۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

کاپشن مردانه مدل SB-SS-1143

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی کاپشن مردانه مدل SB-SS-1143
مشخصات
توضیحات جنس با توجه به اهمیت لایه بیرونی کاپشن مردانه، باید مواد و پارچه هایی را برای دوخت آن انتخاب کرد که از نفوذ سرما و آب باران به داخل لباس جلوگیری کند. لایه بیرونی این کاپشن مردانه را پلی استر تشکیل داده است. در واقع می توان گفت انتخاب پلی استر به دلیل ویژگی های این ماده بهترین انتخاب برای تولید محصول است. چراکه پلی استر به بهترین نحو ممکن از نفوذ آب به داخل کاپشن جلوگیری میکند و مانع از خیس شدن فرد می شود. همچنین این لایه از ورود هوای سرد به داخل کاپشن نیز جلوگیری میکند.\r\nلایه میانی کاپشن مهم ترین محافظ بدن در برابر سرما است بنابراین انتخاب مواد با کیفیت در این قسمت نیز به اندازه سایر قسمت ها و حتی بیشتر از آن ها اهمیت دارد. برای لایه میانی این کاپشن مردانه از پشم شیشه استفاده شده است. پشم شیشه ایجاد فضایی در میان دولایه کاپشن از خروج هوای گرم بدن و ورود هوای سرد به داخل جلوگیری میکند و شما با کمک این لایه می توانید لذت بیشتری از روز های برفی زمستان ببرید.\r\nلایه داخلی این محصول همچون لایه بیرونی از پلی استر است. علت استفاده از این ماده نیز مشخص است چراکه این ماده بهترین محافظ در برابر ورود سرما و یا نفوذ آب است. همچنین این لایه به خوبی از جیب های کاپشن و وسائل موجود در آن محافظت میکند.
جزئیات این کاپشن مردانه 3 جیب دارد که 2 جیب بر روی لایه بیرونی و یک جیب در داخل کاپشن است. هر 3 جیب فضای کافی را برای حمل وسائل و مدارک مورد نیاز را در اختیار شما می گذارند. از طرفی این جیب ها به بهترین نحو از وسائل شما در برابر خیس شدن محافظت میکنند همچنین برای محافظت بیشتر هر 3 جیب توسط زیپ بسته می شوند.\r\nاین نکته را در نظر داشته باشید که این کاپشن مردانه از وزن متوسط برخوردار است و وزن متوسط آن 1194 گرم است.
جنس پلی استر
طرح ساده
قد روی باسن
مورد استفاده اسپرت
نگهداری قبل از شروع به شستشو لیبل روی لباس را به دقت مطالعه کنید.\r\nدر صورتی که کاپشن خود را با دست می شویید آن را چنگ نزنید.\r\nاگر آن را با ماشین رخت شویی میشویید از دور کند استفاده کنید\r\nدرجه حرارت مناسب برای شستشوی کاپشن 30 درجه سانتی گراد است.\r\nشوینده های قوی انتخاب مناسبی برای شستشوی کاپشن نیست\r\nاز خشک کن برای خشک کردن این لباس استفاده نکنید.\r\nاین لباس را به هیچ وجه اتو نکنید.
نوع لباس معمولی
ویژگی‌های ظاهری مقاومت در برابر آب
یقه ایستاده
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه