راهنمای خرید ریمل

راهنمای خرید ریمل

چشم نقش اساسی در زیبایی صورت شما ایفا می کند. پس بهتر است به این زیبایی اهمیت بیشتری بدهید. اولین چیزی که شما در نگاه اول در صورت هر فردی می بینید، چشم ها هستند چون چشم ها شما را از دیگران متمایز می کنند. آرایش چشم به راحتی می توان چشم ها را از آن چیزی که هست زیباتر کرد. مژه، پلک، زیر چشم ها، فاصله بین ابروها و چشم و حتی گوشه های چشم در آرایش نقش اساسی را ایفا می کنند اما برای یک فرد تازه کار، زیباسازی چشم ها کار ساده ای نیست؛ پس بهتر است فوت و فن های جدیدی را یاد بگیرید و البته از ظاهر زیباتر استقبال کنید. ریمل ها وسایلی هستند که برای حالت دادن به مژه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در اين مطلب، نکاتي را که لازم است در هنگام خريد ریمل رعايت کنيد، به طور کامل براي شما توضيح داده ايم. پس اگر مي خواهيد يک ریمل خريداري کنيد ، به شما توصيه مي کنيم اين مطلب را به طور کامل و با دقت بخوانيد تا بتوانيد خريدي مطمئن و مناسب داشته باشيد. با ما همراه باشيد...

 

انتخاب ریمل مناسب

اگر شما هم می خواهید چشم های درشت تر و سرحال تر داشته باشید، نیاز نیست تکنیک های پیچیده ای به کار بگیرید و حتی پشت پلکتان را زیاد سایه بزنید. حتما مطمئن شوید که از روز قبل آرایشی روی چشمتان نباشد. قبل از اینکه بخواهید ریمیل بزنید حتما از فر مژه استفاده کنید تا مژه های تان به زیبایی حالت بگیرد؛ سپس ریمیل را در چند نوبت روی مژه هایتان بزنید، تا چشم هایتان درشت تر به نظر بیاید. برای نتیجه بهتر همیشه بلافاصله بعد از حمام از فرمژه استفاده کنید. چشم ها را با آرایش درشت تر نشان دهید .از دو نوع ریمل برای آرایش چشم های تان استفاده کنید. اگر می خواهید مژه هایی رویایی داشته باشید به این نکات توجه کنید. شاید ریمل چشم، متداول ترین ابزار زیبایی باشد. استفاده از آن آسان است، و بلافاصله اثر قابل توجهی می گذارد. حتی افرادی که اهل آرایش نیستند، تمایل دارند که از آن استفاده کنند. ریمل، شکل چشم شما را زیباتر می کند و با تفکیک مژها، باعث می شود که چشم بزرگتر بنظر برسد.

 بازار، پر از ریمل هایی است که ادعا می کنند دارای فرمول های حجم دهنده، ضخیم کننده، بلند کننده و تقویت کننده هستند. هر ریملی، چند مزیت دارد اما چطور متوجه می شوید که کدام ریمل برای شما مناسب است. در هنگام انتخاب ریمل، هم باید برس ریمل را در نظر بگیرید، و هم فرمول ریمل را. برای دستیابی به مژه های مورد نظرتان، هر دوی اینها به یک اندازه مهم هستند.

انواع ریمل ( بر اساس کارکرد)

درمیان لوازم آرایشی ریمل یکی از محصولات مورد علاقه دختران است. ریمل مژه ها را حجیم تر می کند و باعث میشود زیباتر و جذابتر به نظر بیایند. نه تنها چسبندگی ریمل بلکه نوع آن هم مهم است. استفاده درست از ریمل باعث می شود مژه ها جذاب تر و روشن تر دیده شوند.اظ

راهنمای خرید ریمل

1-ریمل حجم دهنده :

ریمل حجم دهنده به مژه های شما، حجم و سنگینی می افزاید. آنها معمولا فرمول غلیظ تری دارند و ممکن است حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم باشند که باعث می شود مژه های شما پرتر بنظر برسد. شما می خواهید مقدار زیادی ریمل ضخیم کننده بزنید، اما برس ریمل را با دستمال کاغذی پاک کنید تا پوشش اضافی بین موهای ریمل از بین برود.

در جاهایی از مژه که می خواهید برجسته تر بنظر بیاید، بیشتر ریمل بزنید. برای چشمانی بازتر، ریمل را در وسط چشمهایتان بزنید و برای چشم های گربه ای یا بیشتر بالا بردن مژه ها، ریمل را در گوشه چشم ها بزنید. ریمل های حجم دهنده بیشتر برای خانم هایی است که مژه های کم پشت و کوتاه دارند. اگر میخواهید که مژه هایتان پر پشت تر به نظر برسد، انتخاب درست ریمل بسیار اهمیت دارد. ریمل حجم دهنده انتخاب مناسبی برای مژه های کم پشت است.

2 ریمل طویل کننده :

اگر عاشق مژه هایی بسیار بلند هستید که به گوشه های عینک آفتابی تان برخورد کنند، باید ریملی با فرمول بلند کننده پیدا کنید. ریمل بلند کننده معمولا مواد تشکیل دهنده ای مانند الیاف دارد که می توانند خودشان را به مژه های شما بچسبانند تا مژه ها ظاهر بلندتری پیدا کنند. آنها فرمولی دارند که می توانید بدون تجمع ریمل روی مژه ها، چند لایه از آن را روی هم بزنید. آنها برای افرادی که مژه های کوتاه دارند موثرند. ریمل طویل کننده برای افرادی که مژه های کوچکی دارند انتخاب ایده آلی است. ریمل طویل کننده مژه ها را می پوشاند و به آسانی باعث بلندتر شدن آن ها میشود. خوب است اگر 2-3 بار این ریمل را به مژه ها بکشید که مژه ها جذاب تر دیده شوند.

3 ریمل فر کننده :

ریمل فر کننده بیشتر برای خانم هایی است که مژه های کمی دارند. ریمل فرکننده کمک می کند که مژه ها کوچکتر دیده شوند، این نوع ریمل به مژه ها شکل می دهد (مژه ها را خم می کند)

4 ریمل بدون سیاهی :

همه خانم ها از این نوع ریمل استفاده می کنند، اما بعضی افراد آگاهی لازم را ندارند. این ریمل ماندگاری طولانی دارد و زیر چشم را سیاه نمی کند.

5 ریمل ضد آب :

ریمیل ضدآب معمولاً در شرایطی که ممکن است گریه کنید یا صورت خود را بشویید و یا چرب کنید استفاده میشود و زیر چشم را سیاه نمی کند. ریمل ضد آب حاوی موم و روغن های معدنی است.

6 ریمل ابرو :

ریمل ابرو هم مثل ریمل مژه وجود دارد که در نوع شانه یکی است، اما ریمل ابرو در رنگ های مختلف وجود دارد و به براقی و پرپشتی ابرو کمک می کند.

 

برای داشتن یک آرایش ثابت در روزهای گرم مقاله ی"ماندگاری آرایش در روزهای گرم" را در سایت ایمالز از دست ندهید.

 

انواع ریمل ( بر اساس حالت)

1 ریمل پودری:

ریمل پودری یک تکنیک قدیمی ست که از مدت ها قبل مورد استفاده ی مدل ها و بازیگرها بوده است.کاربرد و فایده اش مانع از مد افتادنش شده است.این مدل بسیار متفاوت از ریمل های خیس و خشک است.

چند قطره آب به آن اضافه می کنید و مژه هایتان را از ریشه تا انتها رنگ آمیزی می کنید. ریمل فورا روی مژه ها می نشیند و چنین به نظر می آید که مژه ی مصنوعی گذاشته اید! برای زمانی که عجله دارید یا به جایی نزدیک می روید خیلی به درد می خورد، ولی برای مراسم های بلند مدت مناسب نیست.

2- ریمل کرمی:

ریمل کرمی برای مژه های زیبا ولی کم پشت مناسب است و مژه ها را بیشتر نشان می دهد. پس اگر مژه های زیبایی دارید با این ریمل می توانید به آن ها حجم، سنگینی و عمق لازم را بدهید. ولی این نوع ریمل به راحتی پخش می شود، به همین دلیل برای استفاده از آن به ابزار خاصی نیاز خواهید داشت.

3- ریمل مایع: این ریمل ها به راحتی یافت می شوند و بین خانم هایی که مژه های نسبتا فری دارند بسیار رایج است.این ریمل خاصیت تیز کنندگی را افزایش می دهد.بعضی از مدل های این ریمل پخش می شوند ولی مدل های ضد آب آن پخش نخواهند شد.

شکل برس

 شکل برس، محل برخورد ریمل با مژه هایتان را تعیین می کند. برای افزایش حجم و ضخامت، اکثر برس ها باید پرتر و ضخیم تر بوده، و موهای بیشتری داشته باشند. ریمل های فر کننده، برای بالا بردن مژه ها معمولا یک چوب منحنی شکل دارند. اکثر برندها برای ریمل بلند کننده، یک چوب مستقیم و باریک ارائه می کنند که بیشتر شبیه شانه است تا یک برس سنتی. هر چه بین موها، فضای بیشتری وجود داشته باشد، برس در جدا کردن و تفکیک مژه های شما بهتر عمل می کند.

سازندگان

شرکت هاي مختلفي در زمينه توليد ريمل فعاليت مي کنند. اين شرکت ها تاکنون محصولات مختلفي را ساخته و روانه بازار کرده اند که اين محصولات با توجه به طراحي، کيفيت ساخت و قيمتي که دارند، تا حدودي در ميان مصرف کنندگان محبوب شده اند. کاپريس، سپتونا، مورد، ايزادورا، لولي پاريس، آرت دکو، دبورا، بورژوآ، کاتريس، لورآل، بي واي اس، هاني هير، جويل، نوت، پارينه، گارنيه، کاراجا، تريتون، کيس، دلگان، لتي، اتود، الارو، آردن، سينره، ماي، رومئو، ويشي، آي کر، چيکا، کيو وي، مديسان، ايگو، تايرا، درمالين، ليراک، اورياژ و ... از مشهورترين برند هاي زمينه توليد ريمل هستند.

قيمت

عوامل گوناگوني در تعيين قيمت ريمل موثر هستند.برخي از اين عوامل عبارت اند از نوع ريمل، عملکرد، رنگ ، شرکت سازنده و ... . قيمت ريمل در بازار ايران بين 10 هزار تومان تا 500 هزار تومان تخمين زده مي شود. برای اطلاع از قیمت ریمل  و به طور اختصاصی قیمت ریمل اسنس به صفحه ی  لیست قیمت سایت ایمالز مراجعه کنید.

پيشنهاد مي کنيم پيش از خريد هر محصولي ، ميزان بودجه خود را تعيين نماييد. توصيه اکيد ما به شما در زمينه خريد ريمل اين است که حتما ريمل مورد نظر خود را از مراکز معتبر خريداري کنيد. زيرا ريمل در اطراف حساس ترين عضو بدن ، يعني چشم مورد استفاده قرار مي گيرد و استفاده از ريمل هاي غير بهداشتي و فاقد استاندارد هاي لازم، مي تواند بينايي شما را با خطراتي مواجه کند. همچنين در هنگام خريد نکات گفته شده در اين مقاله را مورد توجه قرار دهيد تا خريدي درست و مطمئن داشته باشيد.

 


نظرات کاربران