیتور می توان به نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتزی که به خوبی قادر به پشتیبانی از فناوری های FreeSync Premium Pro و FreeSync 2 HDR می باشد. این محصول قادر است 90 درصد از رنگ های DCI-P3 را پوشش دهد. کیفیت تصویر این مانیتور فول اچ دی می باشد که می توانید جهت اتصال به کنسول های بازی، ایکس باکس و پلی استیشن 5 از آن بهره گیرید.

 


نظرات کاربران