۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

تی شرت استین کوتاه زنانه مدل نگین دار طرح LOVE کد DKCOP 536

کالاهای مشابه

تیشرت نگین دار از ۲۹۸,۰۰۰
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی تی شرت استین کوتاه زنانه مدل نگین دار طرح LOVE کد DKCOP 536
مشخصات
آستین کوتاه
توضیحات جنس پارچه تیشرت از ویسکوز تهیه شده از الیاف طبیعی، مانند نخ است که تنها در درصد سلولز موجود در آن و همچنین نحوه بافت با پارچه های نخی تفاوت دارد .بطورکلی پارچه های ویسکوزی دارای جذب رطوبت نسبتا بالا(در برخی موارد تا 50% بیشتر از پنبه)، خاصیت تنفس خوب و راحتی بسیار قابل قبولی دارند. پایین بودن خاصیت ایجاد الکتریسیته ساکن و مقاومت خوب در برابر گوله گوله شدن از دیگر خواص مطلوب پارچه تیشرت ها به شمار می رود. همچنین برای دوام بیشتر این لباس ، به هنگام شستشو با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه سانتی گراد شستشو شود.
جزئیات - لطفا به راهنمای سایز موجود در تصاویر توجه بفرمایید( محصول کشی می باشد). جنس تیشرت زنانه از نخ خالص وارداتی تهیه شده است. جنس بسیار خنک، سبک‌ و راحتی دارد. از این تیشرت زنانه بیشتر در موارد روزمره استفاده میشود. راحت میباشد. این تیشرت زنانه مناسب فصل های گرم و بهاری و پاییزی یا مناطق گرمسیری میباشد افرادی که حساسیت پوستی دارند و فقط از اجناس نخی استفاده میکنند، این تیشرت زنانه به آنها توصیه میشود. عیار پارچه نخی این تیشرت زنانه بالا است که اصلاحا میگویند ( سه نخ ) میباشد. رنگ پارچه ثابت می‌باشد و با شست و شو کم رنگ نمی شود. تیشرت هایی که با این پارچه دوخته میشوند تن خور عالی دارند. این پارچه بسیار خنک و نازک است که میتوان انتخاب خوبی برای تیشرت های تابستانه باشد و خیلی راحت میتوان با این تیشرت استایل های زیبا و خاص مورد نظر خود را انتخاب کرد. بافت این پارچه نرم است و مناسب فصل گرم سال می باشد. به راحتی خشک می شوند. فصل تابستان و بهار بخاطر گرمی هوایی که هست می طلبد که تیشرت های سبک و خنک و نازک که از پارچه نخ ویسکوز دوخته میشوند استفاده کرد. رنگ های شاد و روشن در روحیه ما تاثیر می گذارد و شاد و سرحال تر از هر زمان بنظر می آییم.
جنس نخ
طرح نگین دار
قد زیر باسن
کد کالای محصول DKCOP 536
کشور تولید کننده ایران
مورد استفاده اسپرت
نگهداری - یکی از مزیت‌های بسیار خوب تی شرت زنانه نخی امکان نگهداری بسیار ساده آن است. شما به راحتی می‌توانید بارها این تی شرت را بشویید، خشک کنید و سپس استفاده کنید. - توصیه می شود لباس های ویسکوز با دست شستشو داده شوند. - دمای آب برای شستشو حداکثر 30 درجه سانتیگراد باشد چون آب گرم بافت پارچه را از بین می برد. - اگر لباس دارای لکه می باشد قبل از شستشو این لکه را با روشی صحیح که به بافت پارچه آسیبی نزند از بین ببرید. - از مواد شوینده ملایم برای شستشو پارچه های ویسکوز استفاده کنید.
نوع لباس معمولی
یقه گرد
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه