۸۳,۸۸۵۸۸,۳۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

قرص روفولیک پریناتال قرص عبیدی - 30 عددی Abidi RevoFolic Plus Prenatal Tablet

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی قرص روفولیک پریناتال قرص عبیدی - 30 عددی Abidi RevoFolic Plus Prenatal Tablet
مشخصات
بارکد محصول 6269133700650
تداخلات دارویی - تداخلات دارویی: در صورت مصرف داروهای زیر، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید: - داروهای ضد تیروئید - لیتیم - وارفارین
تعداد در بسته بندی جعبه ی 30 عددی
روش مصرف ک عدد قرص در روز یا مطابق نظر پزشک مصرف شود.
سایر توضیحات 1. کاهش چشمگیر عوارض جانبی که ممکن است در بلندمدت به سلامت فرد آسیب بزند.\r\n2. پبشگیری از ناهنجاری‌های جنینی و رشد و نمو مغز در دوران بارداری.\r\n3. بهره مندی از آخرین نوآوری‌ها در فرمولاسیون تأمین فولات.\r\n6. افزایش میزان قابل توجه در جذب فولات.\r\n5.بهبود کم خونی ناشی از فقر فولات و ید.\r\n7. درمان بیماران مبتلا به کم خونی.\r\n8. پیشگیری از انواع کم خونی.
شرکت سازنده داروسازی عبیدی
شکل محصول قرص
کشور سازنده ایران
موارد مصرف کمک به تامین فولیک اسید و ید
نوع محصول قرص روفولیک پریناتال(فولات+ید)
نوع ویتامین و مواد معدنی ید
هشدار مصرف این فرآورده صرفا یک مکمل تغذیه ای است و جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نمی باشد. در صورتی که به هریک از اجزای این فرآورده حساسیت دارید از مصرف آن بپرهیزید. از مصرف فرآورده بیش از مقدار توصیه شده پرهیز نمایید. قبل از شروع مصرف این فرآورده، در صورت بارداری، شیردهی و یا ابتلا به بیماری و مصرف سایر داروها، با پزشک خود مشورت نمایید. مصرف فولات می تواند موجب پوشاندن علائم آنمی پرنسیوس گردد. در موارد نادر وو دوزهای بالا، فولات می تواند موجب ایجاد حمله های تشنجی در افراد مبتلا به صرع گردد. در صورت ابتلا به گوآتر ندولار، تیروئیدیت خود ایمنی و در کودکان مبتلا به سیستیک فایبروزیس مصرف این فرآورده باید با احتیاط صورت پذیرد. - عوارض جانبی: این فرآورده به طور معمول در دوز توصیه شده به خوبی تحمل می گردد. موارد نادری از آزردگی گوارشی و واکنش حساسیتی گزارش شده است، ولی تجویز دوز بالای این فرآورده می تواند منجر به کرامپ، اسهال، راش، بد خوابی، آزردگی، گیجی، بی حسی، ضعف دست و پا، حالت تهوع، آزردگی معده، تشنج، گاز، تهییج، تشدید آکنه نوجوانی، آریتمی، کم کاری و پرکاری تیروئید، پاروتیت، آدنومای تیروئید و ضایعات کوچک روده ای گردد.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه