بهترین کرم‌های دور چشم ایرانی و خارجی برای تیرگی زیر چشم

بهترین کرم دور چشم ایرانی و خارجی برای رفع تیرگی زیر چشم

پوست صورت به خصوص در نواحی اطراف چشم بسیار ظریف و حساس است. به‌علاوه، اولین جایی است که با افزایش سن دچار آسیب می‌شود. یکی از این آسیب‌ها که معمولا در اثر نور آفتاب، کم‌خوابی یا آلودگی‌های موجود در هوا و ... ممکن است اتفاق بیفتد، ایجاد تیرگی، چین و چروک و پف زیر چشم است.  این مشکلات که گاهی می‌توانند آزاردهنده باشند، راه حل ساده‌ای دارند. کافی است به طور منظم و روزانه از کرم‌های دور چشم مناسب استفاده کنید و توجه داشته باشید که بهترین سن، برای شروع استفاده از کرم‌های دور چشم قبل از سی‌ سالگی است. برندهای زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین کرم‌ دور چشم ایرانی و خارجی برای رفع ترگی زیر چشم و همچنین نکاتی برای انتخاب آن‌ها بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

نکات مهم برای انتخاب بهترین کرم‌های دور چشم برای برطرف کردن تیرگی زیر چشم

استفاده از کرم‌های نامناسب می‌تواند به جای تقویت پوست، مشکلات دیگری نیز به آن اضافه کند. به خصوص که گفتیم پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است؛ بنابراین چند نکته را قبل از خرید هر نوع کرم دور چشم باید رعایت کنید:

مراجعه به متخصص پوست

توصیه ما این است که حتماً پیش از این که برای خرید کرم دور چشم اقدام کنید، با مراجعه به یک متخصص پوست، علت تیرگی در اطراف چشم خود را بررسی کنید. سپس بر اساس آن علت کرم دور چشم مناسب را خریداری کنید. شاید نیاز باشد برای مشکل شما از روش‌های درمانی به جز استفاده از کرم دور چشم کمک گرفته شود.

 

 توجه به SPF کرم

نکته دیگری که باید در هنگام خرید کرم دور چشم به آن توجه شود، SpF کرم است. اگر کرم دور چشم شما SPF کافی نداشته باشد باید هم‌زمان با آن، از ضد آفتاب نیز استفاده کنید. به همین دلیل، برای راحتی کار شما توصیه می‌شود حتماً از کرم‌های دور چشمی که دارای SPF مناسب هستند، استفاده کنید.

 

 فرمول کرم

توجه به این نکته هنگام خرید کرم‌های دور چشم ضروری است که حتماً این نوع کرم‌ها باید عاری از هرگونه عطر، الکل و یا اسانس باشند؛ در غیر این صورت ممکن است برای شما آلرژی ایجاد کند.

 

 نوع پوست

در هنگام خرید کرم دور چشم، به نوع پوست خود دقت کنید و کرمی را انتخاب کنید که با میزان خشکی و چربی پوست شما هماهنگ باشد. البته معمولا پوست دور چشم از پوست قسمت‌های دیگر صورت خشک‌تر است و به همین جهت توصیه می‌شود از کرم دور چشمی استفاده کنید که حاوی نرم‌کننده باشد.

 

در آخر به این نکته توجه داشته باشید که همیشه گران بودن دلیلی بر بالا بودن کیفیت نیست. این تصور غلطی است که اگر گرانترین نوع کرم دور چشم بازار را خریداری کنید، قطعاً آن کرم بهترین است.


خرید و قیمت انواع دورچشم 


بهترین کرم‌های دور چشم ایرانی برای رفع تیرگی زیر چشم

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، برندهای فعال در زمینه سلامت پوست، محصولات بسیاری برای دور چشم تولید کرده‌اند. در اینجا می‌خواهیم به معرفی بهترین کرم دور چشم ایرانی برای تیرگی زیر چشم بپردازیم و برندهای مطرح در این زمینه را معرفی کنیم.

 

کرم دور چشم حاوی ضد آفتاب سان‌سیف

یکی از محصولات با کیفیت ایرانی در زمینه محافظت از پوست، کرم دور چشم حاوی ضدآفتاب سان‌سیف است. از جمله ویژگی‌های مثبت این کرم می‌توان به وجود SPF مناسب، خاصیت محافظ چهار ساعته و استفاده از بسته‌بندی تیوپی اشاره کرد که مصرف آن را آسان‌تر کرده است.
 

بهترین کرم دور چشم ایرانی برای تیرگی

 

کرم دور چشم لدورا  L'DORA ANTI-AGEING EYE CREAM

برند لدورا یکی دیگر از برند‌های شناخته شده ایرانی در زمینه محصولات پوست و مو است. ازجمله ویژگی‌های کرم دور چشم لدورا می‌توان به قابلیت جوان‌سازی پوست، رفع تیرگی و کاهش چین و چروک‌های دور چشم، آبرسانی و محافظت از آن و همچنین محافظت پوست دور چشم در برابر آلودگی‌ها اشاره کرد. از کرم دور چشم لدورا برای کاهش خطوط اطراف لب نیز می‌توان استفاده کرد.
 

کرم دور چشم سی گل Seagull Eye Contour Cream

کرم رفع تیرگی و ضدپف دور چشم سی گل حاوی ترکیباتی است که برای جلوگیری از ایجاد لک و چروک در اطراف چشم‌ها بسیار مؤثر است. از جمله ویژگی‌های این کرم می‌توان به وجود ویتامین‌های E و C در آن، بافت بسیار سبک، قیمت مناسب و به صرفه و کیفیت بالای آن اشاره کرد.
 

کرم دور چشم بالای چهل سال سینره Cinere Eye Cream

سینره یکی از خوش‌نام‌ترین برند‌های داخلی است که سال‌ها در زمینه تولید انواع کرم‌های مخصوص صورت فعالیت داشته است. ازجمله ویژگی‌های کرم دور چشم سینره می‌توان به سرعت بالای تأثیرگذاری، جذب سریع و خاصیت مرطوب‌کنندگی آن اشاره کرد. کرم سینره به ساخت پروتئين پوست کمک می‌کند و به خوبی با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند.
 

بهترین کرم دور چشم ایرانی برای تیرگی

 

کرم دور چشم وچه TRIPEPTIDE EYE CREAM VOCHE

کرم دور چشم وچه را می‌توان در لیست بهترین کرم دور چشم ایرانی برای تیرگی زیر چشم طبقه‌بندی کرد. از جمله ویژگی‌های مثبت این کرم  کاهش تیرگی و پف دور چشم با استفاده از کافئین، پیشگیری از پیری زودرس پوست با کمک امگا سه و افزایش تکثیر سلول‌های بنیادین پوست با تحریک کلاژن‌ها است؛ این کرم دور چشم، فاقد انواع پارابن و روغن‌های معدنی است.
 

کرم دور چشم پرودرما Pro Derma Agvest Anti-wrinkle Around Eyes and Around Lips Cream 

کرم دور چشم پرودرما حاوی ترکیبات شبیه بوتاکس و رتینول است که این ترکیبات باعث می‌شود با استفاده مداوم این کرم در طول زمان، چروک‌های عمیق و سطحی اطراف چشم و همچنین لب از بین برود؛ همچنین پف و تیرگی زیر چشم را نیز کاملا برطرف خواهد کرد. از ترکیبات موجود در این کرم می‌توان به هالونوریک اسید اشاره کرد ، که خاصیت مرطوب کنندگی و پاک کنندگی طبیعی دارد. این کرم فاقد هر نوع مواد عطری و پارابن است، که از ایجاد هرگونه حساسیت و یا التهاب بر روی پوست جلوگیری می‌کند.
 

کرم دور چشم هیدرودرم Hydrodrem Eye Contour Cream

کرم دور چشم هیدرودرم بهترین کرم رفع تیرگی زیر چشم محسوب می‌شود؛ از جمله ویژگی‌های این کرم می‌توان به رطوبت‌رسانی، تقویت و تغذیه پوست، کاهش افتادگی پوست، رفع چین و چروک، افزایش کلاژن‌سازی اشاره کرد و مهمترین خاصیت این کرم کاهش تیرگی و پف زیر چشم است. توجه داشته باشید که  این کرم برای افراد بالای ۲۵ سال مناسب است و مصرف آن برای سنین پایین‌تر توصیه نمی‌شود.
 

بهترین کرم رفع تیرگی زیر چشم

 

کرم دور چشم سه کاره مای MY Eye Contour Cream

یکی دیگر از کرم‌هایی که در لیست بهترین کرم دور چشم  برای رفع تیرگی دیده می‌شود، کرم سه کاره مای است. از جمله ویژگی‌های این کرم می‌توان به رفع کامل چین و چروک اطراف چشم، کمک به رفع کبودی و پف زیر چشم و کمک به رفع چروک‌های اطراف لب اشاره کرد. این کرم حاوی عصاره جوجوبا و مشتقات نوین عصاره دریای و سینکل است؛ توجه کنید که این کرم تنها برای افراد زیر ۳۵ سال مناسب است.

 

بهترین کرم‌های دور چشم خارجی برای رفع تیرگی زیر چشم

اگر هنوز برای انتخاب بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی زیر چشم مردد هستید و برندهای ایرانی پاسخ‌گوی انتظارات شما نبودند، می‌توانید از برندهای مطرح خارجی استفاده کنید که خوشبختانه در بازار ایران به راحتی در دسترس هستند. در ادامه برخی از این برندها را با هم می‌بینیم.

 

کرم دور چشم اریکه EYE CONTOUR CREAM ERIKEH

محصولات اریکه که ساخت کشور فرانسه هستند، جزء  بهترین کرم‌ دور چشم خارجی برای رفع تیرگی زیر چشم دسته‌بندی می‌شوند؛ کرم دورچشم اریکه برای درمان پف، افتادگی و تیرگی زیر چشم استفاده می‌شود، همچنین این کرم خاصیت ضدآفتاب دارد و در برابر نور خورشید نیز از پوست محافظت می‌کند.

 

بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی

 

کرم دور چشم نوتروژینا Neutrogena Hydro Boost Hydrating Gel Eye Cream

کرم دورچشم هیدروبوست Hydro boost نوتروژینا نیز محصول کشور فرانسه بوده و به صورت ژل تولید می‌شود. آب‌رسانی بالا، رفع چین و چروک، کاهش تیرگی و گودی اطراف چشم و محافظت در برابر آلودگی‌های محیط از ویژگی‌های این کرم است.
 

کرم دور چشم ضد چروک و رفع سیاهی گاتیو GATIEAU eye cream

کرم دور چشم گاتیو نیز جزء بهترین کرم‌های دور چشم خارجی برای تیرگی زیر چشم است که حاوی ویتامین c بوده و از ویژگی‌های آن می‌توان به تقویت و ترمیم پوست ظریف اطراف چشم، کاهش سریع چین و چروک‌های پنجه کلاغی ریز و درشت، رفع سیاهی زیر چشم و روشن کردن اطراف آن، و مرطوب ساختن پوست خشک دور چشم اشاره کرد. همچنین استفاده از این کرم برای درمان چین و چروک و بهبود جای آکنه و زخم نیز توصیه می‌شود.

 

کرم دور چشم ضدتیرگی و پف درماتیپیک EYE CONTOUR CREAM 20ML DERMATYPIQUE

 اگر بخواهیم ویژگی‌های کرم ضد تیرگی درماتیپیک را بیان کنیم می‌توانیم به رفع چروک‌های عمودی و خطوط کنار چشم، پرکنندگی چروک‌های سطحی، بهبود پف و تیرگی و خاصیت آبرسانی آن اشاره کنیم. در فرمولاسیون این کرم از ویتامین K،A و C استفاده شده و بسیار ترکیب سبکی دارد.

کرم دور چشم ضدتیرگی و پف درماتیپیک EYE CONTOUR CREAM 20ML DERMATYPIQUE

 

ژل کرم دور چشم ضد چروک و ضد تیرگی الارو مناسب انواع پوست Ellaro Eye Contour Anti Wrinkle Cream Gel For All Skins 

یکی دیگر از کرم‌هایی که در لیست بهترین کرم دور چشم خارجی برای تیرگی زیر چشم قرار می‌گیرد، کرم دور چشم برند الارو است. این کرم که در کشور کانادا ساخته می‌شود، خاصیت ضد چروک و لیفتینگ قوی‌ دارد. این خاصیت باعث می‌شود از افتادگی پوست اطراف چشم جلوگیری کند و پوست خیلی زود به حالت قبل خود بازگردد.

 

کرم دور چشم بیو آکوا BIOAQUA EYE CREAM

اگر بخواهیم به معرفی یکی از کرم‌های آسیایی بپردازیم که از سوی اکثر متخصصین پوست تأیید و توصیه می‌شود،  می‌توانیم به کرم دور چشم بیوآکوا بپردازیم. این کرم که ساخت کشور چین است تا حد زیادی  باعث از بین رفتن تیرگی و پف چشم می‌شود. همچنین در افزایش گردش خون و افزایش کلاژن اطراف چشم نیز مؤثر است.

 

جمع‌بندی

پوست اطراف چشم بسیار حساس و ظریف بوده و نیازمند توجه و مراقبت بیشتری است. استفاده از کرم دور چشم در سنین بالای بیست سال می‌تواند به جوان ماندن و استحکام پوست کمک کند.

 

در این مطلب بهترین برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار را معرفی کردیم و به طور مختصر خصوصیات هرکدام را نام بردیم. توجه داشته باشید که از بین رفتن چین و چروک در اثر استفاده از این کرم‌ها به زمان نیاز دارد و حداقل سه هفته برای مشاهده نتایج آن باید صبوری کنید.


نظرات کاربران

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام