۱۶۱,۹۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کرم دور چشم سه کاره - ساین اسکین

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کرم دور چشم سه کاره - ساین اسکین
مشخصات
بازه سنی مصرف عمومی
توضیحات تکمیلی - افزایش استحکام و الاستیسیته پوست اطراف چشم - کاهش چروک و خطوط پنجه کلاغی - کاهش تیرگی اطراف چشم - کاهش پف زیر چشم - مرطوب کننده و نرم کننده پوست اطراف چشم
جنسیت مصرف ایران
روش مصرف بصورت روزانه صبح ها و بویژه عصرها بعد از تمیز کردن کامل صورت و اطراف چشم، مقدار کافی از کرم دور چشم ساین اسکین را بصورت نقطه ای روی پلک قرار دهید و با حداقل ماساژ و حرکت نیم دایره نوک انگشت به سمت گوشه بیرونی چشم بمالید. سپس برای پوست ناحیه گیجگاهی بصورت حرکات شعاعی به سمت بیرون از گوشه بیرونی چشم کرم را ماساژ دهید تا جذب شود. برای پلک فوقانی از مقدار بسیار کمی از کرم استفاده کنید، در صورت احساس سنگینی از استفاده کرم روی پلک های فوقانی اجتناب کنید. برای رسیدن به بهترین نتیجه حداقل 8 هفته، روزی دو بار صبح و بویژه عصر از کرم دور چشم ضد چروک ساین اسکین استفاده کنید. پیشنهاد می شود پس از طی این دوره برای ابقا اثر درمانی محصول، شبی یک بار مصرف کرم دور چشم ادامه یابد.
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال و در دمای اتاق نگهداری شود.
شرکت سازنده ایران آوندفر
گروه ضد چروک دور چشم
محل مصرف دور چشم
نوع محصول 20 میلی لیتر
نوع محفظه تیوپ
هشدار مصرف - پیشنهاد می شود قبل از استفاده از هر محصولی روی پوست اطراف چشم، امکان ایجاد حساسیت پوستی را روی پوست بازو تست کنید. - در صورت بروز علائم حساسیت پوستی، التهاب، قرمزی، تورم و سوزش، از مصرف محصول بپرهیزید و با پزشک یا دکتر داروساز مورد اعتماد خود مشورت کنید. - از تماس کرم با سطوح مخاطی چشم پرهیز کنید و در صورت تماس با چشم با آب کافی شستشو دهید. - در صورت تغییر رنگ، شکل و یا بوی محصول از مصرف آن اجتناب کنید.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه