۴۸۹,۰۰۰۹۶۶,۳۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده
انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی پودر کراتین 3000 یورو ویتال
مشخصات
روش مصرف الف: دوران بدنسازی\r\nدوران بدنسازي شامل دو دوره است:\r\n.1دوره بارگيری: اين دوره به مدت 7-5 روز بوده و طی آن روزانه 20 گرم کراتین بر حسب جنس و وزن ( 4 وعده در روز و در هر بار، 5 گرم) مصرف می شود. بهتر است يک وعده به طور ناشتا،‌ يك وعده حدود دو ساعت قبل از تمرين،‌ يك وعده نيم ساعت پس از تمرين و يك وعده قبل از خواب باشد .\r\n.2 دوره نگهدارنده: در اين دوره 21 روزه فرد روزانه 2 تا 5 گرم از اين مکمل مصرف می نمايد. بهتر است نيمی از آن را2-0/5 ساعت قبل از تمرين و نيم ديگر را یک تا دو ساعت پس از تمرين مصرف نماييد .\r\nاين دوره ها 3 بار تكرار مي شود و سپس يك ماه متوقف مي گردد .\r\nب: دوران مسابقات:\r\nبه منظور افزایش کارایی عضلات، پیشگیری از خستگی زودرس و افزایش سرعت و قدرت، 5-2 گرم، 2-1/5 ساعت پیش از مسابقه مصرف شود.\r\nمصرف کربوهيدرات با اين مکمل کفايت اثر آن را افزايش می دهد. بنابراين مصرف کربوهیدرات از منابع غذایی یا به صورت مکمل همراه با کراتین توصیه می شود.
سایر توضیحات فزایش کارایی و استقامت بدن\r\n100% کراتین منوهیدرات خالص – 71 سروینگ 3.5 گرمی\r\nافزایش قدرت عضلات\r\nموثر در بهبود عملکرد در ورزشهای توام با شروع سریع مانند وزنه برداری، کشتی، دو سرعت و …\r\nمکمل تغذیه‌ای جهت افزایش قدرت و عملکرد فیزیکی ورزشکاران\r\nدفع ترکیبات سمی حین ورزش، در نتیجه رفع خستگی و دردهای عضلانی\r\nافزایش توانایی بدن برای تولید انرژی\r\nبهبود عملکرد مغز و حافظه
شکل محصول پودر
صادرکننده مجوز سازمان غذا و دارو
مناسب مصرف آقایان و خانم‌ها
منع مصرف افراد زير 18 سال، سالمندان، افراد مبتلا به بيماريهای مزمن و نيز مصرف کنندگان داروهای بدون نسخه، قبل از مصرف اين فرآورده با پزشک خود مشورت نمايند. مصرف طولانی مدت اين محصول و به مقدار زیاد (بیش از میزان های توصیه شده) ممکن است به بروز عوارض کليوی منجر شود. اين مکمل برای دوران بارداری و شيردهی توصيه نمی شود. مصرف اين مکمل به علت احتباس آب در ماهيچه موجب افزايش وزن، در حد محدود مي شود. بنابراين نبايد از اين محصول فقط به عنوان افزايش وزن استفاده كرد. دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری شود.
موارد استفاده بدنسازی
وزن 250 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه

جستجو دسته‌بندی‌ها کالای‌پیشنهادی ورود/ثبت‌نام