پولیش خودرو گتسان مدل G-1201B حجم 230 گرم Getsun G-1201B Car Polish 230 g

۲ فروشگاه
۵ از ۵
(۲ رای دهنده)

از ۱۴۷,۵۰۰ تا ۲۷۵,۰۰۰

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی پولیش خودرو گتسان مدل G-1201B حجم 230 گرم Getsun G-1201B Car Polish 230 g
مشخصات
ابعاد 12.5 × 6 سانتی‌متر
توضیحات این محصول از ویژگی صیقل کاری برخوردار است و می تواند کثیفی های سرسخت را از روی سطح رنگ خودرو کامل و سریع از بین ببرد و همچنین از یک فیلم محافظ برای جلوگیری از کدر شدن رنگ اتومبیل بر اثر شستشو و تابش اشعه ماورا بنفش و به منظور درخشش رنگ اتومبیل بهره میبرد .
حجم 230 میلی‌لیتر
سایر توضیحات - مناسب برای بدنه‌ی خودرو\r\n- براق کننده و پولیش نرم مناسب رنگ \r\n- جرم برداری سطوح رنگ شده\r\n- محافظت از بدنه‌ی خودرو در برابر اشعه‌ی UV\r\n- قابلیت محافظت از رنگ خودرو در مقابل اکسیداسیون و آب
شرکت سازنده GETSUN
شماره فنی G-1201B
طریقه مصرف 1 – بدنه خودرو را کاملا شستشو دهید و سپس خشک کنید 2 – این محصول را با اسفنج به طور یکنواخت روی بدنه اتومبیل بمالید 3 – پس از 5 الی 10 دقیقه که موم به حالت جامد در آمد ، موم را با دستمال تمیز و نرم , پاک کنید . 4 – دستمال را شسته و درب محصول را ببندید . احتیاط : 1 – هنگام گرم شدن بیش از حد بدنه اتومبیل , از آن استفاده نکنید. 2 – این محصول را در مکانی خنک و با تهویه مناسب نگهداری کنید ، از قرار دادن در مقابل تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید 3 – از دسترس کودکان دور نگه دارید 4 – اگر با چشمان شما تماس پیدا کرد ، لطفاً بلافاصله با آب روان بشویید .
کشور سازنده چین
مناسب برای بدنه
نوع کاربرد براق کننده , تمیز کننده , پولیش کاری , محافظت کننده
وزن 230 گرم
ویژگی‌های واکس، پولیش و تمیزکننده براق کننده
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه