۲۹۵,۰۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

عسل ارگانیک چندگیاه هاجر عسلی نیم کیلویی

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی عسل ارگانیک چندگیاه هاجر عسلی نیم کیلویی
مشخصات
اطلاعات آزمایش عسل ساکارز‌:‌ 1.5 پرولین: 800
توصیه عسل چهل گیاه،‌ بعد از چند ماه امکان دارد رس کند(شکرک بزند). برای این که مدت زمان طولانی‌تر از آن نگهداری کنید،‌ باید آن را در داخل کابینت آشپزخانه و در دمای اتاق (25 درجه سانتی‌گراد) بگذارید و در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
خواص عسل عسل چند گیاه، به عنوان تقویت کننده‌ی عمومی بدن، ضدعفونی کننده دستگاه گوارش،‌ تصفیه کننده خون و کبد،‌ معالج میگرن،‌ تقویت کننده‌‌‌ی اعصاب،‌ تقویت کننده گردش خون و همین طور دستگاه ادرار، عمل می‌کند. این عسل برای بهبود ورم و عفونت روده کاربرد دارد، و ضد یبوست و اسهال، ضد سرفه، بهبود دهنده‌ی آسم و زخم معده، ضد سنگ کلیه و سنگ مثانه، بهبود و درمان کم خوابی و کم اشتهایی، ضد پوکی استخوان، ضد نفخ، و ضد ترش کردن معده (ترشحات اسیدی معده را تعدیل می‌کند)، نیز هست. این عسل ارگانیک بوده بدین معنی که به دور از شهر، روستا، مزارع کشاورزی، سموم شیمیایی و آنتی‌ بیوک هاست و از بهترین عسل‌های هاجر عسلی می‌باشد.
رنگ،‌ طبع و طعم رنگ عسل کهربایی یا زرد عقیقی طعم ملایم طبع گرم و مناسب برای افراد سرد مزاج
زمان برداشت فصل بهار و تابستان از خرداد تا شهریور
فرآیند تولید عسل در فصل بهار که زمان رویش انواع مختلف گل‌ها است، زنبور عسل از شهد همه‌ی آن‌ها می‌نوشد و به این صورت عسل چند گیاه تولید می‌شود. عسل طبیعی حاصل از شهد گیاهان دشت و کوهستان می‌باشد(دشت پوشش گیاهی غالبی ندارد).
مکان برداشت استان‌های مرکزی(اصفهان و شهر کرد)
مناسب برای افرادی که عسلی ملایم و طبیعی برای مصرف روزانه می‌خواهند و نیز برای مصرف روزانه کودکان
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه