۳۵,۰۰۰۱۳۲,۰۰۰

۰ از ۵
از میانگین ۰ نظر دهنده

قرص زیر زبانی واناتونین ملاتونین ۳ میلی گرم نورم لایف ۶۰ عددی

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

پیشنهاد ویژه فروشندگان

مشخصات فنی

مشخصات فنی قرص زیر زبانی واناتونین ملاتونین ۳ میلی گرم نورم لایف ۶۰ عددی
مشخصات
برند نورم لایف - Norm Life
تداخل دارویی مصرف همزمان مکمل‌های حاوی ملاتونین با داروهای زیر پیشنهاد نمی‌شود: داروهای ضد انعقاد خون، داروهای فشار خون، داروهای ضد افسردگی، داروهای دیابت، داروهای ضد بارداری، داروهای خواب‌آور. به طور کلی اگر از داروی خاصی به طور مرتب استفاده می‌کنید بهتر است پیش از شروع خوردن مکمل ملاتونین پزشک را در جریان قرار دهید.
ترکیبات ۳ میلی‌گرم ملاتونین، میکروکریستالین، سلولز استئارات
جنسیت مصرف عمومی
روش مصرف روزانه ۱ الی ۲ قرص مصرف شود که برای تاثیر بهتر باید زیر زبان حل شود. بهترین زمان مصرف ۲ الی ۳ ساعت قبل از خواب است.
سن مصرف بزرگسالان
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
شرکت سازنده وانا دارو گستر
عوارض جانبی مکمل ملاتونین از جمله مکمل‌های کم عارضه و کم خطر است که برای افرادی که مشکل خواب دارند می‌تواند بسیار مفید باشد. عوارض جانبی ملاتونین در دوزهای بالا و برای استفاده طولانی مدت هنوز نیاز به مطالعات بیشتری دارد اما با خیال آسوده می‌توان در دوز پایین و در مواقعی که لازم است از این مکمل استفاده کرد.
محفظه نگهدارنده قوطی
موارد مصرف درمان اختلالات خواب
هشدار مصرف قبل از مصرف دارو در صورت وجود بیماری زمینه‌ای و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. مصرف قرص خواب ملاتونین در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است. پیش از مصرف این فرآورده در صورت وجود بیماری هورمونی، دیابت، بیماری‌های کبدی و کلیوی، فلج مغزی، بیماری صرع، میگرن، افسردگی و بیماری فشار خون با پزشک یا داروساز مشورت شود. تا ۵ ساعت بعد از مصرف از رانندگی و یا کار با ماشین آلات سنگین خودداری شود. خانم‌های باردار، شیرده و کودکان بهتر است با مشورت پزشک از ملاتونین استفاده کنند.
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران
هیچ نظری ثبت نشده است.

کالاهای مشابه