۱۷۰,۷۰۰ تومان

۵ از ۵
از میانگین ۱ نظر دهنده

مهدارو اسپری 220 میلی لیتر مهدا اکالیپتوس

هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی مهدارو اسپری 220 میلی لیتر مهدا اکالیپتوس
مشخصات
احتیاط در مصرف در هنگام مصرف روی آکواریوم پوشانده شود.
تاریخ انقضاء حداقل 6 ماه
شرایط منع مصرف تاکنون هیچ گونه منع مصرف و یا اثرات جانبی گزارش نگردیده اگر چنانچه افرادی به آن حساسیت پیدا کردند حتی الامکان از مصرف آن امتناع نمایند.
شرایط نگهداری دور از نور، حرارت و پایین‌تر از دمای 30 درجه سانتی‌گراد و دسترس اطفال نگهداری شود.
محتویات بسته اسپری 220 میلی لیتری
مقدار و نحوه مصرف به منظور تازه کننده و ضد عفونی کننده هوا می‌توان آن را به فضا اسپری کرد و دقایقی دربها و پنجره‌ها را بسته نگه داشت.برای مصرف در موضع درد و التهاب آن را از فاصله 15 سانتی‌متر اسپری کرده، ماساژ دهید.در هنگام ابتلا به سرماخوردگی مقداری از محلول را در دستمال کاغذی اسپری کرده و آن را در مقابل بینی قرار داده تنفس نمایید تا گرفتگی کاملا برطرف شود.
مکانیسم اثر این فرآورده که حاوی انواع اسانس‌های صد در صد طبیعی اکالیپتوس، نعنا، درخت چای، کامفر و... به صورت اسپری جهت سهولت در مصرف تحت عنوان مهدا اکالیپتوس فرموله گردیده است. به لحاظ داشتن مواد موثره شناخته شده در آن‌ها اثرات قابل ملاحظه‌‌‌‌‌‌‌ای بر روی انواع میکروب‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌های معلق، در ضدعفونی کردن طبیعی هوا داشته و آن‌ها را به طور موثر از بین برده که به صورت اسپری می‌تواند در تازگی و تمیزی و خوش بویی هوای استنشاقی فضاهای مختلف از جمله اتاق بیمار، اتاق‌های خواب و نشیمن، دستشویی، حمام سونا، اتومبیل، آشپزخانه و نیز در مکان‌های عمومی همچون اتوبوس، واگن‌های قطار، هواپیما، مساجد، آمفی تئاترها، فضاهای کاری و اداری و کلاس‌های آموزشی مورد استفاده قرار گیرد.
مواد تشکیل دهنده حاوی اسانس برگ نعناء و درخت اکالیپتوس استرالیایی، درخت چای، کامفر و...
موارد مصرف ضد ویروسضدعفونی کننده هوادرمان سرماخوردگیضد عفونی اتاق بیمار و فضای خانه
وزن 250 گرم
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه