عصاره موضعی بابونه(رویش مو وابرو) زردبند

۰
(۰ رای دهنده)

کالاهای مشابه

در حال حاضر هیچ فروشگاهی این محصول را موجود نکرده است.
هیچ فروشگاهی با فیلترهای منتخب شما وجود ندارد.
پیشنهاد می‌کنیم فیلترها را تغییر دهید

مشخصات فنی

مشخصات فنی عصاره موضعی بابونه(رویش مو وابرو) زردبند
مشخصات
احتیاط در مصرف چند روز پس از مصرف این فرآورده، احتمال دارد پوست سر دچار خارش شود. این امر طبیعی بوده و نشانه رویش مجدد موها می باشد. در هنگام استفاده از این محصول از سشوار استفاده ننمایید.از تماس این فرآورده با چشم ها خودداری شود.در صورت تماس، چشم ها را به خوبی با آب سرد شست و شو دهید.
تاریخ انقضاء حداقل 6 ماه
ساخت ایران
شرایط منع مصرف در صورت بروز حساسیت، از ادامه مصرف عصاره بابونه خودداری نمایید.
محتویات بسته 30 میلی لیتر
مقدار و نحوه مصرف روزانه 3 بار، هر بار مقداری از عصاره گیاه بابونه را ترجیحاً پس از شستن و خشک کردن پوست روی ناحیه مورد نظر (مو یا ابرو) قرار داده و با نوک انگشتان به مدت چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید.
مکانیسم اثر بابونه یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی شناخته شده توسط انسان است. این گیاه در تمام دارونامه های معتبر معرفی شده و خواص گل های آن مورد بررسی قرار گرفته است. بابونه یکی از گیاهان دارویی منتخب سازمان بهداشت جهانی " WHO " بوده و دارای کاربردهای متنوعی می باشد. مواد موثر گل های این گیاه در مراقبت و نگهداری پوست و مو بسیار موثر است. مواد موثر طبیعی گیاه بابونه به دلیل داشتن اثرات آنتی اکسیدانی مانند خنثی کردن رادیکال های آزاد سبب تقویت و رشد بهتر موها می گردد. همچنین این گیاه دارای ترکیباتی است که موجب کاهش سطح عوامل التهاب زا در سطح پوست و کاهش خارش و التهاب های موضعی پوست می شوند. ترکیبات طبیعی موجود در عصاره بابونه با ایجاد اثرات مشخص تحریکی بر روی پوست، سبب باز شدن عروق، بهبود گردش خون موضعی و تغذیه بهتر فولیکول مو شده و به بهبود رشد مو کمک می نمایند.
مواد تشکیل دهنده حاوی عصاره خالص گیاه بابونه
موارد مصرف درمان ریزش موی سر و ریزش ابرومحرک رویش مو و ابرولوسیون گیاهی 100% طبیعی
مشاهده بیشتر
نظرات کاربران

پیشنهاد ویژه فروشندگان

کالاهای مشابه