بهترین دهانشویه های بازار 2023

بهترین دهانشویه های بازار 2023

یکی از عوامل زیبایی چهره افراد ،دندان های زیبا و سالم می باشد. افرادی که دندانهای سالمی دارند لبخند زیباتری بر چهره آنها می نشیند، جذابیت آنها را مضاعف می کند و نیز می تواند موجب بیشتر شدن اعتماد به نفس شود. روابط اجتماعی را نیز بهبود  می سازد. پس سلامت و زیبایی دندان ها در زندگی روزمره و اجتماعی اشخاص تاثیر گذار خواهد بود اما باید بدانیم که برای داشتن دندان هایی سالم و خوب چه کار باید کرد؟ همانطور که میدانید نخ دندان کشیدن و مسواک زدن مهمتر از همه چیز است ولی باید بعد از انجام آن ها از دهانشویه نیز استفاده کنیم زیرا دهان شویه میکروب هایی که دندانها را پوسیده می کند و باعث بوی ناخوشایند دهان می شوند از بین میبرد. همچنین دهانشویه امکان این را دارد که در جاهایی از دهان و دندان که خمیردندان و نخ و مسواک دسترسی به آن را ندارند پاکسازی و ضد عفونی کند و در سلامت و بهبودی مشکلات لثه و آبسه شدن یا زخم  در دهان موثر است ولی به این معنا نیست که دهانشویه می تواند جانشین مسواک باشد بلکه دهان شویه مکمل مسواک و نخ دندان  است و تاثیر آن دورا دو چندان می کند.

امروزه هزینه های دندانپزشکی خیلی بالا رفته است و هزینه های میلیونی برای بیماران دارد پس بهتر است که روزانه چند دقیقه را برای رسیدگی به بهداشت دهان و دندان خود بگذاریم و از مسواک و خمیردندان و نخ دندان و دهانشویه با کیفیت بالا استفاده کنیم که  نسبت با قیمت دندانپزشکی خیلی ناچیز است. ولی در کنار این ها بهتر است سالی یک یا دو بار به دندانپزشکی رفته و سلامت دندان های خود را  بررسی کنیم.

دهانشویه انواع و اقسام گوناگونی دارد که باید برای خرید، با انواع آن آشنایی داشته باشید. در این مقاله شما متوجه میشوید که چه دهانشویه ای برای شما مناسب است و چه دهانشویه ای باید تهیه کنید. پس این مقاله را مطالعه کنید.بعلاوه شما از طریق صفحه لیست قیمت دهانشویه به قیمت انواع برندهای این محصول با حجم های مختلف در فروشگاههای معتبر ایمالز دسترسی خواهید داشت.

تعریف دهانشویه و نقش آن در سلامتی دهان و دندان

دهان شویه ها دو مدل هستند: یک نوع معمولی و یک نوع درمانی. که دهان شویه معمولی رنگ آبی دارد و تولید شده با محلول های الکلی و مواد روغنی معطر می باشد که نقش آن رفع بوی ناخوشایند  دهان است  و تقریباً کاربرد دیگری ندارد. اما دهانشویه های درمانی از ماده سپتیک و مواد قابض  تولید شده و برای درمان مشکلات لثه استفاده می شود و خاصیت پاک کنندگی دارد دهان شویه ها تاثیر بسزایی بهبود و سلامتی دندان ها و لثه ها دارند.


بهترین دهانشویه های بازار 2023

مواردی که باید در زمان خرید دهانشویه مد نظر داشته باشیم:

 ابتدا باید با دندانپزشک در این باره صحبت کنید. دندانپزشک دندان های شما را معاینه کرده و به شما می گوید که کدام دهانشویه را تهیه کنید و کدام دهانشویه تناسب و سازگاری بیشتری با دندان های شما خواهد داشت.

مشخص کنید دهان شویه را برای چه چیزی می خواهید مصرف کنید. آیا برای پیشگیری از پوسیدگی و خراب شدن دندان می خواهید، برای درمان آبسه و مشکلات دهان و لثه می خواهید و یا برای خوشبو کردن و رفع بوی بد دهان خود؟ همه این دهان شویه ها در بازار یافت می شود و هرکس می تواند بر اساس استفاده و نیاز خود مدل دهان شویه را انتخاب کند.

به دنبال مارک های شناخته شده تر بروید، توجه کنید قیمتی که برای تهیه یک دهان شویه استاندارد قرار است پرداخت کنید در برابر هزینه های دندان پزشکی خیلی اندک است پس از نام های اصیل استاندارد و مرغوب استفاده کنید.

به درب دهان شویه دقت داشته باشید که  باید پلمپ باشد، از خرید دهان شویه ای که به هر علتی قبلاً باز شده جداً ممانعت کنید. چراکه امکان دارد هوا وارد آن شده و فاسد شده باشد.

بعضی از دهانشویه ها الکلی هستند که با توجه به نوع استفاده باید قبل از مصرف با آب آن را مخلوط کرده که اندازه آن را دندانپزشک تشخیص می دهد و اگر به دندانپزشک دسترسی نداشته باشید بهتر است از خرید این مدل صرفنظر کنید.

آخرین مورد پیش از مصرف حتماً طریقه استفاده سازنده دهانشویه را که بر روی آن درج شده بخوانید و بر اساس دستورالعمل آن را مصرف کنید.

شیوه های مصرف و نگهداری از دهان شویه:

برای مصرف دهان شویه نیاز به لوازم خاصی نمی باشد و به آسانی می توانید از آن استفاده کنید. برای این کار نیاز به یک دهان شویه، قاشق یا فنجان دارید، که درب دهان شویه هم برای این نیاز مارا پاسخ می دهد و برای این کار طراحی شده است. اگر نیاز به رقیق سازی  باشد به قدری آب نیاز دارید. مقدار مصرف دهان شویه بر روی درب آن درج شده است که تا علامت نشانه گذاری شده باید آن را از دهان شویه پر کنید. اگر از فنجان استفاده می کنید مقدار آن در دهان شویه های معمولی تقریبا حدود ۲۰ میلی لیتر و در دهانشویه های فلورایدی ۱۰ میلی لیتر است.دهان شویه را داخل دهان خود بریزید، بهتر می باشد که برای چند ثانیه دهان خود را بسته و نفس نکشید. دهان شویه نباید بیرون بریزد. از فرو دادن دهان شویه امتناع کنید زیرا به دلیل وجود مواد شیمیایی در آن، موجب بروز مشکلات گوارشی خواهد شد. دهانشویه را تا زمانی که امکان دارد داخل دهان خود نگه داشته و تکان دهید. بعد آن را غرغره کرده و بیرون بریزید. معمولا با توجه به نوع دهان شویه بهتر است تا نیم ساعت تا ۲ ساعت غذا یا خوراکی نخورید. بعد از مصرف درب دهان شویه را محکم بسته تا ریخته نشود. دور از دسترس اطفال قرار دهید و در دمای متعادل خانه نگهداری کنید.

با توجه به موارد ذیل، می توانید دهان شویه مورد نظرتان را تهیه کنید. ما برای آسان کردن خرید شما، فهرستی از چند مدل دهان شویه، با قیمت مناسب و باکیفیت را برای شما پیشنهاد میکنیم.


بهترین دهانشویه های بازار 2023

دهان شویه بنسر مدل Charcoal حجم 400 میلی لیتر

مواد کربنی در اندازه میکروسکوپی می توانند با استفاده از جذب کردن میکروب های خطرناک تولیدات این باکتری ها و تغییر یونی سطوح دندان، از وصل شدن دوباره آن ها به دندان ها جلوگیری کنند و از پوسیدگی دندان ممانعت کنند. البته همهٔ این نکات مکانیسم های علمی برآورد شده برای این مواد می باشد. فواید سایشی این مواد از نظر مکانیکی در پاک و تمیز کردن سطوح دندانی می تواند مؤثر باشد و در حال حاضر تحقیقاتی درباره فواید ضد سرطانی این مواد نیز انجام شده است که نتایج مطلوب و مورد قبولی در مراحل نخست نشان داده  است. همچنین درباره این مواد گفته شده است که در صورت قورت داده شدن ، مشکلی ایجاد نخواهند کرد و خطری برای  سلامت شخص به وجود نخواهند آورد.قیمت دهانشویه بنسر مدل Charcoal را از فروشگاههای معتبر ایمالز قابل پیگیری است.

دهان شویه اورال-بی مدل Pro Expert حجم 500 میلی لیتر

دهان شویه باید برای تقویت سلامت دهان و دندان استفاده شود و نباید جانشین مسواک و نخ دندان باشد یعنی باید از هر سه این موارد استفاده کرد و هر کدام از آنها کارایی مخصوص به خودشان را دارند. استفاده از دهانشویه باید بعد از مسواک و نخ دندان انجام شود تا به همه جای دندان ها و دهان برسد. دهانشویه یک مایع آبی رنگ غیر استریل می باشد که می تواند برای از بین بردن بوی بد دهان و پاک کنندگی آن مصرف شود افزون بر این، این مدل از محلول در کم کردن فلور میکروبی دهان و پاک کردن ذرات مواد غذایی مانده در دندان ها و دهان و شادابی دهان تاثیر بسزایی دارد همچنین میتواند میکروب های دهان را از بین ببرد.

دهان شویه ایرشا مدل Tea tree oil and Aloevera حجم 250 میلی لیتر

دهان شویه ها از لوازم بهداشتی و پرخریدار در جوامع امروزی می باشند. کارایی و اثربخشی دهان شویهها جهت کنترل پلاک و ممانعت از جمع شدن آن بر روی دندان و سطوح لثهایی و دهان  نقش مهم و ویژهای دارد. ویژگی خوب دهانشویه دارای الکل این است که آسان تر آمیخته با بزاق دهان، لثه و غیره می شوند.

دهان شویه وی وان مدل Natural حجم 330 میلی لیتر

یک نوع بیماری مربوط به دهان وجود دارد که قارچ یا برفک دهانی نام دارد. دلایل مختلفی برای این بیماری وجود دارد که معمولاً در اثر عدم تقویت ایمنی بدن و نابودی باکتری های مفید دهان و به وجود آمدن باکتری های مضر می باشد. معمولا روی زبان یا زیر زبان و کناره های دهان ایجاد می شوند و نشانه های آن سفید شدن، ایجاد طعم بد در دهان و غذا خوردن با سختی می باشد.  این مدل دهان شویه، می تواند در درمان این مشکلات کمک کند.قیمت دهانشویه وی وان مدل Natural را به صورت لحظه ای ازفروشگاههای سایت ایمالز بخواهید.


بهترین دهانشویه های بازار 2023

دهان شویه ایرشا مدل Anti-Tartar حجم 250 میلی لیتر

دهان شویه ها از لوازم بهداشتی و پرخریدار در جوامع امروزی می باشند که یکی از آنها دهان شویه ایرشا مدل Anti-Tartar حجم 250 میلی لیتر، می باشد که، کارایی و اثربخشی آنها جهت کنترل پلاک و ممانعت از جمع شدن آن بر روی دندان و سطوح لثهایی و دهان  نقش مهم و ویژهای دارد. ویژگی خوب دهانشویه دارای الکل این است که آسان تر آمیخته با بزاق دهان، لثه و غیره می شوند.

دهان شویه بنسر مدل Daily حجم 300 میلی لیتر

دهانشویه کامل بنسر به سبب دارا بودن پلی سوربات ، ساخارین سدیم ، فسفریک اسید و با هدف نفوذ در پلاک دندان به علاوه کم شدن سطحی دندان ها، موجب کاهش پلاک دندانی و نابودی ذرات و باقی مانده های غذایی از لابه لای دندان ها می شود . این دهان شویه، به منظور از بین بردن باکتری دهانی و جلوگیری از التهابات و مشکلات لثه است. از دیگر فواید این مدل از دهانشویه، تقویت لثه و ممانعت از بروز بیماری پریودنتال است و محکم بودن و استقامت مینای دندان را بیشتر می کند و با وجود عصاره نعناع وظیفه ضد عفونی کردن دهان را در مقابل بیماری های عفونی بر عهده دارد.

دهان شویه وی وان مدل General Fresh Mint حجم 330 میلی لیتر

اگر دوست دارید دندان هایی زیبا و سالم، دهانی خوش بو و در نهایت لبخندی زیبا و جذاب داشته باشید، توصیه می شود که به بهداشت دهان و دندانتان بیشتر اهمیت بدهید. مصرف دهان شویه به همراه مسواک زدن دندان ها، اثر بیشتری در سالم بودن و محافظت از دندان ها و به خصوص شادابی و تازگی محیط دهان دارد. مارک بهداشتی «وی وان» (Vi-One) به همین خاطر، دهان شویه ای با عصاره و رایحه نعناع تازه (Feresh Mint) ساخته و روانه بازار کرده است. این دهان شویه دارای موادی و ذراتی برای از بین بردن و یا پیشگیری از باکتری ها و بیماری های دهانی و جلوگیری از التهاب لثه است.

 دهان شویه لیسترین مدل Cool Mint حجم 500 میلی لیتر

برای اینکه از دندان های سفید و سالم  برخوردار باشید باید مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و استفاده از دهانشویه را فراموش نکنید. دهان شویه ی لیسترین (Listerine) نخستین و پر طرفدارترین دهان شویه جهان است که مدل «کول مینت» (Cool Mint) آن فرمولاسیون آن دارای۴ روغن ضروری (Essential Oil) است. این دهان شویه از پوسیدگی دندان پیشگیری کرده و با بیماری های لثه و دهان رویارویی می کند. جرم و میکروب های مضر دهان، زمان شستشوی دهان با دهان شویه لیسترین نابود می شوند و به سبب وجود طعم و عصاره نعنایی خنک، افزون بر ازبین رفتن بوی ناخوشایند دهان، احساس خنکی و تازه شدن و شادابی خوشایندی در دهان می کنید. قیمت دهانشویه لیسترین مدل Cool Mint از فروشگاههای معتبر سایت ایمالز قابل پیگیری است.


بهترین دهانشویه های بازار 2023

دهان شویه بنسر مدل Fluoride حجم 300 میلی لیتر

دهانشویه سدیم فلوراید بنسر به دلیل دارا بودن  پلی سوربات در تقویت دندانها نقش مهمی  دارد. فلوراید موجود در دهانشویه با مینا و عاج دندان ها مماس می شود و با کلسیم و فسفر ترکیب شده در آن ها موجب تشکیل آپاتیت می شود که در مقایسه با  هیدروکسی آپاتیت در برابر پوسیدگی و تخریب دندان استقامت بیشتری دارد. فلوراید همچنین معدنی شدن و بازسازی دوباره سطح دندانهای پوسیده را سرعت می بخشد و در  خراب نشدن دندان تلاش می کند و باعث بالارفتن سطح دندان میشود.

دهان شویه وی وان مدل General Cool Mint حجم 330 میلی لیتر

اگر میخواهیم دندانهای زیبا و سالم تری داشته باشیم باید در مراقبت از آنها بیشتر تلاش کنیم و با سعی و تلاش بیشتری آنها را تمیز نگه داریم. علاوه بر مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه، از موادی مانند دهانشویه نیز می توان استفاده کرد که برای حفظ سلامت دهان و دندان ما را یاری می کند. مارک بهداشتی وی وان  (Vi-One)، برای سلامت دهان و دندان ما دهانشویه ای با عصاره های نعنای تند برای ما تولید کرده است. این دهانشویه فرمولاسیونی دارد که با میکروب ها و بیماری های دهانی به رویارویی می پردازد و آنها را از بین می برد. همچنین برای پیشگیری از التهابات لثه نیز کاربرد فراوان دارد.

دهان شویه بنسر مدل Total Care حجم 400 میلی لیتر

دهان شویه کامل بنسر به سبب وجود پلی سوربات ، ساخارین سدیم ، فسفریک اسید و با  وارد شدن در پلاک دندان به همراه کاهش سطحی دندان ها، موجب کم شدن پلاک دندانی و از بین رفتن ذرات و باقی مانده های خوراکی از لابه لای دندان ها خواهد شد . این دهان شویه، برای رویارویی با باکتری دهانی و پیشگیری از التهابات لثه  و پیشگیری از بیماریهای دهانی می باشد. فواید و مزایای دیگر این دهان شویه، تقویت لثه و جلوگیری از ایجاد بیماری پریودنتال است و محکمی مینای دندان را بیشتر می کند و با وجود طعم نعناعی، کار ضد عفونی کردن دهان را در مقابل بیماری های عفونی انجام   خواهد داد.

دهان شویه اورال بی سری Complete مدل Lasting Freshness حجم 250 میلی لیتر

دهان شویه محلولی ست که به منظور حفظ و نگهداری  سلامت دهان و دندان مفید است ولی هیچگاه جایگزین مسواک و نخ دندان نخواهد شد زیرا هرکدام از آنها، کاربرد و کارایی مخصوص خود را دارند و باید دهان شویه بعد از مسواک زدن و نخ دندان کشیدن مصرف شود تا به همه سطوح دهان و دندان برخورد کند. دهان شویه یک مایع آبی رنگ غیر استریل است که بیشتر بخاطر از بین رفتن بوی بد دهان و ضدعفونی کردن، مصرف می شود. علاوه بر این، دهان شویه ها در کم کردن فلور میکروبی دهان، پاک کردن باقی مانده خوراکی و به وجود آوردن شادابی و طعم خوب در دهان تاثیر دارند همچنین این مواد می توانند میکروب های دهانی را نابود کنند.


بهترین دهانشویه های بازار 2023

دهان شویه کودک وی وان مناسب دختران بالای 6 سال حجم 330 میلی لیتر

دندان های کودکان از با ارزش ترین عضو بدن آنها به حساب می آیند و باید همواره در محافظت از آنها مراقب بود. بعضی کودکان رابطه خوبی با مسواک زدن مداوم ندارند و شاید استفاده از دهانشویه برای آنها راحت تر باشد. دهانشویه های مخصوص کودکان طعم خوراکی و خوشایند دارند. یکی از این دهانشویه ها دهان شویه   «Junior» ساخت شرکت «وی وان»(Vi-One) می باشد که طعم دلنشین آن را کودکان دوست دارند و به این کار ترغیب می شوند. این دهان شویه نیز مثل سایر دهان شویه ها دارای فلوراید میباشد که فلوراید ماده ای طبیعی و موجود در خمیر دندان ها و دهان شویه ها ست.

دهان شویه وی وان مدل Chlorhexidine حجم 330 میلی لیتر

دندان انسان عضو بسیار با ارزش و مفید است که گاهی بر اثر بی توجهی، دچار مشکلات و بیماری هایی می شود. این بیماری ها ممکن است باعث انجام عمل هایی مثل پروتز دندانی، جراحی و یا جایگزینی ایمپلنت بشود. شاید برخی از ما تا قبل از به وجود آمدن مشکلات برای دندان هایمان خیلی به فکر مراقبت و محافظت آنها نباشیم و تنها در زمان به وجود آمدن آسیب و بیماری، متوجه آن خواهیم شد. پس یکی از بهترین روش های محافظت از دندان، مصرف دهانشویه علاوه بر مسواک زدن و نخ دندان کشیدن است که می تواند برای التهابات و خونریزی های لثه ای نیز مفید باشد. یکی از این دهانشویه ها دهان شویه ی«کلرهگزیدین وی وان» (Vi-One) با حجم 330 میلی لیتر،  می باشد که با وجود تیمول در ساخت این دهان شویه، باعث شده بسیار قوی و مناسب برای ضدعفونی کردن دهان و از بین بردن میکروب ها و باکتری های دهانی باشد. ونیز تیمول میتواند از خشک شدن دهان جلوگیری  کند و باعث می شود که دهان بوی بد نداشته باشد و باکتری و میکروب نیز در دهان جمع نشود. زایلیتول در این محلول وجود دارد که باعث طعم خوشایند و پیشگیری از انتقال باکتری و میکروب میشود و نیز این دهان شویه برای اشخاصی که ارتودنسی ، پریودنتال ، ایمپلنت و پروتز انجام داده اند مناسب می باشد. مصرف این مدل دهان شویه برای قبل و بعد از اعمال جراحی دهان و دندان توصیه میشود که موجب بهبودی زودتر و عدم عفونت و التهاب دهان نیز است. از دیگر ویژگی های این محلول ، چسبیدن مواد آن به دندان می باشد که با ماندگاری بالا، میکروب ها را نابود میکند. برای پیشگیری از به وجود آمدن  رنگدانه بر روی دندان باید این محلول فقط به مدت سه هفته مصرف شود. پس می توانید برای مصون ماندن از میکروب ها و سلامت و محافظت بیشتر دندان ها این محصول را تهیه و مصرف کنید.

دهانشویه لیسترین مدل Green Tea حجم 250 میلی لیتر

دهان شویه 250میلی لیتری برند «لیسترین» (Listerine) مدل «Green Tea» با عصاره چای سبز و ابعاد بزرگ موجود می باشد. دلیل تفاوت دهانشویه بزرگسالان و کودکان این است که دهانشویه های کودکانه حساسیت کمتری نسبت به دهانشویه های بزرگسالان دارند. لیسترین با وجود فلوراید، توانایی نابود کردن پلاک های روی دندان را داراست و به  پاکیزگی و ضدعفونی کردن و سلامت دهان و دندان ها کمک می کند. لیسترین، کیفیت بسیار بالایی دارد و فلوراید نیز از پوسیده شدن و خراب شدن دندان ها پیشگیری می کند. به این صورت که داخل ساختار دندان خواهد شد و به مینای دندان که خارجی ترین لایه دندان می باشد استقامت بیشتری می بخشد . شایان ذکر است که مصرف همیشگی از فلوراید و موادی که دارای فلوراید هستند مثل خمیر دندان ها و دهان شویه ها موجب می شوند دندان هایی که در حال خراب شدن و پوسیدگی هستند بازسازی و مقاوم تر شوند و شاید نیازی نباشد تا دندانپزشک آنها را ترمیم کند ولی باید بگوییم که این مورد برای دندان هایی گفته می شود که پوسیدگی آنها در مراحل اولیه است و هنوز خیلی زیاد و حفره دار نشده است. پس دهانشویه در کنار مسواک، کاربرد زیادی برای سلامت دندان ها دارد. همچنین برای سلامت لثه و زبان و دهان نیز نقش مهمی دارد. پس اگر طعم چای سبز را دوست دارید، ما مصرف دهانشویه لیسترین با عصاره چای سبز را به شما توصیه می کنیم.


بهترین دهانشویه های بازار 2023

دهان شویه وی وان مدل Natural حجم 330 میلی لیتر

یک نوع بیماری مربوط به دهان وجود دارد که قارچ یا برفک دهانی نام دارد. دلایل مختلفی برای این بیماری وجود دارد که معمولاً در اثر عدم تقویت ایمنی بدن و نابودی باکتری های مفید دهان و به وجود آمدن باکتری های مضر می باشد. معمولا روی زبان یا زیر زبان و کناره های دهان ایجاد می شوند و نشانه های آن سفید شدن، ایجاد طعم بد در دهان و غذا خوردن با سختی می باشد. برای مبارزه با این بیماری لازم است از دهان  شویه ضد قارچ بکار گرفته شود. این محلول مخصوصا در ابتدای بیماری تاثیرگذارتر است. مارک بهداشتی «وی وان» (Vi-One) برای مقابله با این مشکل و بیماری، محصولی را با نام دهان شویه ضدقارچ با طعم زنجبیل (Ginger) ساخته است. زنجبیل به این دهان شویه، خاصیت ضد عفونی و ضدویروس داده که در درمان قارچ بسیار نقش برجسته ای دارد؛ و نیز عصاره زنجبیل تحریک کننده خوبی برای بزاق دهان به شمار میرود. نقش و کارایی ویتامین E در این محلول برای نگهداری و ترمیم بافت لثه بسیار مثمر ثمر است. شستن دهان با این مایع، باعث رفع التهاب لثه می شود و درد را تسکین خواهد داد. این محلول دارای آنتی اکسیدانی قوی برای کنترل رادیکال های آزاد و بدون وجود الکل و بدون احساس سوزش است. برای به وجود آمدن طعم بهتر از زایلیتول در آن بکار برده شده است. در دندان پزشکی اکثرا برای درمان دنچر استوماتیت، داروهای نیستاتین و فلوکونازول تجویز می شود. این دهان شویه امکان جایگزین شدن خوبی برای این داروها علی الخصوص برای بیماران تحت شیمی درمانی خواهد بود. اگر به دنبال درمانی آسان، بدون عوارض جانبی و خطر مواد نگه دارنده هستید، این دهان شویه بسیار کاربردی برای شما می باشد؛ زیرا فاقد مواد نگه دارنده پارابنی است که این موضوع را تضمین میکند. این محلول می تواند جانشین خوبی برای داروهای شیمیایی باشد که با تهیه و مصرف طبق دستورالعمل از آن می توانید سلامت دهان و دندان خود را دوباره به دست آورید و تاثیر آن را مشاهده نمایید.


بهترین دهانشویه های بازار 2023

دهانشویه آی وایت سفید کننده حجم 500 میلی لیتر

دهان شویه آیوایت پس از کیت سفیدکننده، دومین نمونه از طیف سفیدکننده های دندان آیوایت می باشد. بعد از اولین مصرف از دهان شویه آیوایت، تاثیر آن را بر سفیدشدن خیلی سریع و ساده دندانهایتان را  خواهید دید و در صورت مصرف هر روزه ، لکه های دندانی را از بین می برد و سبب زیبایی و روشنی و سفید شدن بیشتر دندان های شما خواهد شد. آیوایت نه تنها کمترین صدمه ای به مینای دندان و لثه ها وارد نمی سازد حتی فلوراید وجود داشته در این محلول، موجب کم شدن پوسیدگی و تخریب و تقویت و سلامت بیشتر مینای دندان خواهد شد.


نظرات کاربران