معرفی بهترین برندهای کولر آبی

بهترین مارک کولر آبی (سلولزی، پرتابل، پوشالی) در بازار کدام است؟

در فصل تابستان و زمستان که گرما بیش از حد می‌شود تنها راه فرار از گرما، استفاده از کولرهای آبی است. به طور کلی کولرها به دو دسته آبی و گازی تقسیم می ‌شوند. خرید کولرهای آبی از نظر میزان مصرف برق و قیمت به صرفه‌تر از کولرهای گازی هستند. همچنین انواع و اقسام کولرهای آبی موجود در بازار دست انتخاب مشتریان را باز می‌گذارد. از این رو ما تصمیم داریم در این مقاله به معرفی بهترین مارک کولر آبی بپردازیم تا شما در هنگام خرید راحت‌تر باشید.

بهترین مارک کولر آبی پرتابل یا متحرک

کولرهای آبی پرتابل نوعی کولر آبی هستند که حمل آن‌ها بسیار آسان است. همچنین از این نوع کولرها می‌توان در فضاهای کوچک نیز استفاده کرد. خوشبختانه نصب این نوع کولرها نیز سختی زیادی ندارد و افراد بدون کمک متخصصان نیز می‌توانند آن را روشن کنند. در حال حاضر بهترین برند کولرآبی پرتابل یا متحرک در بازار ایران، آبسال، ریتون، برفاب، آزمایش و مادیا هستند. در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین برندهای کولر آبی متحرک یا پرتابل می‌پردازیم.

 

کولر آبی پرتابل ریتون مدل PC-2500

کولر آبی ریتون مدل PC-2500 یکی از پرفروش‌ترین کولرهای آبی مدل پرتابل یا متحرک در بازار است. امتیاز این کولر از 5، 3.5 است. قدرت موتور این کولر 44204 وات و قدرت باددهی آن نیز 850 متر مکعب در ساعت است. مهم‌ترین ویژگی کولر ریتون PC-2500  این است که برای تولید آن از تکنولوژی جدیدی استفاده کرده‌اند. این کولر به جای پوشال، پدسلولزی دارد.

 

این پدها گرد و غباری جذب نمی‌کنند همچنین در اطراف آن‌ها آبی نمی‌ریزد. برخلاف کولر  PC-2500 این دو مشکل در اغلب کولرهای دیگر وجود دارد. از این پدهای سلولزی می‌توانید به مدت 3 ماه استفاده کنید. البته بعد از 3 ماه باید تعویض شوند. از دیگر ویژگی‌های کولر پرتابل PC-2500 می‌توان به 2 موتور سرعت، کارکرد دوحالته‌اش و نصب و حمل آسان آن اشاره کرد.

 

بهترین برند کولر آبی


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کولر آبی 


کولر آبی پرتال هیتما مدل AHPC37HG

از جمله بهترین مارک کولر آبی پرتابل مارک هیتما است. این برند نیز محصولات بسیار خوبی را تولید می‌کند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها نیز کولر آبی مدل AHPC37HG است. همه خریدارانی که از این کولر آبی استفاده کرده‌اند، از عملکرد آن راضی بودند. هچنین امتیاز کولر آبی پرتابل AHPC37HG 5 از 5 است. این محصول علاوه بر سیستم سرمایشی بسیار عالی  و تهویه بسیار مناسب، می‌تواند آب و هوای استوایی هم در سطح خانه پخش کند. کمتر کولری در بازار است که از این ویژگی برخوردار باشد!

 

کولر آبی آزمایش مدل AZ-2800

یکی دیگر از بهترین مارک کولر آبی در ایران برند قدیمی آزمایش است. این برند نیز کولرهای بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. کولر AZ-2800 دارای توان 1300 واتی است. برند آزمایش برای تولید کولر AZ-2800 از بهترین و با کیفیت‌ترین پوشال‌ها استفاده کرده؛ به طوری که پوشال‌های آن قدرت جذب بسیار بالایی دارند و در نتیجه نیز سرمایش زیادی تولید می‌کنند.

 

کولر پرتابل AZ-2800 از نظر قیمتی نیز محصول مقرون‌ به صرفه‌ای است.

