قرص ترانکی وال دینه 30 عددی Dineh Tranquival 30Tabs

۶ فروشگاه
۵ از ۵
(۱ رای دهنده)

از ۳۴,۰۰۰ تا ۴۶,۰۰۰

انتخاب استان
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی قرص ترانکی وال دینه 30 عددی Dineh Tranquival 30Tabs
مشخصات
احتیاط در مصرف در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود دوراز دسترس اطفال نگهداری شود.
تاریخ انقضاء بیشتر از 6 ماه
تداخل دارویی در زمان مصرف با سایر داروهای آرام بخش به اثرات تشدید کننده آن توجه شود.ممکن است باعث تشدید اثرات ضد انعقادی شود.
روش مصرف بزرگسالان: در مورد بی خوابی و بی نظمی خواب 1 تا 2 قرص یک ساعت قبل از خواب به مدت 15 الی 30 شب . (بعد از بهبودی کامل ، میزان مصرف بتدریج تا قطع کامل دارو ، کاهش یابد) .\r\nدر سایر موارد یک قرص قبل از غذا، این مقادیر می تواند تا 3 بار در روز تکرار بشود.
سایر توضیحات شرایط نگهداری:\r\nدر دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد،دور از نور و رطوبت نگهداری شود .\r\nمشخصه:\r\nاضطراب ، هیجان و بی قراری\r\nتاکی کاردی عصبی\r\nآسم عصبی\r\nاسپاسم های عصبی\r\nاختلالات خواب ناشی از مشکلات عصبی\r\nموارد مصرف:\r\nآرام بخش\r\nرفع اختلالات خواب:\r\nتداخلات دارویی\r\nدر زمان مصرف با سایر داروهای آرام بخش به اثرات تشدید کننده آن توجه شود\r\nممکن است باعث تشدید اثرات ضد انعقادی شود\r\nعوارض جانبی:\r\nدر دوز پیشنهادی (در صورت عدم وجود حساسیت به گیاهان به کار رفته) مورد حادی مشاهده نشده است .\r\nدر موارد نادر عوارضی از قبیل سردرد یا مشکلات گوارشی به وجود آمده است . نکات قابل توجه دارو دور از دسترس کودکان نگهداری شود .\r\nترکیبات:\r\nعنوان\tمقدار\r\nعصاره والرین\r\n150 ميلي گرم\r\nعصاره پاسیفلور\r\n100 ميلي گرم\r\nپودر رازک\r\n50 ميلي گرم\r\nبرگ ملیس
شرایط منع مصرف در بیماران با سابقه مشکلات کبدی، مصرف نشود.در صورت بروز عوارض حساسیتی، مصرف دارو قطع شود.
شرایط نگهداری در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد دور از نور و رطوبت نگهداری شود.
شماره پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان (IRC) 1228107979
عوارض جانبی در دوز پیشنهادی (در صورت عدم وجود حساسیت به گیاهان به کار رفته) مورد حادی مشاهده نشده است. در موارد نادر عوارضی از قبیل سردرد یا مشکلات گوارشی به وجود آمده است
محتویات بسته هر جعبه حاوی 3 بلیستر 10 تایی قرص روکش دار می باشد.
مقدار و نحوه مصرف بزرگسالان در مورد بی خوابی و بی نظمی خواب: 1 تا 2 قرص یک ساعت قبل از خواب به مدت 15 الی 30 شب. (بعد از بهبودی کامل، میزان مصرف به تدریج تا قطع کامل دارو، کاهش یابد) در سایر موارد یک قرص قبل از غذا، این مقدار می تواند تا 3 بار در روز تکرار شود.
مکانیسم اثر مواد موثره گیاهان به کار رفته در قرص ترانکی وال، به دلیل اثرات آرام بخشی، به تدریج اختلالات خواب ناشی از مشکلات عصبی از قبیل بیدار شدن های مکرر در طول خواب را بهبود بخشیده و زمان شروع خواب را کوتاه می نماید.
مواد تشکیل دهنده عصاره ریشه سنبل الطیب (Valeriana officinalis 150mg)، عصاره اندام هوایی گل ساعتی (Passiflora incarnata 100mg)، پودر گل آذین ماده رازک (Hummulus lupulus 50 mg)، پودر برگ بادرنجبویه (Melissa officinalis 50mg)
موارد مصرف اضطراب، هیجان و بی قراری اختلالات خواب ناشی از مشکلات عصبی اسپاسم های عصبی آسم عصبی تاکی کاردی عصبی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه