۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

کالاهای مشابه

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ضد آکنه و رفع جوش یاپراک
مشخصات
بارکد محصول 6262360800049
حجم یا وزن 40میلی لیتر
روش مصرف بعد از شستن پوست با شوینده غیرالکلی ملایم و خشک کردن پوست، مقدار مناسبی از کرم را روی تمام قسمت‌ های پوست مالش دهید تا جذب پوست شود. برای عملکرد بهتر، توصیه می‌ شود حداقل دو بار در روز استفاده کنید.
سایر توضیحات رفع جوش‌های جوانی، عصبی، چربی، چرکین\r\nحذف جوش‌های زیر جلدی یا زیر پوستی\r\nکاهش چربی اضافی پوست (سبوم)\r\nکاهش قرمزی و التهاب پوست\r\nکاهش قطر منافذ باز پوست\r\nبدون ترکیبات لایه بردار پوست\r\nدارای مواد آنتی‌اکسیدان طبیعی جهت حذف رادیکال‌های آزاد\r\nرفع کومدونهای سرسیاه و سرسفید، پاپول و پوسچول\r\nجذب سریع و عدم ایجاد ناحیه روغنی بر روی پوست \r\nخاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی\r\nاستفاده به عنوان پرایمر قبل از آرایش\r\nحاوی ترکیبات بتا هیدروکسی اسید (BHA) برای ترمیم، شادابی و زیبایی، روشن شدن، از بین بردن کامل بثورات و التهابات پوستی\r\nحاوی روغن های طبیعی مانند بادام شیرین به عنوان همسان‌ساز رنگ پوست، روشن کننده، حساسیت زدا، آنتی‌باکتریال و آلوئه ورا به عنوان ترمیم کننده و جوان‌ساز\r\nحاوی ویتامین A برای تسریع بهبودی، جلوگیری از پوسته پوسته شدن و مرطوب کنندگی طبیعی\r\nحاوی ویتامین C به عنوان آنتی‌اکسیدان، کلاژن‌ساز، رفع خشکی و تورم، افزایش نرمی و خاصیت ارتجاعی بافت، رفع نشانه‌های پیری و جوان‌سازی\r\nحاوی ویتامین E به عنوان آنتی‌اکسیدان و ضد التهاب و جلوگیری از چین و چروک، افتادگی و سرطان پوست و تقویت کننده دیواره سلولی\r\nاستفاده از امتیاز منطقه آزاد ارس برای دسترسی به بالاترین کیفیت مواد وارداتی و استفاده از روغن‌های گیاهی اصل و ارگانیک\r\nتکنولوژی ساخت منحصر به فرد
کشور سازنده ایران
محل مصرف پوست صورت و گردن
موارد مصرف حذف جوش‌ های زیر جلدی یا زیر پوستی-کاهش چربی اضافی پوست-رفع کومدون های سرسیاه و سرسفید، پاپول و پوسچول
نوع محصول کرم ضد آکنه
هشدار مصرف پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید. دور از دسترس اطفال نگهدارید. دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید. در دمای زیر 30درجه سانتیگراد نگهداری کنید. از تماس با چشم بپرهیزید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه