دوزین کالا

۳.۶
https://dozinkalla.com/
کردستان بانه بخش مرکزی ، شهر بانه، پارک شهر ، کوچه سوما 4 ، خیابان شهدا ، پلاک 0 ، پاساژ ماد ، 607 ، طبقه سوم - کردستان - بانه - بلوار شهدا - پاساژ ماد - طبقه 3
۰۸۷۳۴۲۴۲۵۳۶
تماس
برزان الیاسی پور
غیرفعال در ایمالز
--
شبکه‌های اجتماعی
دارد (یک ستاره)
DOZINKALA97 [at] GMAIL [dot] COM
https://dozinkalla.com/
کردستان بانه بخش مرکزی ، شهر بانه، پارک شهر ، کوچه سوما 4 ، خیابان شهدا ، پلاک 0 ، پاساژ ماد ، 607 ، طبقه سوم - کردستان - بانه - بلوار شهدا - پاساژ ماد - طبقه 3
۰۸۷۳۴۲۴۲۵۳۶
تماس
برزان الیاسی پور
دیدگاه کاربران
ثبت شکایت
هیوا رمضانی (091X4X4X3X9)
۵.۰بیست و نهم مهر ۱۴۰۴
سلام و درود ، من هیوا رمضانی اهل سنندج یک عدد 65s mini از فروشگاه دوزین کالا خرید کردم و از جوابگوی و ارسال سریعشون بسیار متشکرم.
پویا بیات (093X4X7X1X5)
۵.۰بیست و نهم مهر ۱۴۰۴
سلام و وقت بخیر ما امروز از تبریز یک عدد 55a pro 2026 از فروشگاه دوزین کالا خرید کردیم ، جوابگویشون عالی بو اقای الیاسی ، ارسال هم خیلی سریع بو و تقریبا 6 ساعته جنس تحویلم دادن ، با تشکر از دوزین کالا و اقای الیاسی پور مدیربت محترم
M holami (090X1X2X5X5)
بیست و چهارم اسفند ۱۳۹۸
سلام فروش حضوری هم دارید؟ قیمت های داخل سایت بروز رسانی شده هستند؟؟
الیاسی پور بارزان (مدیریت فروشگاه)
چهاردهم فروردین ۱۳۹۹
سلام دوست عزیز بله فروش حضوری داریم قیمت ها هم بروز هستند ولی لوازم بزرگ کرایه حمل روشون نیست باید با مشاورها تماس گرفته شود. با تشکر
میلاد محسنی (inf*@digikala98.com)
۱.۰هجدهم اسفند ۱۳۹۸
چند روز بعد از خرید زنگ می زنند محصول موجود نیست و باید چند روز دیگر منتظر بمونی که پول را برگشت بزنند. متاسفانه اولین خرید به آخرین منجر شد.
الیاسی پور بارزان (مدیریت فروشگاه)
چهاردهم فروردین ۱۳۹۹
سلام متاسفانه به دلیل این بیماری که اومده اصلا نمی تونیم جنس ارسال کنیم مشکل همینه وگرنه تمامی محصولات داخل سایت موجود بوده به محض اینکه شرایط مساعد بشه به بهترین نحو ارسال ها رو انجام خواهیم داد. با تشکر
پویا بیات (093X4X7X1X5)
چهارم اسفند ۱۳۹۸
سلام برخلاف این دستمون که میفرماییند ارسالشون صفر هستش . این فروشگاه بین فروشگاه های بانه بهترین ارسال رو داره من از چند تا از فروشگاه های بانه جنس خریدم ارسالشون سریع نبوده اما تلویزیون گرفتم از دوزین کالا 1 روزه تححویل داده جوابگویشون هم بی نظیر هست.
سارو ناصری (sar*n*s*r*0*@gmail.com)
دوازدهم بهمن ۱۳۹۸
سلام ال ای دی شارپ 40" مدل 40SA5200X گارانتی چند ماه داره؟
الیاسی پور بارزان (مدیریت فروشگاه)
چهارم اسفند ۱۳۹۸
سلام وقتتون بخیر 18 ماه گارانتی
سارو ناصری (sar*n*s*r*0*@gmail.com)
دوازدهم بهمن ۱۳۹۸
ببخشید این مدل چند ماه گارانتی داره؟
الیاسی پور بارزان (مدیریت فروشگاه)
چهارم اسفند ۱۳۹۸
سلام محصولات بزرگ 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دارن
مجتبی باقری بدل آبادی (093X6X6X9X9)
دوازدهم دی ۱۳۹۸
پشتیبانی صفر - ارسال سفارشات واقعااا صفر شیش روزه یه ردمی نوت 8 سفارش دادم هی زنگ میزنم میگن فردا ارسال میشه. هیچکس هم جوابگوی تلفن ها و پیام های من نیست ! اولا بهتون پیشنهاد میکنم از این فروشگاه هیچ وسیله ایی نخرید . دوما هم اگه خواستید خرید انجام بدید حظوری از شهرتون انجام بدید و اگر هم خواستید اینترنتی خرید کنید فقط از فروشگاه های معتبر مثل دیجی کالا خرید کنید
Mon Dan (091X6X4X6X1)
۵.۰اول دی ۱۳۹۸
ازین فروشگاه خرید کردم و همه چیز عالی بود. گوشی پلمپ با فاکتور به دستم رسید در بسته بندی مطمئن. تشکر از دوزین کالا.
mahmood rad (092X6X7X5X4)
۵.۰بیست و سوم آذر ۱۳۹۸
سلام من گوشی ردمی نوت 8 شیامی خریدم بعد از 3 الی 4 روز به دستم رسید کاملا پلوم و سالم بدون عیب و مشکلی من که راضی ام
الیاسی پور بارزان (مدیریت فروشگاه)
بیست و پنجم مهر ۱۳۹۸
سلام آقای سلیمانی این چیزی که الان شما برای ما نوشتید اصلا این جوری نبوده و شما جواب این همه خوبی رو داری اینطوری به فروشگاه ما میدید. من کامل واسه ی دوستان شرح بدم که مشتری بزرگوارمون اقای سلیمانی 2 عدد گوشی a70 نارنجی خرید کرده بودند. ایشون دو سه روزی بود از من می خواستن که براشون a70 نارنجی گیر بیارم که یکی از همکارها 4 عدد موجودی داشت من با اقای سلیمانی تماس گرفتم که 4 عدد موجود هست گفتش 2 عددش رو واسم بذار صد در صد می خوام به همکارم گفتم برام بذار . آقای سلیمانی هم به محض اینکه پول رو واریز کرد من براشون فاکتور کردم و همکاران بردن پست . بعد 2 ساعت تماس گرفتن اقا مشتریمون نمی خواد منم نمی خوام. (پشیمان شده بودند)گوشی رو که از همکار بگیریم پس نمیگیره . حالا انتخاب با مشتری های عزیزمون
هادی سلیمانی (091X4X4X2X3)
۱.۰اول آبان ۱۳۹۸
آقای الیاسی پور من آخرین با ۴عدد گوشی A70از شما خرید کردم و یکی از اون ۴ عدد مشکلاتی که ذکر کردم داشت(جعبه گوشی لیبلIMEI نداشت و بی هویت بودو گوشی دست دوم و کار کرده بود البته خط و خش و مشکلی نداشت اما قبلا استفاده شده بود چندین بار هم تماس تلفنی برای برگشت و مرجوع با شما و برادرتون داشتم که هیچ کدومتون زیر بار برگشت نرفتید و گفتید اینها مشکلی نیست در هر صورت من چون برای مشتری هام ارزش قائلم اون گوشی را حاضر شدم با ضرر زیاد به مشتری بفروشم و همچنین جرات خرید از فروشگاه دوزین کالا را بخاطر اینکه اصلا برا مشتری و جنسی که میفرستید ارزش قائل نیستید ندارم تمامی مکالمات و تصاویر گوشی ای که برا من فرستادید موجود هست اما ارزش شکایت و پیگیری را برا من نداره
محمد احمدی (099X1X1X6X0)
بیست و پنجم مهر ۱۳۹۸
احمدی هستم از اراک برخلاف دوستانی که گفتن فروشگاه سرعت ارسالش صفر هست من این رو قبول ندارم چرا که برخود عالی و ارسال سریع این فروشگاه ما رو به یکی مشتری های وفادار این فروشگاه کرده است و تا الان بالای 10 تا گوشی موبایل گرفتیم از این فروشگاه عالی بودن دوستانی هم که نظرهاشون منفی بوده حتما مشکل از خودشون بوده چرا که مسءول فروش و مدیریت این سایت موجودی دقیق و رنگ بندی دقیق رو به مشتری ها میگن و کارشون بین تمامی فروشگاه ها بی نظیر هستش
هادی سلیمانی (091X4X4X2X3)
۱.۰هجدهم مهر ۱۳۹۸
سلام دوستان بنده مغازه دار هستم و یه تعداد گوشیA70از این فروشگاه سفارش دادم اوایل خوب بود ولی آخرین بار گوشی A70مشکی که برام فرستادن هیچ برچسب IMEIروی جعبه گوشی نبود و کاملا بی هویت بود و بدتر از اون دستگاه دستم دوم و یه سری اپلکیشین رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما و یه سری فیلم های گرفته شده در عراق رو گوشی بود و همچنین ساعت هشدار گوشی تنظیم شده بود روی ساعت ۸صبح که زنگ بزند در تماس با آقای الیاسی ایشان به هیچ وجه زیر بار پس گرفتن گوشی نرفتن در ضمن اینقدر قشنگ گوشی را با برچسب پلمپ کرده بودند که من تا حالا تو اصفهان ندیده بودم در هر صورت خرید از این فروشگاه ریسک هست و اگر گوشی عیب و ایرادی داشته باشد به هیچ وجه زیر بار پس گرفتن گوشی نمیرن در خریدتون دقت کنید
Iman Kalantar (ikh*y*k*a*@gmail.com)
هفتم شهریور ۱۳۹۸
یه A50 خریدم بنا به گفته فروشنده ساخت ویتنام بود ولی چیزی که بدستم رسید ساخت چین بود از نظر سرعت ارسال و پشتیبانی هم صفر میدم بهشون
رامین الیکایی (ram*n*6*9@gmail.com)
۴.۰بیستم مرداد ۱۳۹۸
یه خرید 10 میلیونی داشتم که باید بگم که علی رغم نگرانی از بابت عدم ارسال کالا و ... گوشی در موعد مقرّر و صحیح و سالم تحویلم در تهران شد.ممنون از برخورد مؤدبانه و خوب آقای الیاسی.
محمدصادق تقی پور (sad*u*e*@gmail.com)
۱.۰پانزدهم مرداد ۱۳۹۸
با سلام و احترام بنده در تاریخ 1398/04/21 یک دستگاه گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy Note 9 128GB - رنگ : آبی , گارانتی : ضمانت اصالت کالا و تعویض 7 روزه, وضعیت رجستری : رجستری شده ( دارای کد فعال سازی ) از فروشگاه اینترنتی دوزین کالا خریداری نموده ام https://dozinkala.com که پس از دریافت محصول مشخص شد به دلیل تخلف در ورود کالا به کشور و قاچاق سامانه همتا ریجستر را ابطال نموده حال فروشنده از تحویل و عودت وجه خودداری به عمل آورده است و مراتب به سامانه 124 نیز گزارش شد. ضمنا در صورت نیاز کلیه مکالمات با ایشان و پیام ها را ذخیره دارم
رضا رضایی (091X1X8X7X7)
۵.۰هفتم مرداد ۱۳۹۸
بسیار خوش برخورد و محترمانه بر خورد داشتند
من از این سایت خرید داشتم و از مدیران این سایت راضی هستم
محصولات دوزین کالا نمایش همه
مشاهده‌ همه کالاهای دوزین کالا