 

کولر آبی برفاب مدل BF5-O

از جمله دیگر مارک‌های خوبی که در زمینه تولید کولر آبی پرتابل فعالیت می‌کنند، برفاب است. یکی از محصولات عالی این برند کولر مدل BF5-O است. کولر مدل BF5-O جزو کم مصرف ترین کولر آبی‌های پرتابل هم محسوب می‌شود. ارتفاع این کولر آبی 135 سانتی‌متر و عرض آن 84 سانتی‌متر است. از این رو فضای بسیار کوچکی را اشغال می‌کند. همچنین این کولر چرخ‌دار است و حمل و نقل بسیار آسانی دارد. بدنه کولر پرتابل مدل  BF5-O از جنس پلاستیک ABS است. این نوع پلاستیک مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین مزیت دیگر این محصول، پدهای سلولزی است که در آن به کار رفته و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را تعویض کنید.

 

کولر آبی جنرال مدل RS2800J

اگر به دنبال یک کولر پرتابل عالی با یک مارک مناسب هستید که از نظر قیمتی نیز مقرون به صرفه باشد، پیشنهاد ما به شما RS2800J است. قدرت باددهی این کولر 1000 متر مکعب در ساعت است. همچنین امتیاز آن 3.3 از 5 است. کولر مدل RS2800J برای استفاده در اتاق‌های کوچک بسیار مناسب است.

 

کولر آبی باسئوس مدل CXTM-21

یکی از متفاوت‌ترین محصولات بهترین مارک کولر آبی پرتابل، کولر باسئوس مدل CXTM-21 است. این محصول از نظر ظاهری به اندازه تلوزیون‌های کوچک قدیمی است. ابعاد این کولر 100x100x50 است. ظرفیت کولر مدل CXTM-21، 3500 است. همچنین به دلیل کوچک بودن فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. بدون‌اغراق باید بگوییم کولر پرتابل مدل CXTM-21 از نظر ظاهری، میزان مصرف انرژی و قدرت باددهی یکی از بهترین کولرهای آبی ایران است.

 

بهترین مارک کولر آبی

 

بهترین مارک کولر آبی سلولزی

کولرهای آبی سلولزی از پدهای سلولزی تشکیل شده‌اند. این پدها جریان هوا را به سادگی عبور می‌دهند، همچنین قدرت جذب آن‌ها نسبت به پوشال بیشتر است از این رو قدرت خنک‌کنندگی بیشتری نسبت به پوشال دارند. مهم‌ترین مزیت این نوع کولرها صدای بسیار کم، بازده تبخیر بالا و قدرت خنک‌کنندگی بسیار بالایی است که دارند. بی

 

در ادامه به معرفی بهترین مارک‌های کولر آبی سلولزی می‌پردازیم.

 

کولر سلولزی البرز مدل NTAC9/180F

البرز جزو بهترین مارک کولر آبی سلولزی در ایران است. محصولات البرز کیفیت و عملکرد بسیار عالی دارند. از جمله محصولات عالی آن می‌توان به کولر مدل NTAC9/180F اشاره کرد. قدرت باددهی این کولر 18 هزار متر مکعب در هر ساعت است. همچنین جنس آن از پلاستیک با کیفیت و مقاوم ABS است. این کولر مصرف برق پایین و سروصدای کمی دارد.

 

کولر سلولزی آبسال مدل AC/CP75R

محصولات برند آبسال جزو بهترین‌های بازار هستند. یکی از بهترین کولرهای سلولزی آبسال، کولر مدل AC/CP75R است. این کولر دارای ظرفیت 7500 و قدرت باددهی 8350 متر مکعب در هر ساعت است. بدنه کولرهای آبسال الوانیزه و رنگ‌کاری‌شده است که مقاومت بالایی در برابر زدگی و خوردگی دارد. کولر مدل AC/CP75R از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌ و مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و سرما و گرما دارد.

 

کولر آبی سپهر الکتریک مدل SE500C

کولر آبی سپهر الکترونیک مدل SE500C یکی از بهترین کولرهای آبی سلولزی است. ظرفیت این محصول 5000 و قدرت باددهی آن نیز 6630 در هر متر مکعب است. مقاومت این محصول در شرایط هوایی مختلف بسیار بالا است. همچنین کولر مدل SE500C مجهز به پوشش رنگ مقاوم به اشعه UV است.

 

کولر تبخیری سلولزی انرژی مدل EC0280

برند انرژی به جای استفاده از پوشال‌های معمولی از پوشال های سلولزی برای محصولات خود استفاده می‌کند. یکی از مزایای کولرهای آبی انرژی دارا بودن ریموت است که به کنترل بهتر کولر کمک می‌کند. از جمله بهترین محصولات برند انرژی می‌توان به کولر مدل EC0280 اشاره کرد. ظرفیت این کولر 3 میلیون 800 و قدرت باددهی آن نیز 1300 متر مکعب در هر ساعت است. راندمان تبخیر این کولر حدودا 75 درصد است.

 

بهترین برندهای کولر آبی

 

بهترین مارک کولر آبی پوشالی

یکی دیگر از انواع کولر آبی، کولرهای پوشالی هستند. این کولرها به جای استفاده از پدهای سلولزی از پوشال استفاده می‌کنند. جنس پوشال این نوع کولرها از چوب درخت سپیدار، صنوبر یا درختان تیره بید است. این نوع کولرها از نظر قیمتی هزینه کمتری از دو مدل دیگر دارند و از دیرباز نیز طرفداران زیادی در ایران دارند. در زیر بهترین مارک‌های کولر آبی پوشالی را معرفی می‌کنیم:

 

کولر آبی سنگرکار

سنگرکار را می‌توان به عنوان بهترین مارک کولر آبی پوشالی به شمار آورد چرا که در هنگام استفاده صدای کمی از خود تولید می‌کند و لرزشی ندارد. در واقع سنگرکار جزو برندهایی است که کم صداترین کولر آبی را تولید می‌کند. بدنه کولرهای سنگرکار و قسمت های فلزی‌شان از جنس ورق گالوانیزه هستند و به خوبی در برابر عواملی آسیب‌زا مثل اشعه UV آفتاب یا زنگ‌زدگی از خودم مقاومت نشان می‌دهند. از جمله ویژگی‌های بارز انواع کولر آبی پوشالی سنگرکار، دوام و ماندگاری بالا است که این برند را تبدیل به بهترین مارک کولر آبی می‌کند.

 

کولر آبی پلار

پلار را هم می‌توان به عنوان بهترین مارک کولر آبی به شمار آورد چرا که از سال 1331 در حال تولید کولرهایی با کیفیت بالا است. روش خنک کردن فضا در این کولر به صورت تبخیری است. امکان استفاده از کولرهای پلار در شرایط جوی مختلف وجود دارد چرا که کولرهای این برند به پوشش الکتروستاتیک مجهز هستند و مقاومت خوبی در برابر شراط اب و هوایی مختلف از خود نشان می‌دهند.

 

کولر آبی لورچ

برند لورچ در کنار کولرهای پوشالی، انواع کولرهای سلولزی، تبخری و پرتابل را هم تولید و روانه بازار می‌کند. کولرهای آبی این برند ظرفیتی برابر با حداقل 1650 متر مکعب و حداکثر 9500 متر مکعب دارند. شما می‌توانید از کولرهای این برند در محیط های مختلف خانگی، اداری یا حتی تجاری هم استفاده کنید. کولرهای پوشالی لورچ را روی پشت بام بسیاری از خانه ها می‌بینید. این کولرها دارای 3 درب مختلف هستند و مکانیزم آن‌ها به این صورت است که پمپ آب را به سمت پوشال‌ها هدایت می‌کند و زمانی که آب داخل پوشال‌ها رفت، بر اثر هوای گرم تبخیر خواهد شد.

 

معرفی بهترین برندهای کولر آبی

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب در مورد انواع کولر آبی دادیم و محصولاتی که معرفی کردیم، شما بهتر می‌توانید در خرید تصمیم‌گیری کنید و بهترین  برند کولر آبی که متناسب با شرایط‌تان است را انتخاب و خریداری کنید. ما سعی کردیم با توضیحات کاملی که در این مطلب در مورد هر برند دادیم و آن‌ها را به شما معرفی کردیم، در این راه کمک‌تان کنیم.


نظرات کاربران