کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک آردن مدل اکسپرتیج SPF35 Ardene Expert Age Total SPF35 Sunscreen Cream

۱۵ فروشگاه
۳ از ۵
(۲ رای دهنده)

از ۱۳۰,۰۰۰ تا ۲۷۷,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد چروک آردن مدل اکسپرتیج SPF35 Ardene Expert Age Total SPF35 Sunscreen Cream
مشخصات
بارکد وارداتی 6260147730701
تحت لیسانس میبل سوئیس
ترکیبات اکتو کرایلن، ‎اتیل هگزیل متوکسی سینامات، ‎اتیل هگزیل سالسیلات، ‎شی‎باتر، ‎گلیسرین، ‎بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، ‎اکسید تیتان میکرونیزه، ‎مخلوط اتانول/ لسیتین/ آربوتین/ توکوفریل استات (ویتامین E)/ لینولنیک اسید/ گلوتاتیون، ‎لینولئیک اسید وآسکوربیل پالمیتات، ‎ستیل فسفات، ‎ستیل پالمیتات، ‎بیس اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین، ‎آلکیل بنزوآت، ‎پروپیلین گلیکول، ‎تری اتانول آمین، ‎مخلوط پارابن‎ها درفنوکسی اتانول، ‎اتیل هگزیل تریازون، ‎عصاره لیکوریس (شیرین بیان)، ‎هیدروکسی پرولین، ‎توکوفریل استات، ‎سدیم آسکوربیل فسفات، ‎مخلوط آلکیل بنزوآت/ تری بهنین/ سرامید/ PEG رپ سید استرول و پالمیتویل اولیگوپپتید، ‎وینیل پپرولیدون هگزادسن کوپلیمر، ‎‎بیزابولول، ‎دی سدیم،EDTA ‎ صمغ زانتان، ‎اسانس، ‎آب دیونیزه
تعداد در بسته 1
توصیه استفاده از پاک‎کننده و شوینده‎های مناسب نوع پوست جهت تمیز کردن موضع مورد نظر و در صورت نیاز استفاده از مرطوب‎کننده‎ها قبل از استعمال ضد آفتاب توصیه می‎شود.
رده سنی بالاي 40 سال
رنگ بی رنگ
روش مصرف 20 دقیقه قبل از قرارگرفتن در معرض تابش نور خورشید مقدار کافی از کرم ضد آفتاب SPF35 آردن را به طور یکنواخت بر روی سطح پوست صورت و گردن مالیده و به خوبی ماساژ دهید.
مصرف را هردو ساعت یکبار تجدید فرمایید.
زمان مصرف روزانه
شرکت تولید‎کننده لابراتوار پارس حیان
فرم محصول كرم
کاربرد ها کرم ضد آفتاب آردن جهت ترمیم و محافظت از پوست در برابر اثرات زیانبار نور خورشید تولید و به بازار عرضه شده است.
ترکیب پیشرفته از جاذب‎ها و بازتابنده‎های پیشرفته و موثر اشعه ماورای‎بنفش نور خورشید و ترکیبات روشن‎کننده‎، جوان‎کننده‎ و ضد چروک نوین و کارآمد، ‎علاوه بر محافظت از پوست در برابر کلیه پرتوهای مضر نور خورشید سبب محو تدریجی و موثر لک‎ها و تیرگی‎های ناشی از قرارگیری در معرض آفتاب و افزایش سن گردیده، با خنثی‎سازی عملکرد رادیکال‎های آزاد و همچنین تقویت ساختار پوست به از بین رفتن چروک‎های سطحی پوست کمک شایانی می‎نماید.
این فرآورده شامل مواد موثر زیر می‎باشد:
Nano white: با استفاده از فناوری نانو و جلوگیری از تولید ملانین، لک‎ها و تغییر رنگ ایجاد شده در پوست را که در اثر عواملی چون فشارهای روانی، افزایش سن، ‎رادیکال‎های آزاد، تغییرات هورمونی و تابش مستقیم آفتاب به مدت طولانی ایجاد می‎گردد، را از بین برده و سبب ایجاد پوستی یکنواخت، ‎شفاف و زیبا می‎شود. نانو وایت با دارا بودن آربوتین و ‎گلوتاتیون که از قوی‎ترین آنتی‎اکسیدان‎های طبیعی بوده و همچنین ویتامین C پالمیتات از اکسیداسیون و تغییر رنگ پوست جلوگیری می‎کند.
عصاره لیکوریس: علاوه بر خاصیت ضد التهابی دارای خواص مرطوب‎کنندگی و روشن‎کنندگی نیز می‎باشد.
سدیم آسکوربیل فسفات: موجب مهار پیگمانتاسیون ناشی از افزایش سن، روشن‎شدن موثر پوست صورت و نیز کاهش اثر عوامل نامطلوب جوی بر روی پوست می‎گردد.
ترکیب سرامید و الیگوپپتید: با افزایش استحکام سد چربی پوست، ‎حفظ رطوبت مورد نیاز پوست و تقویت سنتز رشته‎های کلاژن و الاستین سبب رفع چین و چروک‎های موجود در پوست صورت می‎گردد.
ویتامین E استات: با جلوگیری از تشکیل و خنثی‎سازی رادیکال‎های آزاد از بروز اثرات مخرب آن‎ها ممانعت به عمل آورده و از تشکیل چین و چروک‎های سطحی پوست جلوگیری می‎نماید.
هیدروکسی پرولین: با کمک به سنتز کلاژن موجب ترمیم بافت‎های آسیب‎دیده و افزایش انعطاف‎پذیری پوست می‎گردد. ترکیب ویژه سایر مرطوب‎کننده‎ها نرم‎کننده‎ها و ویتامین‎های موثر به ‎کار رفته در این فرآورده نظیر شی ‎باتر و گلیسرین سبب بهبود الاستیسیته، التیام‎بخشی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست، باعث ‎نرمی، ‎لطافت و زیبایی پوست می‎گردند.
کد مجوز بهداشتی 11983/38
مخصوص صورت، گردن
مقدار 45 ميلي ليتر ( ml)
موارد منع مصرف در اثر بروز هر گونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید.
از استعمال به دور چشم‎ها، ‎سطوح مخاطی و زخم‎های باز خودداری فرمایید.
نوع کارایی جوان‎سازي پوست، روشن‎كننده پوست، ضد چروك، ضد لك
ویتامین ها C، E
ویژگی ها • محو تدریجی و موثر لک‎ها و تیرگی‎های ناشی از قرارگیری در معرض آفتاب و افزایش سن
• حاوی ترکیبات روشن‎کننده‎، جوان‎کننده‎ و ضد چروک
• قابلیت پخش و جذب مناسب برای پوست
• تامین رطوبت مورد نیاز پوست
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه