۵ از ۵
از میانگین ۲ نظر دهنده

کرم ماساژ حاوی فلفل قرمز (کاپسیایسین) بهساز دارو

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ماساژ حاوی فلفل قرمز (کاپسیایسین) بهساز دارو
مشخصات
احتیاط در مصرف بهتر است برای جلوگیری از واکنش های شدید پوستی در افراد حساس مقدار کمی از کرم در ناحیه زیر بازو تست شود و در صورت واکنش شدید حساسیتی از مصرف فرآورده خودداری شود. بعد از مصرف پماد تا سه ساعت موضع را گرم نکنید و با آب داغ استحمام نکنید. بعد از مصرف فرآورده دستها را با دستمال تمیز کنید و با آب و صابون شستشو دهید و یا برای مصرف کرم از دستکش یک بار مصرف استفاده کنید. در صورت تماس فرآورده با چشم، چشم را با آب فراوان شستشو دهید.
ساخت ایران
شرایط منع مصرف در کودکان زیر 6 سال مصرف نشود.در صورت وجود زخم در ناحیه دردناک و یا وجود پریدگی در پوست استفاده نشود.افرادی که سابقه حساسیت به فلفل دارند، از مصرف این فرآورده خودداری کنند.به دلیل عدم وجود اطلاعات کافی، مصرف فرآورده در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.
شرایط نگهداری در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد دور از نور و رطوبت و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.پس از مصرف، درب تیوپ را ببندید.
عوارض جانبی این فرآورده می تواند باعث علائم التهاب نظیر سوزش و قرمزی در ناحیه مورد استفاده و درماتیت تماسی شود. اگرچه با ادامه مصرف فرآورده معمولا این عارضه کاهش می یابد.سوزش و قرمزی پوست بعد از مصرف کرم طبیعی می باشد که بعد از مصرف مداوم چند روزه، کم می شود و یا از بین می رود.
محتویات بسته تیوپ 30 میلی لیتر
مقدار و نحوه مصرف 1 تا 2 بار در روز مقدار کمی از فرآورده را روی پوست ماساژ دهید. در صورت لزوم می توان تا 4 بار در روز نیز از کرم استفاده نمود.
مکانیسم اثر مهمترین ماده موثره موجود در فلفل قرمز، کاپسیایسین می باشد. این ترکیب اثر ضد دردی بسیار قوی دارد. کاپسیایسین از طریق تهیه کردن ماده p از فیبرهای عصبی و کاهش انتقال ایمپالس های درد به CNS سبب بروز اثرات ضد درد خود می شود. اثر ضد التهابی فلفل به دلیل وجود سالیسیلات ها در این گیاه می باشد.ریزوم گیاه زنجبیل دارای اسانس و اولئورزین می باشد و مهمترین مواد تشکیل دهنده اسانس آن زینجی برن و کورکومن بتا بیزابولن است. جینجرول و شوگال از دیگر مواد موثره زنجبیل است که این ترکیبات مانع ساخته شده واسطه های التهابی می گردند، بدین ترتیب خاصیت ضد التهابی دارند.
مواد تشکیل دهنده عصاره روغنی فلفل قرمز، عصاره روغنی زنجبیل، روغن کنجد، روغن زیتون، پارافین مایع
موارد مصرف کمک به رفع گرفتگی و کشیدگی عضلاترگ به رگ شدن و آسیب دیدگی های ورزشی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.